Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan
Kommentit (52578)
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelottaa ajatus hajoita ja hallitse. Näin me toimitaan. Kansa jakautuu kahtia.
Jakautunut jo ajat sitten. Työtä tekevät ja liian fiksuja työn tekoon tyypit. Mulla oikeus kaikkeen p..aan hemmot, älä rajoita mua etc.
Mä en käsitä intoa rokottaa kaikkia ja jopa lapsia koska virus on paljon lievempi nyt ja terveet rokottamattomat sairastavat sen tällä hetkellä lievemmin kuin rokotetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka on saatu lietsottua jo niin sekaisin raivosta, että on parempikin pysyä poissa ihmisten ilmoilta oli sitten rokotettu tai ei.
Onneksi kuitenkin suurimmaksi osaksi vain sosiaalisessa mediassa.
Ei kauaa uskon ja pelkään.
Ennustatko ja luuletko myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelottaa ajatus hajoita ja hallitse. Näin me toimitaan. Kansa jakautuu kahtia.
Jakautunut jo ajat sitten. Työtä tekevät ja liian fiksuja työn tekoon tyypit. Mulla oikeus kaikkeen p..aan hemmot, älä rajoita mua etc.
Suomessa on työttöminä älykkäitä ja koulutettuja ihmisiä.
– Onneksi eduskunnassa on tällä hetkellä esitys Puolustusvoimien virka-avusta poliisille, jonka sisällöstä voisi olla hyötyä tämän tyyppisissä tapauksissa jatkossa. Maalittamisen ilmiötä ei voi ohittaa olankohautuksella, Hilkka Kemppi lisää. "
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskustaedustaja-huolissaan-koronapass…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka on saatu lietsottua jo niin sekaisin raivosta, että on parempikin pysyä poissa ihmisten ilmoilta oli sitten rokotettu tai ei.
Ei suomalaiset voi olla niin tyhmiä etteivät tajuaisi mitä ongelmia tällä rokotteella on.
Ei todellakaan ihmisraivon on huomannut jopa koiran kanssa ulkoiltaessakoiria vihataan entistä enemmän huutoa haukkumista autolla ajetaan hihaa hipoen pyörätiellä kovaa ohi melkein päälle kakaranuoriso riehuu pitävät ihmisiä pelossa hajottavat rikkovat tavaroita vanhemmat näyttää esimerkkiä heille kohta kukaan ei uskalla mennä ulos
Juu ja välimerkit, niitä ei käytä enää kukaan. Hirveää.
Ihmisten vihaaminen hirveää kirjoittajan tavoin kallioin bämmiode paukuttaja pian lähtee asiaviestit kuten ennenkin tatjaanan sisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on työttöminä älykkäitä ja koulutettuja ihmisiä.
Ja jos on älyä, aikaa lukea ja pohtia niin ratkaisu on selvä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä intoa rokottaa kaikkia ja jopa lapsia koska virus on paljon lievempi nyt ja terveet rokottamattomat sairastavat sen tällä hetkellä lievemmin kuin rokotetut.
Totta sekä ne jotka sairastaneet oireettomina taiEi rokote ei ole tie autuuteen ikävä kyllä parempaa pitäis löytyä korona ei ole leikki sairaus
Vierailija kirjoitti:
– Onneksi eduskunnassa on tällä hetkellä esitys Puolustusvoimien virka-avusta poliisille, jonka sisällöstä voisi olla hyötyä tämän tyyppisissä tapauksissa jatkossa. Maalittamisen ilmiötä ei voi ohittaa olankohautuksella, Hilkka Kemppi lisää. "
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/keskustaedustaja-huolissaan-koronapass…
Tarkotettiinko tässä anarkisti rikollisia ilmasto saastuttaja sakkia tällöin armeijaa vois käyttää väen siirrossa makuupussi systeemiä sullottais pää ujutettis muovi putkeen jossa hengitys reiät ympäriinsä josta myös näkis ulos ei tiukka ja kannettais linja auton häkki makuu laatikoihin luukku kiinni lukolla ei tarttis vääntää eikä pamputtaa sais vinkuroida siellä putkipussissa ihan omiin nimiin silti pystyis kantaan pois rajavartiolaitoshan pohjosessa jo apuna
Loppujen lopuksi tämä korona osoittaa sen kuka on hyvä ja kuka on paha. Lasten rokottamista kannattavia pidän äärimmäisen julmina. Joskus tuntuu siltä että ihmiset eivät ajattele yhtään mitään vaan täysin idiootit puhuvat mediassa ja hallituksessa.
