Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~**~ ENSKIKOT keskiviikkoon ~**~

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä puoliunessa töihin tuli tultua. Mulla on kanssa näiden työpäivien aikana palstailut vaikeaa, kiitos tämän avokonttorin.

Ninca: toivon mukaan asiat selkenee siellä pian, jaksuja

Dragon: täällä kullakin taitaa olla oma tapa tähän kirjottelemiseen/kommentoimiseen. esim. pitää kahta ikkunaa auki, toista voi selata ja toiseen kirjotella, ja yks vaihtoehto on kirjottaa wordiin ja kopsata se teksti tänne.

Palailen myöhemmin :)

*plussatuulia*

-Sara-Maria-

Vierailija
2/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Keskiviikkopäivä ja tänään pääsen vihdoin ja viimein hierojalle! Ihanaa, tuntuu että niskat niin jumissa että pääkään ei käänny.. muuten saisi kyllä nopsaan mennä tämä loppuviikko että saisi vähän taas lepäillä viikonloppuna..[/color]

[color=blue]Titi-uu: [/color][color=fuchsia]Mikä tilanne? *bdbd* Tiedän kyllä kuinka kovasti nuo negat masentaa, mutta älä vielä luovuta, mulla on jotenkin kauheen hyvä tunne susta.. että plussaat ihan kohta :) En tiedä mistä se johtuu, mutta muistaakseni näin jotain untakin sellaisesta :D *miten niin vauvapalstan ympärillä elämä pyörii* :)[/color]

[color=blue]Bianco: [/color][color=fuchsia]Pahoittelut tädistä :( *lohturutistus* Tsemppiä ensi kiertoon, kyllä se haikara vielä teille tulee, usko vaan![/color]

[color=blue]Remukka: [/color][color=fuchsia]Pahoittelut tädistä sinullekin, olipas paljon huonoja uutisia nyt :( Oikein mukavaa Tallinnan matkaa, vaikka taidat kyllä olla jo Tallinnassa etkä vauvapalstalla :)[/color]

[color=blue]Nennaliina: [/color][color=fuchsia]Tsemppiä piinailuun!! *bdbdbd* Olikos vielä muita piinailijoita.. plussatuulia kaikille +++++++[/color]

[color=blue]Naksu: [/color][color=fuchsia]Hyvältä kuulostaa!!! *bdbd*[/color]

[color=blue]Sara-Maria: [/color][color=fuchsia]Koska testaat?? *bdbd*[/color]

[color=blue]Brooke: [/color][color=fuchsia]Mikä tilanne? *bdbd*[/color]

[color=blue]Vaniljan galluppiin: [/color][color=fuchsia]Mulla oli aluksi kauheeta tuo odottelu ja sitten kun menkat ja nega tulikin niin voi sitä pettymystä.. jotenkin kun olen aina pelännyt lapsettomuutta niin ajattelin että kun ei heti tärppää niin ei ikinä.. Nyt oon jotenkin koittanut sisäistää että ei tule meille vielä ensi keväänä vauvaa ja oikeestaan tämä kierto onkin sellaista extrayritystä eli en oletakaan raskautuvan. Jotenkin paljon helpompaa kun varautuu siihen tätiin..[/color]

[color=blue]Ulkonäkö gallubbiin:[/color][color=fuchsia]Minä olen 166 ja painoa on enemmän kuin tarpeeksi eli varmasti tuo tärppäämättömyyden syy onkin juuri ylipaino, jota olis pakko saada pois jo häidenkin takia :) Oikeestaan voisinkin kysyä että millaisena te muut minut muuten kuvittelette niinkuin hiukset ja muu?[/color]

[color=blue]ON: [/color][color=fuchsia]Piinailut jatkuu, kp 32/28-35.. valkkaria on kyllä edeleen runsaasti ja aamulla oli sellainen ihmeellinen möyrintä mahassa.. en tiedä sitten mistä johtuu.. Mutta edelleen pessimistinen asenne.. katsotaan..[/color]

[color=blue]Mukavaa päivää kaikille!![/color]

[color=fuchsia]T. Juli kp 32/28-35[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive] Ninca: Pikaista paranemista! Toivottavasti kaikki on kunnossa!

