Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero seksin takia

Vierailija
04.03.2021 |

Onkohan tämä kuinka yleinen eron syy? En näe nyt enää omaa tilannettani kauemmaksi, koska seksi on aiheena meidän avioliitossa aivan kriisiytynyt aihe ja asia. Omat haluni ovat hiipuneet, tai lopahtaneet täysin seksiin aviomieheni kanssa.

Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua ja syyllistänyt kovin ottein seksin vähyydestä. On huutanut rakkauden puuttumista, haukkunut minua kylmäksi akaksi, pihtariksi, raivoissaan huutanut miten tekisi mieli pyöritellä minua tukasta ympäri lattiaa ja panna vaikka väkisin. En voi käsittää tätä suhtautumistapaa asiaan! Ikäänkuin se seksi olisi jokin parisuhteen ulkopuolinen suoritus, joka saapuu täydellisenä paikalle huonon käytöksen jälkeen.

Taustatietona olemme kouluttautuneita, töissäkäyviä perheellisiä ihmisiä, meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei tällaisessa yhtälössä myöskään mitään spontaania seksiä harrasteta milloin huvittaa, mutta tämäkin on tietenkin minun ällöttävän pihtarin vika. Mies saattaa istua koko illan sohvalla katsoen omia elokuviaan ja sitten kun minä puuhailen omiani ja valmistaudun nukkumaan, mies nousee mielenosoituksellisesti sohvalta ylös ja räiskii ohitseni "Ei sitten rouvaa seksi oman miehen kanssa taida pätkääkään kiinnostaa". Hän ei ole tehnyt itse elettäkään sohvalla istuessaan mihinkään seksiin viittaavaan, vaan hän odottaa että minä olisin älynnyt hänen ajatuksensa ja mennyt viettelemään siitä elokuvasta pois. Kun menen halaamaan häntä ja alan varovaisesti ehdottamaan jotakin, hän sysää minut kauemman ja alkaa haukkumaan että "Et sinä kuitenkaan halua!" Saattaa mököttää ja tiuskia ja äyskiä tämmöisenkin tilanteen jälkeen lopun päivää tai iltaa.

Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Mies haluaa näköjään aivan täysin alistaa ja rikkoa tämän avioliiton tällä seksiasialla ja omalla huonolla käytöksellään. Olen tosiaan alkanut muuttua jo hiukan kylmemmäksi, etäisemmäksi ja varovaiseksi, sillä tämän asian tiimoilta nykyisin meillä räjähtelee lähes jokatoinen päivä tai vähintään viikottain. Aina jos miehen suu on mutrulla tai käytös huonoa, syy on seksi.

Eihän tämä yksinkertaisesti voi enää jatkua näin, jotain on tehtävä. Olen aivan rikki.

Kommentit (822)

Vierailija
641/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen käytös on suoraa seurausta pihtauksesta. Oletko todellakin yllättynyt kun mies ei seksiä saa, niin hermot alkaa olla kireällä ja tiuskii sinulle? Päästä mies vieraisiin hakemaan seksiä, niin molemmat saatte olla tyytyväisiä.

Että pitäisi oikein mennä miehen halut edellä. Tässä liitossa on perussyy etteivät he sovi toisilleen. Siispä ero ja äkkiä ja pariterapiassa todeta tämä. Mies on selvästi tunnekylmä narsisti joka alistaa vaimoaan. Ei uskalla tehdä eroaloitetta, pelkääkö että jää häviölle pesän jaossa? Usko pois että eronne jälkeen lapsenne tulevat sanomaan sinulle että hyvä että erositte kun te aina riitelitte. Huonoon liittoon ei kannata koskaan jäädä, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
642/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ukkosi ei lähde vetämään?

Tässä se just nähdään kun eroaminen on niin kriminalisoitu, että mitä se aiheuttaa. Ollaan väkisin yhdessä, vain koska joku on keksinyt että se on ainut oikea tapa. Koska lapset ja lässynlää.

joo, lapset on lässynlässynlää. Avioliittohan on tarkoitettu teinityttöfantasioiden kliimaksiksi ja "päivä prinsessana show'ksi". häämatkaksi aruballe ja muikeiksi häälahjoiksi.

