Lue keskustelun säännöt.
Onhan muitakin 2-vuotiaita, jotka ei anna pestä hampaita?
09.08.2006 |
Ei onnistu muuten kuin kiinnipitämällä ja hirveällä huudolla. Itse " pesee" niin että pureskelee harjaa vähän ja imee hammastahnat.
Olen heittämässä pyyhettä kehään. Ei JAKSA taistella joka asiasta. Alkaa muutenkin olla karkaamassa tämä kurinpito käsistä kun uusi vauva vie kaiken energian :-(
Kommentit (2)
Jeps,tuttu juttu!Tytär alkoi vauvelin synnyttyä (1v8kk) simppuroimaan harjausta vastaan.Välillä heittäytyy ihan veteläksi,tempoo päätä,kieltäytyy,harjaa hyvin itse,harjaa huonosti itse.Nyt kun esikoinen on 2,7v on harjaus alkanut normalisoitua,mutta omin käsin!Ei ollut ainakaan meillä erikoisempia kikkoja,kuin aika,koska luulen että uusi vauva aiheutti sen uhmaiän puhjetessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poju 1v 8 kk ei ole koskaan antanut nätisti pestä hampaitaan... Tyyli on se, että kaveri makaa selällään mun sylissä, pidän toisella kädellä käsistä ja toisella kädellä koitan harjata. Huuto on joskus ihan hirveä. Joskus harvoin taas, jos esim. telkusta tulee jotain mielenkiintoista tai iskä keksii jonkun mielenkiintoisen viihdytystavan, unohtaa huutaa :). Ei osaa itse vielä yhtään harjata, vaikka olen yrittänyt opettaa, pureskelee vaan harjaa. Olen miettinyt, milloin sitä sähköhammasharjaa voisi alkaa kokeilla - jospa se olisi niin jänskä juttu, että unohtaisi taistella vastaan...