Heh, Enpäs vaan ookaan blondi luonnostaan (ainakaan hiusten väriltä :D) vaan mulla on tällaset keskiruskeet (vaaleita raitoja) puoleen niskaan ulottuvat hiukset. Pituutta n. 161 ja painoa ~50kg. Silmät sellaset vihertävän sinertävät ja totta tosiaan, pisamia löytyy aika rutkasti näin kesäaikaan!

Oona: Joo kävin kattoos Niameyn kuvia... Oli kyllä joo vähän erilainen mielikuva! Näin ne vaan menee aina pieleen!!! =) Vai on siellä lämpöilyä, jeeeeee! Hvyä merkki! Mitkä koopeet?

Mooli ja Killa: tulkaa kertomaan miltä näytätte!! =)

Titi: Mulla terojen jälkeen tuli uusi ¿oire¿ menkkojen alkamisesta, nimittäin just toi hien haju! Aiemmin en oo ainakaan huomannu sellasta... Sitten luinkin että se johtuis hormoneista (keltarauhashormoni) ja oliko niiden tason laskusta. Jotenkin noin se meni... Mut toivotaan että sulla se ois merkki raskaudesta!

Aftis: Joo, piinaillaan kimpassa! Siis sunkin selkää jomottaa jne? Toivottavasti ois merkki jostain kivasta!!! bd bd bd bd Mä en kykene enää maltillisuuteen ¿ jos ette oo huomannu! ! ;)

Julihan vois jo pikku hiljaa testailla! Mitä oikeen odotat? :D

ON: Edelleen juilii selkää. Nyt se on lähinnä tuolla vasemmalla puolella, välillä niin kovaa että!!! Oonkin tässä pienessä mielessä miettiny että millasiakohan ne kiinnittymiskivut oikeestaan on? Voiko muistuttaa vähän menkkatuntemuksia ja siihen lisättynä tuo selkäkipu? Kun oon käsittäny että ne ois vaan jotain vihlaisuja tm...? Pitääpä mennä etsimään tietoa. Eilen illalla meinaan tuli sitten niin vahva fiilis että mitäs jos onkin vasta ovis. Ja sittenhän me vielä laitettiin niitä simppoja varmuuden vuoksi matkaan! =) Ai nii, nyt siis kp19.

Vierailija
4/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystapa-arviosta suoraan synnyttämään - vinhaa! Mukavaa, että pikku-q tuli etuajassa, ettei kasvanut masussa kovin isoksi - ehtiihän sitä vielä;=) ONNEAONNEA!!!

Hih, kivasti Naksu oli alottanu ulkonäköarvailut - ja oikeeseen osuit moolin kohdalla - tukkaa juur napsastiin, että ehkä se on sitten puolipitkän ja pitkän välimaastossa;=) Ja että hymykuopatkin;=) Keskimittaista pidempi olen ja hoikka...vielä!

Oonasta arvasin, että vaaleahko täytyy olla! Ja että Aftis ei ole pitkä ja tukan väri vaihtuu;=)

Naksun Killa-arviosta olen samaa mieltä:

-Suorat, vaaleahkot pitkät hiukset, aika pitkä tyttö.

Samoin Naksun & Killan Jessis-arviosta:=)

Kiva Nella, kun piipahdit - lokakuu on jo lähellä!!!

Ettei vaan Oonalla olis raskaudesta johtuvaa lämmönnousua...

Arvaan muuten tähän vielä Brooken ulkonäön - Brookella on pitkä vaaleahko tukka, ei värjätty - hiuslaatu on kuin hevosen jouhi ja tukka kaunis ja paksu - Brooke on kanssa ennemmin pitkä kuin lyhyt ja sellainen luonnollisen kaunis:=)

palailen taas, heippa!

-mooli

Vierailija
5/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä perhanan tätiä pidättele mikään. Kyllä se elokuunkin o-juna meni meidän pysäkin ohi pysähtymättä. P**ka homma!

