~**~ ENSKIKOT keskiviikkoon ~**~
Kommentit (42)
desejo... mulla vähän sama homma.
eilen tuli illalla täti käymään. nyt on kai sitten kp 1/32. Vähän vaisu tunnelma... mutta kysehän oli meillä ekasta yrityksestä, eli ei muuta ku katse eteenpäin vaan. ehkä se taas tästä lähtee yritys käyntiin. voi itku.
galluppia: ulkonäköasiaa. olen 169-senttinen ja ihan normaaleissa mitoissa kaiketi. muutama kilo vois aina lähtee mutta miten se nyt vois tämmösellä karkinhimoisella lähtee. vihreät silmät ja pitkät hiukset, joiden väri vaihtelee laidasta laitaan.
ehkä se taas tästä. huokaus..
Nyt on kait sit oikeesti heitettävä kaikki haaveet vauvasta syrjään jokskin aikaa:(( Mies ei sano ajankohtaan juuta eikä jaata, joten en sitten yhtään tiiä koska sitä vauvelia edes aletaan yrittämään...tuskin vielä vähään aikaan. Nyt on sitten mieli ihan maassa ja tosi masentunut olo, joten taidan nyt pysytellä pois näiltä sivuilta ainakin jonkin aikaa, ettei tule vielä pahempi mieli:( On tullu jo itkettyä ihan tarpeeksi...onneks saa kohta muuta mietittävää kun koulu alkaa..ei vaan kiinnostais edes mennä sinne, mut pakkohan se on.
Mutta paljon plussatuulia kaikille muille enskoille ja plussatkaa nyt sitte munkin puolesta:)
t. hyvin surullinen Aleida:(
[color=blue]Killa ja Titi: [/color][color=fuchsia]Olette te melkoisia selvännäköijöitä :) Ensinnäkin minulla on siniharmaat silmät ja tukka on olkapäille, Killan tummuus meni aika hyvin oikein ja että on suorat.. toisaalta nyt kun väri on vähän haalistunut tuo Titinkin punakupari on aika lähellä.. kohta taas värjään sellaiseksi mahonginruskeaksi ja siihen sitten punaisia raitoja.. :)[/color]
[color=blue]Vanilja: [/color][color=fuchsia]Pahoittelut tädistä :( Parempaa onnea ensi kiertoon!![/color]
[color=blue]Aleida: [/color][color=fuchsia]Voi harmi että et ole saanut miestä vielä mukaan vauvaprojektiin, vauvapalstallahan on muistaakseni oma joukko teille triplailijoille eli odotuksen odotuksen odottajille..[/color]
[color=blue]Naksu: [/color][color=fuchsia]Onnea koulutyön valmistumisesta!! Nyt vaan otat rennosti sitten ja nautit :)[/color]
[color=blue]T: Juli[/color]
Elikkäs voiko pyörryttäminen liittyä raskauteen? Luultavasti toiveajattelua, mutta mua ei oo kyllä oikeen koskaan pyörryttänyt.. meni kauan kuin edes tiesin mitä se tarkoittaa.. Nyt kuitenkin lähipäivinä on pyörryttänyt ja heikottanut vähän väliä..
T. Juli
Kulutan aikaa että vois lähteä kotiinpäin...
Apila: Hyvä että kivut ovat hellittäneet, vaikka täti nyt onkin sitten tullut tilalle. Mutta siitä eukosta ainakin tietää varmasti pääsevänsä eroon muutamassa päivässä! :)
Naksu: Onneksi olkoon!! Varmaan aika makea olo!
Vanilja: Ankea täti kun ei sitten ymmärtänyt pysyä poissa... Mutta nyt vaan sitten hirmuinen yritys päälle seuraavaan kiertoon niin jää tämä vierailu viimeiseksi pitkään aikaan!
Aleida: Harmi ettei mies vielä innostunut... Mutta eiköhän se mieli jossain välissä muutu kun vähitellen pehmität sitä! Tervetuloa sitten takaisin!
