Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemusta lisääntyneestä mustelma-alttiudesta?

Vierailija
09.08.2006 |

esim viime yön aikana mun reisiin juuri polven yläpuolelle on tullut (molempiin jalkoihin) sormenpään kokoisia verenpurkaumia. Niitä on paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muiden oireiden takia otetaan vielä kilpirauhaskokeet. Muita oireita on väsymys jne.. multa otettiin kaiken varalta myös sydän ja keuhkokuvat, nekin ok. Ihan kiva tietää oma perusterveydentila, vaikka maksoikin 150 euroa. Pieni hinta mielenrauhasta. Nyt aloitan ruokavaliomuutoksen, eli vähennän huonoja hiilareita. Olen ennenkin saanut siitä pirteyttä. Ja jumppa, sillä lihakseni ovat kireät. AP

Vierailija
2/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että epäili että niitä vain tulee mulle tosi helposti pienestäkin kolhaisusta. En vain tiedä miten niitä yöllä tulee tollaseen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu, mutta ei tuo normaalia ole. Toivottavasti syy löytyy vielä. -2-

Vierailija
4/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tosi helposti enne mustelmia ja isoja sellaisia, enkä aina todellakaan tiennyt olinko esim. kolhaissut itseäni johonkin. Todettiin myöhemmin keliakia ja ruokavalion myötä on tuo mustelmaherkkyys vähentynyt huomattavasti.

Vierailija
5/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ehkä olet saattanut kuulla, tuo on yksi mm leukemian oireista.

Vierailija
6/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veren hyytymistekijät ovat voineet vähentyä.

Mutta heti on syytä mennä lääkäriin. Sillä jos sulle itsestään tulee mustelmia, niin saattaa olla myös suuri sisäisen verenvuodon riski.

Vierailija
7/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös nivelkipua välillä. Mies oikein säikähti aamulla kun kintut ihan kirjavat... joo ja itsestään ne tulee. Esim juuri yöllä.

Vierailija
8/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, mene vaikka yksityiselle, jos et julkiselle saa aikaa HETI. Onhan tuo selvitettävä pikaisesti. Eikä tosiaan välttämättä ole leukemiaa, mutta kun kerran sekin noihin oireisiin sopii, niin en kyllä yhtään empisi menenkö lääkäriin heti vai viikon päästä.

-2-