Ainakin Killa ja mooli (muistaakseni, saattoi toki olla vielä joku muukin) mainitsivat, että monen pettymyksen jälkeen siihen suruun ja murheeseen turtuu ja tottuu, niin pakkohan se sama asia on täälläkin myöntää. Se ensimmäinen hetki, kun tädin vilahduksen huomaa, on aina yhtä kamala. Itkuhan siinä tulee, jos ei ihan heti niin ainakin sitten nukkumaan mennessä. Yrityksen alkuvaiheessa koko tätiaika oli yhtä itkua ja murhetta, nyt ei vaan enää jaksa. Kyllähän niitä pettymyksen kyyneleitä virtaa edelleen, joskus ihan huomaamattakin (kuten eilen iltapalaa syödessä), mutta ei se enää sellaista itkuraivaria ole. Nyt vaan taas tuntuu siltä, että pitäiskö ne kuuluisat hanskat heittää tiskiin. Ja varautua siihen, ettei musta koskaan äitiä tule.

Sori taas tällainen paatoksellinen tilitys, eipä tästä pettymyksestä ja pahasta mielestä viitsi hirveästi muille huudella. Palaan taas joskus!

Olette tärkeitä!

~dese~

Vierailija
6/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menikö kaikki nappiin vai?! Että onko sulla oikeesti hymykuopat?!!!

Tää kipu alkaa kohta tuolla selässä olla sitä luokkaa että pitää soittaa lekurille... =(

Vierailija
7/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Pahoittelut sinulle *lohtuhali*.. Kyllä niin kovasti toivoin että sinäkin olisit jo päässyt odotuspuolelle :( Älä vielä luovuta, kyllä sinusta vielä varmasti äiti tulee!![/color]

[color=fuchsia]Niin.. mitäpä odottelen sitä testintekoa.. En tiedä.. toisaalta tekis kauheesti mieli testata, mutta niinkuin joku joskus sanoikin että se nega harmittaa enemmän kuin täti, en jotenkin uskalla testata, kun " tiedän" sen olevan nega vaikka toisaalta sitten suuri toivo elää että olisi plussa.. Enköhän mä tässä loppuviikolla rohkaise mieleni ja testaa :)[/color]

[color=blue]Juli again[/color]

Vierailija
8/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

MOOLI: Mulle tuli ihan mieleen Kaunareiden Brooke sun kuvailuista!! Hih!

DESE: Voi pas*a! Hali!

NAKSU: Mikäs ihme sen sun selän nyt rikkoo? Tuskin sentään kiinnittymiseen liittyvät kivut vie ihmistä noin kipeeks?? Toivottavasti ei oo mitään vakavaa!!

Mikäs on tilanne tän hetken piinailijoilla??

Titi? Vanilja? Nennaliina? Käärö? Emka? Sara-Maria? Juli?

NELLA, KILLA, AFTIS: Vilkutus o/

JESSICA: Vilkutus myös sinne ja toivottavasti pääset pian takaisin meidän seuraan!

Aika moni siis piinailee ens viikon aikana? Hitto jos ei yhtään plussaa saada aikaseks tällä viikolla, niin ens viikolla sit repästään oikein kunnolla!!

Taas alkaa olla se aika kuusta, että omanapaista tekstiä tulee:

Kp 21/25-28.. Eli niitä ¿kivoja¿ päiviä elellään¿ Ovis oli mitä luultavimmin kp 13, joten oletan, että jos kp:t vaihtuu, niin 28 vaihtuu ykköseksi.. Tietenkin toivon, että ne vaihtuu rv:ksi!! Siihen asti siis odottelen, enkä mene apteekkiin ostamaan testiä! *laittaa oven takalukkoon*

Lämpöä siis oli hieman eilen, aamulämmön tänään unohdin mitata¿ Kuiva kausi ei vielä ole löytänyt mua, vaan valkkaria lorahtelee välillä reippaastikin. Hieman tätimäistä jomottelua on ollut alaselässä ja edessä, yleensä oireet alkavat vasta sinä päivänä kun tätsy saapuu, aikaisintaan edellisenä päivänä. Tissit ei tunnu miltään¿Pitkästä aikaa listaan tuntemuksia oikein kunnolla.. saattaa olla että iso kolahdus kuuluu, jos emäntä saapuu¿