Juli: Mä ainakin olen kuullut että pyörryttäminen ja heikotus voisi hyvinkin olla raskausoire. Toivotaan että sun kohdalla se pätee!! bdbd
T: Heppa
että ainakin kaikis Amerikkalaisis televisiosarjois se menee just niin että nainen pyörtyy ja kuljetetaan sairaalaan ja seuraava kohtaus on kun lääkäri ilmoittaa että " ette te ole sairas, te olette raskaana!" .. ja sit seuraava on se että nainen puhuu itsekseen että voi kamala, kummankohan se on, isän vai pojan :D
[color=maroon]Kävin taas vadelmia poimimassa ja tein iiihanan vadelma-kermakakun! Nam! (niin joo vähäsokerisen, laihdutusyritys päällänsä meinaan...) Tosin tämän päiväinen vadelmanhakureissu ei ollut ihan yhtä mukava kuin eilinen. Otin nimittäin taas koiran mukaan ja kuten arvata saattaa, niin sehän karisteli puolet vadelmista maahan, kun nyt oli sellainen ryteikköpaikka, mistä keräsin, ettei koira mahtunut kunnolla juoksentelemaan. No, vadelmia kuitenkin sain. Ja koira iloisen mielen!
Kiitos [b]Oon@[/b] ja [b]Killa[/b] apteekkineuvonnasta! Katsotaan, tuleeko tarvetta käydä siellä...
[b]Apila[/b] kyseli että miltäs hän näyttää... Noo, apilallahan tietysti on vihreä tukka ja... No ei sentään. Ruskeat lyhyet hiukset, pitkä ja hoikka, ruskeat silmät? Meni tietty ihan pieleen...
Hyvä [b]Naksu[/b]!!! Itselläni on aika paljon rästihommia tekemättä... Sitä se teettää kun kaiken ajan täällä teidän kanssa notkuu! :D No, mulla on onneks jouluun asti aikaa ennen kuin valmistun...
[b]Vanilja[/b]: Voi itku sunkin kanssas! Että sen tädin piti sinutkin löytää!
[b]Aleida[/b]: Voi kun toit huonoja uutisia... Toivottavasti miehesikin alkaa haluta sitä lasta pian, niin pääsisitte yrittämään. *jaksuhali*
[b]Juli[/b]: Hiphei! Osuipa sittenkin ulkonäköarvaukseni edes osittain kohdalleen! Hä hää! Hei kihartuukos sun hiukset helposti? Itselläni niin piikkisuora hiuslaatu, että sitä ei kiharra edes permanentti...
T:[b]Titi-uu[/b] kp28/26-30 (laitetaas nuo koopet nyt joka väliin, niin ei pääse keneltäkään unohtumaan! :D)[/color]
[color=maroon]Mun masu on muuten alkanu pömpöttää silleen omituisesti, vaikka olen laihtunutkin. Tietty se taitaa pömpöttää aina ennen tätiä, mutta ei se näin selkeesti oo ennen ollu pömpsällään... Vai kuvittelenko vain... Myöskin väsymystä saattaa olla ilmassa, en oikein tiedä kun nukun muutenkin kellon ympäri jos ei ole herätyskello soimassa! Flunssa vaivaa yhä, mutta ei enää kamalan häiritsevästi. Jne jne... Eihän tämä nyt ole oireiden hakemalla hakemista? Eihän?![/color]
[color=blue][b]Oona[/b]: noi lorahtelut kuulostaa tosi hyviltä! *bd*
[b]Naksu[/b]: hyvä hyv' *taputtaa käsiä* Eikös olekin vapauttava tunne, kun kaikki kouluhommat on taakse jäänyttä elämää! :)
[b]Kathy[/b]: voihan hitsi! Mennäänkin näköjään sun kanssa aika samoissa tän yrityksen aloittamisen kanssa, kun meillä se vuosi tulee täyteen vajaan kahden viikon kuluttua... En olisi luullut, että täällä vielä olen! :( Mites teidän suunnitelmat tutkimuksista ja muista? Ja ulkonäöstä: mulle kanssa tulee ekana mieleen BB:n Kathyn näköinen tyyppi. Tai sit Kate Bush, kun se laulaa siinä Wuthering Heights-biisissä " Heathcliff, it' s me, Cathy come home.." . Eli tummakiharahiuksinen laiheliini...
[b]Apila[/b]: sä olet sellainen luonnon-lapsi (tuleekohan tämäkin mielleyhtymä nikistä?) eli ei meikkiä, luonnostaan loivat kiharat, keskiruskeat hiukset. Silmät ehkä vihertävät...
