Heka Herttoniemi Siilitie5
Herttoniemessä Siilitie 5 oli haettavana peruskorjattuja kaksioita.
Hakiko kukaan täällä niihin?
Minä hain ja olen vaihtaja Hekalla, yritän vaihtaa suuremmasta asunnosta kaksioon.
Kommentit (87)
Asuntoja jaetaan parasta aikaa. Onko kukaan saanut tarjousta?
Eipä ole tarjousta kuulunut, no ei tämä yllätäkään.
Herttoniemi on todella kiva alue ja varsinkin vanha Länsi-Herttoniemi on tällä hetkellä Helsingin suosituin asuinalue, monet asunnot myydään puskaradiolla ilman ensimmäistäkään näyttöä. Varsinkin isommista asunnoista suorastaan tapellaan. Siilitie on vähän ehkä syrjässä palveluista, mutta onneksi yhdellä metropysäkillä pääsee niin Herttoniemen kuin Itiksen palveluihin. Hekan takia Siilitie on ollut vähän rauhatonta, paljon narkkiksia ja alkkiksia, muuten alue rauhallista, yhteisöllistä ja paljon ylemmän keskiluokan hipsterimilleniaaleja.
Minä hain asuntoa, mutta en ole saanut tarjousta - se ei toki yllätä. Olisi kiva kuulla, jos jollekin tarjotaan asuntoa!
Vielä on hyvät mahdollisuudet saada asunto. Niitä jaetaan maaliskuun loppuun saakka :)
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia millainen Herttoniemi on alueena? Onko rauhallista?
Kivaa aluetta on, varsinkin vanhan Herttoniemen puoli. Lähellä myös hienot Herttoniemen ja Viikin ulkoilualueet ja tietenkin kulkuyhteydet keskustaan erinomaiset.
Onko kukaan saanut tuolta tarjousta?
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa!
Asun täällä.
Kiitos! Tulen mielelläni, kun nyt vain saisin asunnosta tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Saimme tarjouksen 12.03. :)
Millainen tilanne teillä oli? Asutteko jo Hekalla vai muualla? Kuinka monta henkilöä?
Kaksi aikuista, toinen työssäkäyvä ja toinen opiskelija. Emme asu Hekalla. Toinen meistä asuu tällä hetkellä alivuokralaisena ja toisen yksityisellä oleva vuokra-asunto menee tödennäköisesti myyntiin. Olemme hakeneet asuntoa about yli vuoden, myös uudiskohteisiin. Luulin, ettei taas tule mitään ja en tosiaan ymmärrä, mistä tämä tarjous nyt johtuu, meidän hakemuksen tilanne kun oli vain "kiireellinen".
Onnea asunnosta :) Monesko kerros?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi aikuista, toinen työssäkäyvä ja toinen opiskelija. Emme asu Hekalla. Toinen meistä asuu tällä hetkellä alivuokralaisena ja toisen yksityisellä oleva vuokra-asunto menee tödennäköisesti myyntiin. Olemme hakeneet asuntoa about yli vuoden, myös uudiskohteisiin. Luulin, ettei taas tule mitään ja en tosiaan ymmärrä, mistä tämä tarjous nyt johtuu, meidän hakemuksen tilanne kun oli vain "kiireellinen".
Onnea! Luulin, että alivuokralla asuva olisi erittäin kiireellinen -luokassa. Mahtava homma ja antaa toivoa niille, jotka ovat myös kiireellinen-luokassa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Onnea asunnosta :) Monesko kerros?
Kiitos, ja 4.kerros, kyseessä siis ne korkeat talot. Ja tästä tarjouksesta rupesin jo spekuloida, että liittykö se kenties siihen ns. "monipuoliseen asukasrakenteeseen" kun toinen meistä on korkeasti koulutettu työssäkäyvä ja opiskelija on todistetusti ahkera (yhteiset tulot kuitenkin pienet). Uudiskohteisiin emme kuitenkaan kelvanneet. Tsemppiä ja toivoa muillekin hakijoille! :)
Minä olen eläkkeellä oleva vaihtaja, vaihtaisin pienempään asuntoon ja en tunnu kelpaavan mihinkään.
Minulta vapautuisi perheasunto.
Hain asuntoa tuolta, mutta pieni on mahdollisuus saada asunto. Keskimäärin 1/23 hakijasta saa tuolta asunnon, kun hakemuksia oli reilut 1800 kpl.