Aurinkoista keskiviikkoa Enskaliinit! Jos jossain ei paista, niin täältä etelästä voi lähettää muutaman säteen sinne päin :)

Oon@

Vierailija
9/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Omasta ulkonäöstä: joku arvaus osui oikeaankin... En kyllä ole mikään pitkä, jos en pätkäkään. Pituus taitaa olla aika lähellä suomalaisen naisen keskimittaa. Normaalipainoinen ainakin BMI:n mukaan, joka 22 (omasta mielestä vähän turhan pulska ja muiden mielestä hoikka ;) ). Hiukset on suorat ja ulottuu olkapäille. Ne vaihtaa väriä säännöllisesti eli välillä tosi tummat ja vaaleimmillaan aika vaaleat, muttei ihan blondit. Oikeeta hiusten väriä en tiedä, tyvikasvu näyttää maantien vaalealta! :D Ja muuten Oona: ei oo silmälaseja! No niin, katotaan tunnistaako tutut! ;)

Juli: Miten sä olet noin kärsivällinen?! *bd* testaukseen! :) Mä sanoisin, että sä olet tummatukkainen, ainakin tummanruskeat hiukset, jotka on suorat olkapäille asti ja siniharmaat silmät!

Naksu: häh! Mitä toi oikein meinaa?! :S

Mooli: Mä olen samaa mieltä Brookesta! :)

Mitähän muuten sille Jessiksen miehelle kuuluu?! Vähän huoli niistä, kun ei oo mitään kuulunut... :/

Dese: joo alkuun sitä tätiä suri melkein seuraavaan ovikseen asti! Ja täälläkin välillä tulee mieleen, että jos vaan luovuttaisi. Mutta sitten kyllä tulen järkiini ja tiedän, että mä haluan sen lapsen!!!!

Äh, taas työt kutsuu... Palaillaan!

Vierailija
10/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt menee kyllä uusiks sun kuva mun päässä, olin aivan sata varma että oot blondi!!!!!

Tosiaan, mitäköhän Jessikselle ja miehelle kuuluu? Vaikka kirjoittelihan se että ei vähään aikaan tuu, eikö? Toivotaan että kaikki on kunnossa!

Enpä tiedä mitä tää nyt sitten on, nyt ei taas tunnu melkeen miltään selässä! Oon kyllä aika pihalla, soitin jo miehellekin ja kummastelin... Aivan kuin menkat ois alussa!!!! Mut ei voi olla! Siis mullahan on välillä aika rajujakin selkäkipuja menkkojen tienoilla... No, kattellaan!

Vierailija
11/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia

Täällä palattu vihdoin loman jälkeen töihin - oisin kyllä ihan mielelläni jatkanu lomaa, mut ei auta, jostakin se on rahaa revittävä.

Galluppeja oli taas. Meillä ollaan niin tuoreita yrittäjiä vielä, ettei pahemmin oo tarvinnu pohtia, millä jaksaa. Kun jussin tietämillä jätettiin ehkäsy pois, niin oviskin oli siinä vaiheessa varmaan jo menny. Eli nyt oikeastaan jännätään vasta ekaa kertaa.

Ylipainoa on täälläkin, kymmenen kilon pudotus tekis varmaan ihan hyvää. On se niin kumma, että siinä normaalipainossa on vaikea olla. Muutama vuosi sitten alipainoa oli suunnilleen sen verran kun nyt on liikaa. Tuossa keväällä tein päätöksen, että aion kyllä painoa pudottaa, kunhan ensin lopetan tupakanpolton. Poltin semmoisen kymmenisen vuotta ja nyt juhannuksena - samalla kun tehtiin päätös ehkäsyn jättämisestä - sitten lopetin. Ja ei ollu vaikeaa, kun oli niin hyvä syy lopettaa. Pari kertaa oon alkoholin vaikutuksen alasena sortunu polttamaan sen jälkeen.