No sitähän se 99% on. Rakkaudesta harva menee naimisiin. Koska silloin ei eroja tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonxa kirjoitti:

Naiset osaa aina avioliitossa säädellä pihtinsä niin piukaksi että avioliitto karahtaa seksin puutteeseen.Ja sitten parutaan täällä vauva palstalla.Ihan oikein että jäätte yksin senkin egoon uppoutuneet läskit pihtarit.

Naiset ottavat suurimman osan eroista.

Vierailija
644/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin suhde on yleistynyt juurikin sen takia, että naista ei pakoteta seksisuhteeseen, jos parisuhde muuten on ok, mutta seksi ei kiinnosta. Mieskin voisi olla kuin toinen ihminen, jos saisi ulkopuolella seksiä. Nyt molemmat kärsii vain sen takia, että on olemassa jokin yleinen käsitys siitä mikä on oikein parisuhteessa.

Naisten on ilmeisen vaikea ymmärtää hormonien miehille tuomia paineita ja kaikki miehet ei osaa niiden kanssa pelata. Lääkärit ja (nais-)terapeutitkin vähättelee asiaa.

Kyllä me naiset tiedämme että miehet on hormoniensa vietävissä ja elävät aina tunteella mutta nekään eivät selitå miehen rumaa, väkivaltaista käytöstä puolisoaan kohtaan ja sitä että aikuinen mies alkaa puolisonsa lapseksi eli ei tee yhteisessä kodissa mitä itselle kuuluu ja näkee vielä oikeudekseen 'saada' ja jos ei saa niin kostaa. Mitä väliä puolisolla muuten tai hänen hyvinvoinnillaan.

Vierailija
645/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri löysi jostain Tinderistä uuden jo ennenkuin erosi vaimostaan. Selitys oli, että  exänsä ei halunnut seksiä. Uutta suhdetta kesti alle puoli vuotta, kun uusikaan ei taida nyt olla mikään seksimaanikko. Äijä muutti omaan asuntoon, ja maksaa seuraavat 15v elatusmaksuja. Lapset jäi heidän yhteisestä sopimuksesta asumaan äidilleen.

Täytyy sanoa että kävi mielessä se että on kyllä aika hemmetin kallista seksiä per kerta, jos siitä maksaa seuraavat 15v yli 500€/kk. 

Mutta eipä ole minulta pois. 

Vierailija
646/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri löysi jostain Tinderistä uuden jo ennenkuin erosi vaimostaan. Selitys oli, että  exänsä ei halunnut seksiä. Uutta suhdetta kesti alle puoli vuotta, kun uusikaan ei taida nyt olla mikään seksimaanikko. Äijä muutti omaan asuntoon, ja maksaa seuraavat 15v elatusmaksuja. Lapset jäi heidän yhteisestä sopimuksesta asumaan äidilleen.

Täytyy sanoa että kävi mielessä se että on kyllä aika hemmetin kallista seksiä per kerta, jos siitä maksaa seuraavat 15v yli 500€/kk. 

Mutta eipä ole minulta pois. 

Kassit teettävät sairaita asioita.

Vierailija
647/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika monen perheessä ole ihan tuttu tarina se, että kun vaimosta tulee lasten äiti, alkaa mieskin ottaa sellaisen roolin että hänen ei enää tarvitse huolehtia kotitöistä tai viedä vaimoaan treffeille. Mitäs sitä, kun kerran on jo joskus aikanaan treffeillä käyty?

Kaikki romantiikka kuolee, nainen on se joka siivoaa, laittaa ruoan, käy töissä, illalla pesee pyykit, katsoo kaikille puhtaat vaatteet, etsii harrastuskamppeet valmiiksi, miettii mitä ehkä seuraavana päivänä syödään. Toinen työpäivä kotona siis, oman työpäivän jälkeen.

Illalla kun lapset on saatu nukkumaan ja olisi hetki aikaa hengähtää, niin mieslapsi on siinä tarpeineen ja kertoo että häntäkin voisi vähän huomioida. Kuka huomioi vaimoa, ja milloin? 

Tällaisesta liitosta erosin, ja tällaiseen en enää koskaan lähde. En ala pestä kenenkään aikuisen vaatteita tai olla se joka aina laittaa ruoan. Kun on kerran päässyt kotipiian roolista, ei ihan helpolla uudestaan muuta yhteen kenenkään kanssa. Mulle toimii parhaiten se, että oma tupa, oma lupa. Tavata voi ja viettää yhdessä aikaa mutta koskaan enää en ole toiselle mikään kodinhoitaja. 