Meillä on liikaa tyhmiä ja ajattelemattomia rokotefaneja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Sinä joka alapeukutit: miksi haluaisit rokottaa jopa 5-11 vuotiaita lapsia koronarokotteella.
Perustele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva, Ben Zyskovitz ynnä monet muut eivät äänestäneet koronapassin puolesta. Kyllä ihmiset heräävät vaikka hissukseen.
Mistä ne näkee?
taululta vihreä tai pun.nappi sekä tyhjää nappi ainakin ennen VOi Olla kallion pumppu repinyt johdot taululla vaan niiden valot
Sdp haluaisi että lapset vammautetaan koronarokotteella jotta äänestäisivät myöhemmin sdp:tä kun ovat vammautuneet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva, Ben Zyskovitz ynnä monet muut eivät äänestäneet koronapassin puolesta. Kyllä ihmiset heräävät vaikka hissukseen.
Mistä ne näkee?
taululta vihreä tai pun.nappi sekä tyhjää nappi ainakin ennen VOi Olla kallion pumppu repinyt johdot taululla vaan niiden valot
Ruotsissa vasemmistoliitto vastusti koropassia, Suomessa antoivat mennä sen läpi. Miksi????
Lasten rokottajat ovat käytännössä lasten tappajia!
Hassua kun kerrotaan miten satamissa ei kulke rahti vaikka tiedetään rokottautumat työntekijät irtisanottiin.
Yrittäkää elää ihmisiksi idiootit!
Ihmisten oman idiootismin luomus.
Ottakaa lisää rokotteita vaan hölmöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IL: Täysin rokotettu Colin Powell kuollut koronaan
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/367bb1ac-a384-4bda-a441-54b00e0a31ee
Kovia äijiä kaatuu nyt koronaan, vaikka kuinka on kaikki mahdolliset piikitkin annettu.Hän valitettavasti sairasti plasmasolusyöpää. Monet syöpähoidot heikentävät immuunipuolustusta ja siten myös kaikkien rokotteiden tehoa. Lisäksi elimistö ei pysty taistelemaan viruksia vastaan läheskään yhtä hyvin kuin alun perin terveen ihmisen kohdalla. Ikävä tapaus ja toivon, että syystä tai toisesta immuunipuutteesta kärsiviä ei unohdettaisi tänä syksynä kun kovasti toivotaan koronan olevan ohi vaikka se ei ole.
Haluaisin huomauttaa, että Suomessa on ehkä viikko tai kaksi sitten uutisoitu niiden kahdesti rokotettujen, jotka ovat joutuneet koronan takia sairaalaan, olevan heitä, jotka ovat oikeutettuja kolmanteen rokotukseen jo nyt (eli mm. immuunipuutteesta kärsiviä). Rokotteet toimivat, mutta valitettavasti eivät kaikilla.
Korona ei ole ohi missään maailman kolkassa Joka NIIN VÄITTÄÄ EI OLE JÄRJISSÄÄN EIKÄ ROKOTUKSET SITÄ POISTA KUTEN NÄYTTÖÄ ON!!!
Eli Tarja Halonen ei ole järjissään?
Tarja halonen ei ole järjissään jos väittää ETTÄ korona on ohi Taitaa rokote sekottanut hänenkin päänsä vaikka hänellä outoja vetoja aiemminkin SETa linjallakin havaittu kalliossa
Toki, Tatjana, toki.