ON: Tätiä ei oo kuulunu vielä, tuhruja kyllä (?), nyt jotain kp 31/27-44. Kummia oloja ollut puoltoista viikkoa: älytöntä päänsärkyä, pahoinvointia, lisäks tukka on rasvottunu kovasti? Eilen ja toissapäivänä tuntui siltä, että täti on tulossa. Nyt särkee vain päätä. Koko ajan tuntuu, et ois ihan erilaisia oloja, mut en halua vielä ajatella niin, että nyt ois onnistanu. Viikonloppuna testaan, jos maltan oottaa niin pitkään...

Täältä pahoitteluja tädin vierailemille!

Ja lussaonnea, jokohan kohta joku ilmottas plussanneensa :)? Julilla ainakin kuulosti positiiviselta?

LB

Vierailija
12/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Sain nukuttua yöni hyvin. Ei ollut tällä kertaa mahassa sellainen konsertti etteikö olis saanu nukuttua. Mutta outoa, kun mun ei tee mieli syödä mitään, ja normaalisti mulla on aamulla kauhee nälkä ja ahdan aina navan täyteen! Ei siis mitään pahoinvointia ole tai muuta, mutta ei vaan mene mikään ruoka alas. Ihmettelen edelleen tätä tissien oireettomuutta, kun yleensä ne on oviksen jälkeen niin kipeät ettei kärsi nykiä! Nyt on sit pissi tullut mukaan kuvioihin, eli pissillä ravaan suunnilleen tunnin välein ja yölläkin pitää käydä kaksi kertaa ainakin vessassa. Ei ole mitään VTI-oireita. En tiedä juonko liikaa vai onko tämäkin oire " siitä" ?

[b]Juli[/b]: Kiva kun oot nähny unta minusta! :D Minäkin muuten oon nähny joskus enskoista unta, kyllä tähän touhuun on oikeesti koukussa... Mieskin on alkanut valittamaan että tuu nyt viereen sohvalle sieltä, äläkä koko ajan oo siellä vauvapalstalla. Tietää siis mitä koneen ääressä teen! Tilanne mulla entisellään. Tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta en ole uudestaan testannutkaan. Testaan vasta lauantai-aamuna ennen Helsinkiin/Ruotsiin lähtöä, jos tätiä ei vielä silloinkaan näy. Jos testi silloin vielä näyttää negaa, eikä tätiä kuulu, niin on varmaan ostettava sinne reissuun sit testejä mukaan. Mä kuvittelisin sulle sellaset punertavat pitkät hiukset (sellainen vaaleanruskean ja kuparin punaisen valimuoto) jotka menee hieman kiharalle, ainakin jos ne kihartaa. Ja siniharmaat silmät! :D Meniköhän pahasti mönkään....

[b]Helsinkiläiset huom![/b] Oletteko panneet merkille että myydäänkö Aconin Early Detection-testikasetteja siellä pääkaupunkiseudulla ihan kaikissa apteekeissa. Tai jotain muun merkkisiä yhtä herkkiä testejä? Ollaan menossa la-su väliseksi yöksi Sokos Hotelli Presidenttiin, onko siinä lähellä apteekkia? *kysyy maalaistollo* Ei tarviis lähtee sit apteekkia mistään etsiskelemään... Kun täällä miedän kylän apteekissa ei myydä kuin yhden laista testiä, ja se näyttää plussaa vasta kun on menkat viikon tai kaks myöhässä.

Olis niin kiva tietää ennen reissua jos oon raskaana, niin olispahan hemmetin hyvä tekosyy olla juomatta! Jotenkin ei houkuta yhtään että laivalla vedetään kännit ja sit maissa oksennellaan ja voivotellaan huonoa oloa koko päivä... Ja ne kaverit, joiden kanssa ollaan lähdössä, kyllä tietää että vauvaa yritetään, joten niille pystyis heti toduuden kertomaankin.

Hui! Piti ihan käydä välillä vessassa taas kurkkaamassa, että joko täti tuli, kun niin lahjakkaasti tota valkkaria lorahti!

[b]Naksu[/b]: Jos löydät tietoa kiinnittymiskivuista niin viitsitkö pistää linkkiä myöskin tänne? Kiitos! Mitäs se sun kroppa nyt kenkkuilee?! Olisi nyt jotain hyvää ja toivottua... bd

[b]Desejo[/b]: Voi itku! Tekin kun ootte yrittäny jo niin pitkään. *lohtuhalaus* Älä heitä hanskoja tiskiin. Onkos teille tehty mitään tutkimuksia, että mistä vois johtua kun ei ole tärpännyt? Olis ollu kiva lähteä sun kaa yhdessä tuonne o-puolelle. Tosin eihän tässä itse vielä tiedä, onko sinne pääsyä vai ei...

[b]Remukalle[/b] ja [b]Biancolle[/b] myös pahoittelut tädistä. P**ka akka! Biancollakin pitkä yritys jo takana... *halaa*

[b]Ninca[/b]: Tulehan kertomaan miten lääkärissä kävi?

[b]Apila[/b]: Jokos kipuilu on siellä helpottanut?

[b]LinnaeaBorealis[/b]: Ai sullakin on tukka rasvottunut? En ole siis ainoa! bd

[b]Greetas[/b]: Onhan sitä tullut mietittyä, miltä oma lapsi näyttää... Olen aina toivonut, että jos minulla olisi tyttö, niin että hän perisi minun kauniit silmäni. Ne ovat varmaankin ainoa kohta kropassani, joista olen aina pitänyt! Pitkiä lapsista todennäköisesti tulisi ainakin, kun mies on tooooooosi pitkä! Saa nähdä, eiköhän niihin lapsiin aina jotain piiretiä tule kummastakin vanhemmasta tai peräti isovanhemmasta. Minäkin olen nämä silmäni mummoltani perinyt, että josko ne taas hyppääkin yhden sukupolven yli! :D

Ketäs täällä nyt vielä yhä piinailikaan mun kanssa? Ainakin [b]Juli, Vanija, Nennaliina, Emka, Oona[/b] ja [b]Sara-Maria[/b]? Antakaas tilanneraporttia! Olikos vielä muita piinailijoita? + pölyjä kaikille!

T:Titi-uu kp28/26-30[/color]

Vierailija
13/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun oma napa varoitus, vaikka oonkin joka päivä teidän juttuja seurannut, en jaksa oikein kommentoida mitään, kun on pieni masis taas vaihteeksi päällä.

Mulla on nyt kp51 muistaakseni menossa ja eilen testasin neljännen negan ja aloitin kymmenen päivän tero kuurin taas kerran, jos toi täti tulis siten vihdoin kylään. Olin jo niin varma, että luomusti vois tää kroppa toimia, mutta ei niin ei. Meillä tulee kuukauden päästä vuosi täyteen yritystä senkin ajatteleminen tällä hetkellä sattuu. Varsinkin nyt tulee päivisin mietittyä kaikkia noita asioita vähän liikaa, kun on työttömänä kotona ja on liikaa aikaa pohdiskella tollasii juttuja.

Muutamaan galluppiin voisin viä vastailla.

Musiikkimausta joku oli kysellyt.

Musiikin suhteen oon aikas kaikki ruokanen. Pääasiassa tulee kuunneltua radioo, kanavina yleensä on suomipop, iskelmä tai uusikiss, mutta myös nova, nrj ja city välillä. Mitään suosikkibändiä en osaa nimetä.

Baari ja tupakkagalluppi.

Nuorempana tuli noita baareja kierrettyä joka viikonloppu yleensä lauantaisin ja parhainpina viikonloppuina perjantai ja lauantai. Nykyään tulee käytyä tosi harvoin, ehkä kolme neljä kertaa vuodessa. Mieluummin tulee vietettyä koti-iltoja keskenään tai kaveriporukalla.

Maanantaina tuli tasan vuos siitä, kun poltin viimeisen tupakan. Olin polttanut siihen mennessä melkein yheksän vuotta ja aikaisemminkin yrittänyt lopettaa huonoin tuloksin, mutta nyt sitten vihdosta viimein onnistuin ja enää en aio koskaan polttaa.