[b]Vanilja[/b]: voi hiisi! Pahoittelut tädinryökäleestä! :(
[b]Aleida[/b]: voihan itku! Tiedän ton tunteen, itse ollut aikanaan samassa tilanteessa! Toivotaan että miehen kanssa saatte sovittua asiasta mahdollisimman pian!
[b]Juli[/b]: no toivottavasti sulle ei käy niin kuin niille amerikan naisille noissa sarjoissa... No vitsi vitsinä! ;)
[b]Greetas[/b]ko se kyseli lasten ulkonäöstä? No siitä taisi vähän aikaa sitten olla just samantyyppistä galluppia, mutta jos nyt mietin miltä meidän muksu näyttää 1-vuotiaana niin se on kalju, jos tulee minuun ja ihana kiharapää, jos mieheen! :D
sairaalakäynniltä siis. Eipä tuo lääkäri oikein osannut kovin kummia sanoa. Todisteli kyllä oikeaksi tk lääkärin ultranäkymät, mutta ihan varsinaista syytä niille kivuille ei osannut sanoa. Tosin tuolla oikealla munasarjoissa oli jotakin vähän normaalista poikkeavaa, mutta päätyi sitten (vanhemman gynen konsultoimisen jälkeen) siihen, että keltarauhanen siellä olisi. Ja lisäksi kyllä sitä nestettä vatsaontelossa. Jossain vaiheessa tämäkin lekuri jo epäili kohdunulkoista, mutta samalla saapui verivastaus hcg:sta, joka oli negatiivinen, joten ajatus jäi ajatuksen tasolle.
Kivun aiheuttajaksi epäili siis kystan puhkeamista tai normaalia voimakkaampaa ovulaatiokipua. Toivottavasti ei enää noin voimakkaana se kipu ainakaan esiintyisi.
Mutta selvisihän ainakin tuolla reissulla, että täti on tulossa vierailulle tässäkin kuussa. Kiertopäivissä jo sen verran loppupuolella, että olisi kait sen hcg:n jo jotakin merkkejä näyttää..Saisi vain sitten tehdä vierailunsa, jotta pääsisi uusi kierto alkamaan. Joka kuluukin sitten kokonaan loman merkeissä..yhdessä miehen kera :-)
G: Ulkonäköasiaan liittyen olen 167cm pitkä ja painoa saisi vielä kymmenisen kiloa tulla alaspäin. 15 on jo lähtenyt, mut tuntuu, ett tähän jäädään..ei kun vain lenkille. Hiukset on lyhyehköt ja tällä hetkellä väriltään sekä tumman että vaaleanruskeat. Silmälasit kuuluvat myös varustukseen.
Mies hävis tuosta töihin taas vuorokaudeksi, joten taidan viettää illan sohvalla telkkua katsellen.. (taisin aiemmin puhua lenkille lähdöstä... :-) )
[color=maroon] Dese: Olipas pas**mainen täti ku sinne silleen tupsahti
Juli: Siellä piinaillaan oikein urakalla, maltat vaan olla testaamatta :) bd
Oona: plussatuulia piinailuun
Naksu: toivottavasti oireet viittais raskauteen :) Sä teit sen, sait kouluhommat valmiiks onnittelut :)
Linnaealle Ja Titille *bd*
Vanilja: Se täti sitten löysi sinnekkin teinsä, pahoittelut
Alieda: toivottavasti sun ei tarvi kauan yksin enää kuumeilla vaan saat miehen suostumaan touhuun mukaan :)
On: Välillä kieltämättä on tollasia menkkamaisia kipuja (alavatsassa ja alaselkää särkee), yleensä menkat ilmottaa itsestään vasta samana päivänä, oliskohan sitten se täti tulossa kyläileen vai vaan jotain muuta? Lauantaina meillä olis kesäjuhlat tiedossa, joten sitä ennen on varmaan testailtava jos ei se täti oo ilmestyny, mutta testatakko huomenna aamulla vaikos perjantaina (en osaa päättää ku pelkään että joudun pettymään)?
Onko muiden enskojen tullu paljon katottua EM-kisoja? Mä oon aika laiskasti kattellu, mutta tänään ajattelin miesten keihään finaalin kattoa että miten pitkämäen käy. Eiköhän sieltä ainakin mitali tuu suomelle :)
Jos vaikka leipois tänään vielä pari unelmatorttua lauantaita varten.
