Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiäiset tulossa ja olen pihalla

Vierailija
04.03.2021 |

Moi,

Vaimoni järjesti nyt ristiäiset, varasi ajan johonkin kirkkoon ja kutsus vieraita, ja minä olen ihan pihalla koko hommasta.

Mua ei edes kiinnosta pätkää kään, mut kai se on nyt vain käytävä läpi.

Onko nyt jotain erikoisia juttuja mitkä mun pitäisi nyt tietää tai tehä?

Ajattelin että mun tehtävä tässä on että ostan osakkeita 1.000 € edestä vauvalle ja siinä se sitten oli kin.

Vai onko tässä nyt jotain ”etikeetti” juttuja mitkä minun olisi hyvä tietää?

Mies 38v

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva (tai kukaan muukaan) tee niissä ristiäisissä niillä 1000€ euron edestä ostetuilla osakkeilla yhtikäs mitään.

Huono 0/5

Vierailija
22/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sinua voi ärsyttää oman lapsesi juhlat?

Haloo, kyse ei ole nyt sinusta. Kuulostat mieslapselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan kiva, jos tietäisit minkä niminen lapsestanne tulee. 

Miten lapsen nimi nyt tähän liittyy? Ristiäisissä lapsi liitetään seurakuntaan.

Vierailija
24/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimolta mikä on lapsen nimi, yleensä isä sen tilaisuudessa kertoo vieraille jossain välissä seremoniaa. Oikea hetki on silloin, kun pappi katsoo sinuun silmälasiensa yli odottavasti

Vierailija
25/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ristiäiset tulee, kun vain kuusi henkeä sää kokoontua korona-aikana. Kun lasketaan lapsen vanhemmat, lapsi ja pappi, on neljä henkeä. Pari kummia sitten vielä.

Vierailija
26/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt läsnä saa olla pappi + 6 ihmistä. Sinun, vaimon ja vauvan lisäksi kolme tyyppiä. En pitäisi isona stressinä. Lisäksi kun nämä pidettävä nyt kirkon tiloissa niin ei tarvi edes kotona imuroida. Keksi parempi provo sinä kirkon, kulttuurin sekä perinteiden vastainen mölli.

Vierailija
27/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon työntekijää, työntekijöitä ei tarvi laskea näihin väkimääriin. Piispojen ohje.

Vierailija
28/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko hässimässä Kirsiä? Tule äkkiä pois sieltä!

Vierailija
29/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä, miten aikuinen ihminen viitsii käyttää aikansa näin surkean provon väsäämiseen? Elämäsitäytyy olla todella kurjaa. Voi rassukkaa.

Vierailija
30/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä, miten aikuinen ihminen viitsii käyttää aikansa näin surkean provon väsäämiseen? Elämäsitäytyy olla todella kurjaa. Voi rassukkaa.

- kun seuraa vähän nämän palstan aloituksia, niin 25% porvoosta, 50% täyttä evvk-sontaa, 20% seiska-tasoa ja ehkä 5% järkevä keskustelua...

Mun provo sopii silloin hyvin tänne ja tiukkapipoisten mammojen ärsyttäminen on välillä vain hauskaa!!! 😂

- ap (todellisuudessa mamma 32v ja ristiäusistä jo vuosia)

Vierailija
31/31 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten me rassukka-möllit viitsitään käyttää aikaa näiden aloitusten lukemiseen ja niihin vastaamiseen? Kyllä elämämme täytyy olla toden todella kurjaa.

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan