~**~ ENSKIKOT keskiviikkoon ~**~
Kommentit (42)
Mun pakko antaa teille vähän lisäinfoa millanen hörhö teijän porukkaan on liittynyt:) Mulla on meinaan tää beibikuume menny jotenkin " överiksi" . Ja se kasvaa ja voimistuu kokoajan. Mä oon viime aikoina ajatellu vain ja ainoastaan miten ihanaa olisi saada oma rääpäle.Se tuntuu vievän mun kaiken ajan ja energian. Kun kesän alennusmyynnit alkoi,niin mä en löytänyt itelleni mitään erikoista, mutta yllätysyllätys tulevalle(?) vauvalleni kylläkin:) Ja siis pakkohan mun oli ostaa kaikkee ylisöpöä nuttua kaapit pullolleen. Harrastushan seki on. Hävetti vaan kun henkkamaukassa joku onnitteli tulevasta pienokaisesta,en kehannut sanoa ettei se varsinaisesti ole vielä edes mahassa:) No onneksi vauvanvaatteet voi antaa kavereille yms. jos niille ei itse saa koskaan käyttöä.Koputtaa puuta. Ja tokihan kaikki pinnasängyt ja yhdistelmät on jo valittu etukäteen,että kun joskus tarvista tulee,niin mulla on lista valmiina,hehhee...
Joskus oikeesti tulee mieleen,että onkohan tää ihan tervettä haluta jotain näin kovasti! Kaverit sanoo että kerkeehän sitä sitten joskus vanhempana, sitten kun ei ole " muutakaan" tekemistä. Kyllä mä " vanhana" keksin muutakin,mutta nyt en! Vauva-mulle-tänne-heti
Kauniita unia,meitsi lähtee röökille (pitäis lopettaa) partsille. Kiva lähtee viiden jälkeen ajelee töihin, ei varmaan väsytä yhtään:) P.s Mä olen oikeasti perus positiivinen otus,vaikka mun vuodatus antaa ehkä eri kuvan.
pitkäaikais-univelallinen pinkki-typy *
Kahlasin suuret parin päivän pinot läpi.. Ajatukset on aivan sekaisin, enkä siksi muista mitä kukakin kertoili, joten enpä sen ihmeemmin kommentoi kenellekään erikseen. Nuo ulkonäköarvailut kuulostivat todella hauskoilta. Hankala vaan vielä näin tuoreena kuumeilijana alkaa arvauksia heittelemään kehiin, kun ei oikeen vielä ees muista, et kuka on kukin nimimerkki ja millaisessa tilanteessa täällä kukin kuumeilee. Mutta minun saa ulkomuotoani saa jokainen ihan vapaasti arvailla. Se vois olla kivaa luettavaa.. Siis, jos kenelläkään on vielä minkäänlaista kuvaa minusta. Kathysta minunkin on sanottava, että ensimmäisenä tuli mieleeni ne kirkkaan punaiset rastat.. taisit olla kotoisin vielä keski-suomesta, niin kuin bb-kathykin, muistanko oikein? Muista ei ole oikeen minkäälaista kuvaa.. Kerronpa sitten totuuden, jos joku haluaa ensin jänskäillä ja kertoa mielikuvitus-saikkunsa!!! :D
Kuulin tänään, että työkaverini on tehnyt positiivisen raskaustestin.. Toisaalta :(, mut toisaalta siis oikein ihanaa ja onnea hänelle!!! En ole heidän edes tienneen raskautumista yrittävän.. Maltoin kuitenkin mieleni ja pidin suuni kiinni meidän yrityksistä.. Oishan se tosi kivaa, jos nyt reilun viikon päästä sitten plussaisin ja voitas jänskäillä ja odottaa yhdessä työkaverini kanssa..
Sit vauvan ulkonäöstä.. Ripustin meidän seinälle tässä eräänä päivänä kuvat minusta ja miehestäni n. 2 ¿vuotiaina.. Kummallakin vaaleat enkelinkiharat ja aikas söpöiltä näytetään.. Siispä, jos kyseessä on tyttö, niin varmasti annan noiden kiharoiden kasvaa. Joten 1 ¿vuotiaana hän näyttää luultavasti todella suloiselta ja ihanalta!!! :)
Tervetuloa joukkoon Pinkki ja Rouva!!!
).( Outoja nipistelyjä ja kipristyksiä edelleen vasemmalla puolella alavatsassa.. Varsinkin kävellessä jokaisella askeleella vatsaa vihlaisee. En oo muuten tainnukaan mainita, että ostin silloin (luultavasti?) ennen ovista greippimehua ja yritin sitä litran verran litkiä, mutta se oli ihan hirvittävän pahaa!!! En kyllä osta enää.. Vaikka mitä sitä ei raskautumisen eteen tekisi?!? En kierrossa, ellen siis plussaa, aion testata ovistikkuja.. Mut jotenkin on koko ajan sellainen olo, että kyllä mä sen plussan heti sieltä vetäisen.. Kunpa en vaan kovin korkealta putoaisi. Toisaalta ajattelen, että onhan se ihan epäreilua teitä kohtaan, ketkä ootte jo tosi kauan kuumeilleet, että jos mä heti ekasta kierrosta raskaudun.. :( Tosi ristiriitaisia tunteita!! Nyt Sinkkuelämää¿
Plussia, pupuiluintoa, pahoitteluita ja jaksamista¿ Kaikille osansa!!
-Saikku kp 18/edelleen arvailen, että 28-