-Sara-Maria kp33/36-42 -
Elikkä mä tässä nyt ekaa kertaa kirjottelen tänne,niin olis varmaan kohteliasta hieman minun esitellä itseäni teille. Oon vakiduunissa oleva 21.vee muija ja seurustelen viidettä vuotta saman retaleen *hymyilee* kanssa. Vauvakuumeillu olen jo luvattoman kauan ja nyt vasta olen antanut siihen itselleni täyden luvan. Kaverit ei vielä halua " lisääntyä" , niin niille en voi hehkutta kympillä potkuhousujen ihanuutta yms. Joten päätin tulla tänne,lajitovereiden pariin:) Mä harrastan kuntosalia, koiria, suomen historiaa (varsinkin sota sellaista) jaksan lukea loputtomiin, kierrätystä ja vauvanvaatteiden ostoa:) yms. Nyt itsellä menossa kp 2, joten kerkeen yrittää täysillä toukkaa tässä kierrossa. Mä oon niin malttamaton ja maaninen,että otan heti kaikki keinot käyttöön mitä olen täältä kuukausien aikana lukenut. Eli tikut,mittarit,limat,vitamiinit,mehut ja mönjät:) Jos mies rupee jotain kakomaan ja niskottelemaan,niin täytyy käyttää näitä perinteisiä lahjontaa,kiristystä ja uhkailua,ei vaiskaa... Mulla menee varmaan tovi että pääsen beesiin teijän juttuihin,mutta yritystä on! Tsemppiä kaikkien omiin prokkiksiin ja pinkkiä kesän jatkoa vai syksyn alkua?
Toivottaapi: Pinkki,pinkimpi,minä
Heippa!
Ekaa kertaa tänne kirjoittelen, joten lienee soveliasta esittäytyä. Olen nimimerkkini mukaisesti rouva ja haaveena on vauva. :) Kolmenkympin ikäpyykki lähestyy uhkaavasti ja baarigalluppiin viitaten baareja on tullut riittämiin koluttua ja maailmaa kierrettyä. Tupakkaa ei kulu ja baarit ovat suurelta osin vaihtuneet koti-iltoihin (ystävienkin kanssa). Mies on sanonut, että hänelle sopii vauva milloin tahansa. :) Rouvavauva harrastaa jumppaa, lenkkeilyä, kodin sisustusta ja silloin tällöin ruoanlaittoa. Vielä ei ole yritys alkanut, mutta tässä kierrossa voidaan mun puolestani aloittaa harjoittelu. Kp 17/28-29 on menossa, joten tän kierron aikana tuskin tärppää, vaikka pientä jännitystä saakin kehiin. Vähän koko asia vielä pelottaa ja vielä tuntuu oudolta lukea täältä teidän todella täysin rinnoin vauvaa toivomassa -juttuja. Toisaalta - ehkä olen parin päivän päästä messissä jutuissanne ihan täysillä. ;)
Siis miehelle sopii vauvapuuhastelun aloittelu (ja varmaan vauvakin ;)) milloin tahansa.
Tervetuloa joukkoon Pinkki ja Rouva! Ihan kyllä parhaan porukan löysitte! :) Sara meillä päivittelee tuota meidän esittelylistaa ja tykkäisi varmasti hyvää, jos kävisitte siihen laittamassa lyhyen esittelyn itsestänne. Laitan tähän linkin, josta pääsette suoraan tuohon viestiin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8000030&p=1&tmode=1&smode…
Täällä on ollut löysääkin löysempi ilta, en saa niin mitään aikaiseksi... :/
Sara: meinasin jo kysyä, että mitä EM-kisoja, kunnes luin eteenpäin ja arvaan että yleisurheilun... Mutta huomaat varmaan, että en siis ole seurannut! ;) Koita nyt pidätellä se tätsä loitolla eli älä nyt sille ainakaan ala leipoa! :D
Ninca: no voihan jos tää kierto nyt on sit menetty! Vaan onneksi ei sitten pahempaa löytynyt! Mikä kp sulla on menossa?
Ääääh, mä häivyn taas... Pitää varmaan laittaa tää kone kiinni, niin ei kokoaikaa täällä roiku...