Vierailija
648/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyneenä luin aloituksen enkä voi muuta kuin suositella eroa välittömästi. Minkä parisuhde mallin ja traumoja lapsetkin saavat noin sairaasta suhteesta. Mies on täysin sairas päästään. 

Vierailija
649/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyneenä luin aloituksen enkä voi muuta kuin suositella eroa välittömästi. Minkä parisuhde mallin ja traumoja lapsetkin saavat noin sairaasta suhteesta. Mies on täysin sairas päästään. 

vaikuttaa että sinua ei ol ehakattu koskaan,älä tule tänne neuvomaan muita jos sinua ei ole koskaan hakattu.

Vierailija
650/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallista, että kukaan viitsii pihdata kun helpommalla pääsee kun antaa.

Siinä ei yleensä kauan mene. Ei ainakaan meillä mene ja mies saa vaikka joka päivä ja hän laukeaa joskus jopa minuutissa. Itse en suinkaan aina ole halukas, mutta ymmärrän et miehellä on erilaiset tarpeet. Eikä ole tarvinnut koskaan riidellä asian tiimoilta. En saa itse aina orkkua ja sanonkin usein, että en nyt itse tarvii O:a, hoidetaan se seuraavalla kerralla. Yhteistä eloa pian 22 vuotta ja hyvin menee.

Kuinkahan moni mies olisi valmis tuohon? Siis että aina vain tyydyttäisi naisen saamatta itse mitään - vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen...

Minä tein tuota monia vuosia ja myös eri naisten kanssa. Sain tietysti loistavan panomiehen maineen. mutta itse en nauttinut niin paljoa seksistä, että olisin lauennut. Kalu oli kovana vaikka tuntikausia, mutta sain tyydytyksen vasta yleensä seuraavana päivänä kun sain omassa rauhassa muistella edellistä aktia ja käyttää mielikuvitustani hyväksi. Naiset olivat hyvännäköisiä ja seksikkäitä, mutta kun mukana ei ollut yhtään rakkautta, niin eipä mälli irronnut.

No oliko kivaa? Ilolla jatkoit jyystämistä, koska on niin kiva antaa toiselle nautintoa (vaikkei itse siitä mitään saisikaan)? Tuo yksi kertoi tehneensä tätä jo 22 vuotta - vieläkö sinulla on pitkä matka tuohon?

Olihan se tavallaan kivaakin, koska eihän muna olisi seissyt, ellei ne tilanteet olisi olleet kiihottavia ja antoi se kuitenkin henkistä mielihyvää, kun naiset nauttivat. En ole laskenut kuinka pitkään sitä joutui harrastamaan ja nyt olen jo naimissa naisen kanssa, jonka kanssa rakastellaan, niin orkut on aina taattuja kummallekin.

Eli tilanteesi ei ollut millään tavalla vertailukelpoinen näihin, joissa toista painostetaan haukkumalla ja kiukuttelemalla seksiin. Se, kun ei ole millään tavalla kiihottavaa.

Vierailija
651/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aika monen perheessä ole ihan tuttu tarina se, että kun vaimosta tulee lasten äiti, alkaa mieskin ottaa sellaisen roolin että hänen ei enää tarvitse huolehtia kotitöistä tai viedä vaimoaan treffeille. Mitäs sitä, kun kerran on jo joskus aikanaan treffeillä käyty?

Kaikki romantiikka kuolee, nainen on se joka siivoaa, laittaa ruoan, käy töissä, illalla pesee pyykit, katsoo kaikille puhtaat vaatteet, etsii harrastuskamppeet valmiiksi, miettii mitä ehkä seuraavana päivänä syödään. Toinen työpäivä kotona siis, oman työpäivän jälkeen.

Illalla kun lapset on saatu nukkumaan ja olisi hetki aikaa hengähtää, niin mieslapsi on siinä tarpeineen ja kertoo että häntäkin voisi vähän huomioida. Kuka huomioi vaimoa, ja milloin? 

Tällaisesta liitosta erosin, ja tällaiseen en enää koskaan lähde. En ala pestä kenenkään aikuisen vaatteita tai olla se joka aina laittaa ruoan. Kun on kerran päässyt kotipiian roolista, ei ihan helpolla uudestaan muuta yhteen kenenkään kanssa. Mulle toimii parhaiten se, että oma tupa, oma lupa. Tavata voi ja viettää yhdessä aikaa mutta koskaan enää en ole toiselle mikään kodinhoitaja. 