Ulkonäkögalluppi.

Olis mukava tietää minkälaisen kuvan ootte musta muodostanut, vaikka harvakseltaan tänne kirjoittelen. Tuun sit viimestään huomenna kertoon , millanen oikeesti oon. =)

Negan testanneille ja tädin yllättämille pahoittelut!

Paljon plussapölyä kaikille!

Kathy

Vierailija
14/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pakko olla vaaleat hiukset! Jos ei luonnostaan niin sitten värjätyt. Ja siniset silmät!

Vierailija
15/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin hakuun kiinnittymiskivut, Otsikosta ja viestistä ja sit pitkältä ajalta. Sieltä löytyi joitakin (tietty myös samanlainen kuvaus kuin mitä mulla on just menossa :D), mutta oli kyllä niin laidasta laitaan. Kai sekin sitten on yksilöllistä miltä ne tuntuu... Laitoin myös o-puolelle oman pinon, josko sinne joku vastais...

Moi Kathy! Mulle tuli heti ekalla kerralla kun näin sun nickin niin mielene Bb-Kathy, ja siitä mielikuvasta on ollut vaikee päästä eroon! =) Nimestä siis oon vetänyt yhteyden...

Ei kai huomaa että joudun koko päivän taas istumaan koneella ja tekemään kouluhommia? :) Mietin just tossa että koskakohan mulla ois ollut ihan rehellisesti vapaapäivä, aina kun töistä on vapaata niin kouluhommat painaa päälle... Murrr!

Vierailija
16/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onneksi on taas vähän rauhallisempaa töissä, niin että ehtii vähän palstaillakin :) Loppuviikosta onkin sitten työreissuja, niin että jos ei illalla ehdi koneen ääreen, niin ehkä ensi viikolla sitten...

Sere oli käynyt vilkuttelemassa! heippa takaisin, tietysti me muistetaan sut täällä!

Apilalla oli tosi äkäinen täti kylässä! Toivottavasti ei ole mistään vakavammasta sentään kyse... Pikaista paranemista! Ja Nincalla myös oli ollut outoja kipuja. Toivottavasti sieltä lääkäriltä nyt tulisi selvyyttä asiaan...

Negoja oli testanneet ainakin Titi ja Nennaliina. Toivotaan että oli vaan liian aikainen ajoitus!! bdbd

Biancon ja Desen oli täti yllättänyt! Isot pahoittelut teille molemmille :( Mutta ei saa menettää toivoa, ensi kierto voi olla just se teidän!!

Emkalla oli jänniä oireita ja Oonalla myös! Eikös Oona flunssa voi hyvinkin olla raskausoire? ja Julilla, Sara-Marialla, Dragonflylla ja LB:lla kans piinailupäivät menossa. Manailen tätiä oikein kauas teistä kaikista ja plussia niihin testeihin!!

Mites muuten kävi Trixielle? Eikös siellä ollut toiveita plussasta joku aika sitten, mutta ei ole nyt kuulunut mitään. Vai onko multa mennyt vaan ohi?

Naksu: kyllä se sitä kiinnittymistä varmaan on! Jos kerran sulla menkat aiheuttaa selkäoireita niin eikös siitä vois päätellä että kiinnittyminen (ikäänkuin samassa paikassa) aiheuttaisi myös...? :D Kyllä se nyt näin on!

ON: Tässä kierrossa pitäisi olla nyt tähän asti parhaat mahdollisuudet tärppiin, koska meillä oli ekaa kertaa varsinaista yritystä kolmen kierron tjottailun jälkeen. Ja oviksenkin mielestäni bongasin aika selvästi ja pupuilua on ollut varmaankin riittävästi. Oon kuitenkin päättänyt että nyt ei mitään oireita kuvitella, kun tähän asti joka kerta oon niistä hehkuttanut ja kohotellut toiveita, mutta ihan jotain muuta on ne kaikki oireet sitten kuitenkin olleet. Mieskin jo vitsailee jatkuvasti tyyliin " ootkos sä tänään raskaana?" ja jos vaikka valitan että on vähän kylmä/kuuma/nälkä/jano niin heti tulee vastaus että " Sä oot varmasti raskaana!" Siispä olen yrittänyt olla tosi kriittinen kaikista mahan nippailuista, joita kyllä olen kuvitellut viime päivinä vähän tuntuneen. Parina aamuna on ollut myös vähän ällö olo, mutta ei niin paljon että siitä nyt mitään vielä voisi riemastua.

Oletetun oviksen mukaan kierrosta tulisi lyhyt (ehkä 28) mutta yritän pitää jäät pipossa toistaiseksi. Ensi viikosta voi kyllä tulla pitkä ja piinainen...

T: Meriheppa (kp 22/31-38)

Vierailija
17/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin apteekki taitaa olla osoitteessa Mannerheimintie 5 (Forumia vastapäätä). Se on YO-apteekki, eli auki kait 22 tai 24 asti ja varmasti hyvä valikoima. En muista, onko siinä Kampin uudessa ostarissa apteekkia¿ Kannattaa kysästä respasta, eiköhän ne tiedä :)

Oon@

Vierailija
18/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Muistelen ostaneeni Yliopiston apteekista ton testin joskus... Se on siis Mannerheimintiellä suunnilleen Foorumin kauppakeskusta vastapäätä. On ainakin lähellä teidän hotlaa.

Ja vielä *bd* :)

Vierailija
19/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt lukeakaan parin edellisen päivän kirjoituksia, kun työt painaa päälle... Ehkä luen ne tämän kirjoitettuani, jos ehdin. Mutta eipä tainnut olla plussauutisia kellään? Piinailijoita sen sijaan taitaa olla useampiakin, peukkuja kaikille!

Omassa navassa ei kerrottavaa, kp 7/33 eli kauan täytyy vielä odotella ennen seuraavia piinailuja. Ja tietenkin pupuilla ahkerasti! Ovistestitkin on odottelemassa, mutta eipä tässä vielä kannata ruveta testailemaan vaan varmaan ensi viikolla vasta.

Ulkonäöstä on ollut puhetta? Itse en kauheasti ole miettinyt, minkä näköisiä toiset on (ja pieleenhän ne veikkaukset varmasti menisivätkin!) Itse asiassa tämä nimimerkkini tuleekin Kauniiden ja rohkeiden Brookesta. Joskus sen sarjan alkuaikoina itselläni oli ihan lyhyet hiukset, ja päätin että haluan samanlaiset pitkät hiukset kuin Brookella. Sitten kun sain omani kasvatettua, Brooke leikkasikin omansa lyhyeksi! Mä olen kuitenkin pysynyt tässä pitkässä ja hiukset on melkein vyötärölle asti, tosin väri on vaihtunut tummaksi. Omaa väriä en ole vuosikausiin nähnyt muuta kuin juurikasvun verran, mutta sellainen maantienvärinenhän se taitaa olla. Olen keskimittaa pitempi ja hoikka, ja mulla on silmälasit (tai aika usein piilarit).

Nyt vilkaisen edellisten päivien jutut ja sitten on palattava töihin. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Vierailija
20/42 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava arvausjutska oli tuolla eilisessä pinossa :) Miltäs mä näytän?? hih :P

Pahoittelut tädin riivaamille, plussaonnea ja malttia piinailijoille, pupuiluintoa ovista bongaileville :)

On: tätikivut hellittäneet, tais vaan täti nyt oikeesti tulla kylään, vuoto sen mukaista et ei puhettakaan enään phs:lla pärjöilystä :/ mut ihmettelen kyllä et kun ei tuhrutellut ollenkaan vaan oli sitä oikeeta niukkaa vuotoa vaan ennen tota eilistä kipukohtausta...jaa-a. Noh sit muutamien päivien päästä hurjasti pupuilemaan ja ovista metsästään :P

Nyt on jo tosi kiirus...kommentoin yöllä tai huomen aamul sit paremmin...moooooiiiiikkkss