Vilkutukset vielä kaikille mukaville kuumeilukamuille! o/
..mutta täti ei kyllä saa siitä osaansa :)
Pinkkitaivas ja Rouvavauva: Tervetuloa mukaan tähän enskojen mukavaan porukkaan :). Kuten Killa tuossa aikasemmin kirjoittikin, jos kävisitte vielä laittamassa oman esittely tonne meidän esittelypinoon niin päivittelen sitä sitten sinne. Kiitos Killa :)
Piinaa, pinnaa ja mieskin vielä vähän väliä kyselee että millos ajattelit testata...:) Tässä sitä kuitenkin vielä ollaan ja testi löytyy kaapista :)
Mutta nyt mä häviän ja palailen aamusella :)
-Sara-Maria-
Oikein jo odotin, että pääsen tänne.
Juliaana: mainitsit jollekin kommentoidessasi, että olet aina pelännyt lapsettomuutta ja ajattelit, että kun ei heti tärppää, nin ei ikinä. Kuullostaa ihan minun ajatuksilta. Nyt kuitenkin toivotan sinulle plussaonnea, jospa tässä kierrossa olisi tärpännyt++++
Dese: pahoittelut tädistä :( Ja luovuttaa ei saa missään nimessä! Kyllä sinusta vielä äiti tulee ihan varmasti, muuhun ei uskotakaan!
Naksu: toivotaan, et ne selän kivut olis niitä kiinnittymiskipuja. Niin ja hienoa, että sait koulutyöt tehtyä. Nautihan nyt ja rentoudu :)
Apila: hyvä, että tätikivut on helpottanut.
Plussaonnea ainakin Oonalle, Titille, Sara- Marialle...olikos nyt muita piinailijoita vielä? Varmuuden vuoksi vielä oikein paljon plussasäteitä kaikille enskoille!
ON: niin se täti vaan minutkin löysi:( Hiljalleen on saapunut, mutta saapunut kuitenki. Ja surettaahan se ja itkukin tuli.
[color=red][b]Sara-Maria[/b]: Mitäs jos testataankin yhdessä lauantai-aamuna? Testaan varmaan siinä kuuden ja seitsemän välillä, ennen reissuun lähtöä. Aamupissasta siis, niin varmaan näyttäis varmemman tuloksen. JOS siis täti ei tule ennen sitä. Mä en seuraa EM-kisoja, mut ukko seuraa, tälläkin hetkellä...
[b]Pinkkitaivas[/b] ja [b]Rouvavauva[/b]: Tervetuloa joukkoon mahtavaan!
[b]Nennaliina[/b]: Pahoittelut tädistä. Että se on lähipäivinä tullut kylään liiankin monen luo. Älyäisi nyt edes jonkun meistä jättää väliin. Ja vaikka ensi kierrosta sitten kaikki! Eksytetään se! Joo! :D[/color]
Tervetuloa uusille enskoille!
Tässä illan olen pohtinut tämän päivän tutkimusta. Toisaalta olen tyytyväinen, että mitään ei löytynyt. Toisaalta vähän orpo olo, kun ei syytä löytynytkään. Ja varmaan sitä orpoa oloa lisää seki, kun tietää tän kierron nyt menetetyksi. Kp näyttäis olevan 24/28-30. Siis jos edelliseen tädin vierailuun uskoo. Jos taasen lekurin epäillyt ovulaatiosta viime viikonlopulle pitävät paikkansa niin sit kierto kyllä pitenee huimasti normaalista..Ei varmaan auta kuin odotella.
Toisaalta säästyinpähän nyt sit piinailulta ja voin keskittyä rauhassa viimeiseen työviikkoon ennen lomaa. Ihan niinkuin hirveästi edes kiinnostaisi.
Tämänkin päivän aikana on tainut täti löytää tiensä joidenkin luokse, joten pahoittelut heille. Ensi kierrossa noustaan sit siihen junaan ja huiskutetaan tätille " heiheit" vähäksi aikaa..
Tämä tyttö sai nyt viimeisenkin kouluhomman valmiiksi ja lähetin sen opelle!!! Eli nyt alkoi " oikeat vapaat" ja valmistumisen odottelu! Kyllä on helpottunut olo! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!