Jos sinulla on taipumusta hiivatulehdukseen tai bakteerivaginoosiin, voit käyttää ennaltaehkäisynä maitohappoa ja maitohappobakteereita sisältäviä tuotteita. Niitä on saatavilla emätingeeleinä, -voiteina, -tabletteina ja -puikkoina. Tuotteet tasapainottavat emättimen pH:n ja pitävät huolta sen normaalista bakteeritasapainosta.

Vierailija
652/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä intiimihygienialla voit ehkäistä muitakin vaivoja. Esimerkiksi virtsatietulehdus voi iskeä, jos peräaukon alueen bakteereita kulkeutuu virtsaputkeen. Hyvä hygienia auttaa siihen, ettei bakteereita pääse vääriin paikkoihin. Muista vessareissulla aina pyyhkiä edestä taaksepäin.

Vierailija
653/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa mennä yhdynnän jälkeen pian pesulle, sillä siemennesteen pH on heikosti emäksinen ja emättimen hapan.

Jos siemenneste jää emättimeen, se nostaa emättimen pH-tasapainoa, mikä voi edistää haitallisten bakteerien kasvua ja aiheuttaa esimerkiksi bakteerivaginoosin. Voit siis ehkäistä tulehduksia pesemällä alapääsi pian yhdynnän jälkeen.

Vierailija
654/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kannattaa ostaa erillinen anaalisuihku. Täytät vaan vedellä, työnnät sisään ja suihkutat vedet. Välillä joutuu toistaa useamman kerran, mutta lopputulos on puhdas!

Itse kokeilin aikaisemmin tavallista käsisuihkua, mutta en saanut vettä menemään sisään. Anaalisuihkulla saa varmasti puhtaan lopputuloksen, kun vaan toistat tarpeeksi monta kertaa ja varmistat että mitään ei jäänyt sisään.

Vierailija
655/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa mennä yhdynnän jälkeen pian pesulle, sillä siemennesteen pH on heikosti emäksinen ja emättimen hapan.

Jos siemenneste jää emättimeen, se nostaa emättimen pH-tasapainoa, mikä voi edistää haitallisten bakteerien kasvua ja aiheuttaa esimerkiksi bakteerivaginoosin. Voit siis ehkäistä tulehduksia pesemällä alapääsi pian yhdynnän jälkeen.

Kirjoitteletkohan nyt ihan oikeaan ketjuun?

Vierailija
656/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan löytää! Kiitos

Vierailija
657/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos!

Vierailija
658/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Niin kuin moneen muuhunkin asiaan maailmassa, tähän ei ole yhtä ns. oikeaa ratkaisua. Jokin toimii toisella paremmin kuin toisella. Itselläni on rentoutunut olo, vasta kun tiedän olevani varmasti puhdas ja se, että saa itsensä rennoksi, on hyvin olennaista. Ihan tärkeästä asiasta siis kyse. Pide-suihku ei välttämättä ole kaikille ratkaisu, vaikka sellainen olisikin. Ihan joka asunnossa ei valitettavasti ole ja ulkomailla se on erittäin harvinainen.

Vierailija
659/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit miehesi käytöksestä: "Mieheni käytös on ollut vuosien mittaan todella huonoa, hän on ollut agressiivinen, arvaamaton, huutanut, heitellyt tavaroita, haukkunut minua..."

Tosi outoa että seksihalusi eivät ole kasvaneet vaikka mies on harrastanut noin täydellisen ihanaa esileikkiä!

Vika on ihan varmasti sinussa. Sulla on varmaan jokin seksihormonivajesairaus. Mene lääkärille.

Vierailija
660/822 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikuttaa että sinua ei ol ehakattu koskaan,älä tule tänne neuvomaan muita jos sinua ei ole koskaan hakattu.

Ei ole koskaan hakattu enkä ikinä alistuisi sellaiseen suhteeseen sillä se ei ole normaalia vaan täysin sairasta. Tulen neuvomaan koska sellainen ei ole normaalia elämää. Kamalinta jos vielä lapsia tehdään noin sairaisiin suhteisiin. Voihan sitä aikuinen turpiinsa ottaa vaikka jos saa siitä jotain sairasta tyydytystä puolin ja toisin, antaja ja saaja joka päivä jos ei ole sivullisia elämässä siinä perhe hel....tissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi