Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan

Vierailija
03.03.2021 |

Ketju lukitun tilalle, olkaa hyvät.

Kommentit (52578)

Vierailija
43521/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten ihmiset oikeasti vertaavat koronarokotetta poliorokotteeseen tai isorokkorokotteeseen.

Koronarokotteella ei ole yhtään muuta virkaa kuin estää vaikeampia tautimuotoja eli hyötyä rokotteesta on vain niille jotka saattaisivat muuten joutua tehohoitoon tai kuolla.

Tartuntoja ei voi vähentää tällä rokotuksella.

Niinpä. Ja juuri tuo on syy, miksi otin koronarokotteen. 

Kyse onkin jokaisen henkilökohtaisesta riskistä. Itse sairastin koronan. En joutunut sairaalaan. Oli hieman enemmän kuin perusflunssa mutta ei ole tullut mieleenkään ottaa rokotetta. Näillä mennään.

Ymmärrätköhän, että sinulla on nyt lisääntynyt riski saada diabetes. Tai verisuonitukos. Tai kuolla leikkauksessa. Lista on pitkä - sinulla on ollut vasta ns. alkutauti.

Sano tuo kaikille Suomessa koronan sairastaneille ja niille myös jotka eivät edes saaneet todistusta koronasta koska Suomi ei testejä tarjonnut.

Sitten voit mennä perunakoloosi vannomaan sydänsairauksia ja sokeritauteja ihmisille jotka sattuivat sairastamaan erittäin vaarallisen kulkutaudin ja olevat enemmän hengissä kuin sinä.

Vierailija
43522/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UK yli 42000 uutta. Suomen väkilukuun suhteuttuna se on noin 3500. Jotenkin tuntuu, että järki on nyt kadonnut, kun yhteiskunta on vaan pidettävä auki.

Mutta kuoleeko kukaan tai joutuuko teholle. Se on se pointti kultapieni.

Kuoleehan siellä. Eilenkin yli 200. Eli about 15 jos Suomeen vertaa. Eli olisiko se jees, jos joka päivä Suomessa ilmoitettaisiin 10-15 koronaan kuollutta , mutta ei sen mtn väliä, kuhan saadaan yhteiskunta vaan täysin auki, eli tuo about 10 uhria päivässä on se hinta, joka me ollaan valmiita siitä maksamaan. Näinko Britanniassa ajatellaan?

Muualla

maailmassa ei ajatella kuin suomessa suomessa aina kautta historian tuhottu härskisti omaa väkeä

-eri

Niin, suomessa voitaisiin antaa kyllä 3.rokotus riskiryhmä 1. Ihmisille. Kiitos. Ja yli 80 kymppisille.

Vai kerääkö thl kotimaista dataa, mitä tapahtuu, kun kaikki avataan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43523/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten ihmiset oikeasti vertaavat koronarokotetta poliorokotteeseen tai isorokkorokotteeseen.

Koronarokotteella ei ole yhtään muuta virkaa kuin estää vaikeampia tautimuotoja eli hyötyä rokotteesta on vain niille jotka saattaisivat muuten joutua tehohoitoon tai kuolla.

Kyse onkin jokaisen henkilökohtaisesta riskistä. Itse sairastin koronan. En joutunut sairaalaan. Oli hieman enemmän kuin perusflunssa mutta ei ole tullut mieleenkään ottaa rokotetta. Näillä mennään.

Ymmärrätköhän, että sinulla on nyt lisääntynyt riski saada diabetes. Tai verisuonitukos. Tai kuolla leikkauksessa. Lista on pitkä - sinulla on ollut vasta ns. alkutauti.

Tämä rummo voi lähettää valokuvansa tänne niin me voimme ennustaa hänen kuolemansa.

Vierailija
43524/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Israelin tilanteesta?

Sitä mieltä, että sama meilläkin edessä. Väistämättä. Deltan kanssa ei leikitä.

Israelissa rokotteet annettiin lyhyellä välillä jolloin niiden teho hiipuu nopeammin. Meillä täysin eri tilanne.

Ei muutes ole!

Ja terveydenhoito henkilöt sai 3 vko välillä ja yli 80 kymppiset keväällä!, ainaskin mun tutut....

Millainen suoja heillä nyt on?

Tervemenoa vaan hesassa teattereihin ja konserteihin ilman turvaväliä. Niinhän avit päättivät....

Vierailija
43525/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset! Rokotesuojanne heikkenee. Olisihan se nyt aika noloa saada vaihdevuodet rokotteesta ja perään vielä korona.

Vierailija
43526/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nämä rokotetut tädit kannustavat 80 vuotiaita kolmanteen rokotteeseen vaikka heidän itsensä rokotesuoja on jo heikkenemässä.

Vierailija
43527/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 80 kymppisiä voisi edes thl varoittaa, että rokotussuoja heikkenee!

Tunnetko kateutta rokottamattomia kohtaan?

Vierailija
43528/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska aloittaa ensi viikosta lähtien rokottamaan hoivalaitoksissa olevia vanhuksia kolmannella rokotteella! Hyvä tanska ❤️.

Mikä puolue Suomessa muuten ajaa heikkojen asemaa?

Vierailija
43529/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varotuskirje kotiin vanhuksille, suojasi viimeinen käyttöpäivä lähestyy, best before. Siirry fpp2 tai fpp3 tason suojaukseen...

Vierailija
43530/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä mitään ennakoida. Taas yllätytään loppuvuodesta kun nämä täyttää sairaalat.

Vierailija
43531/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää ja pierettää niin onko tää koronaa??

Vierailija
43532/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän lapsellisia juttuja näillä rokotetuilla mummuilla. Hyvää yötä.

Vierailija
43533/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä itse siis olen ottanut molemmat rokotteet, olen riskiryhmää, mutta olen myös jatkanut ihan samoja turvatoimia kuin pandemian alussa eli ihmisten ilmoilla sisätiloissa hengityssuojain (FFP2/3) ja en tapaa ystäviä kuin ulkona maskien kanssa ja ruoka tilataan kotiin ja olen etätöissä. Kannatan ehdottomasti rokotuksia, mutta muita suojaustoimia ei saisi nyt unohtaa rokotusten varjolla.

!!!

Optimaalinen esimerkillistä vastuullista käytöstä estät kärsimystä kuolemaa kiitos kiitos!!!

!!!! Eikö olekin. Istutaan kaikki ihan varmuuden vuoksi loppuelämämme perunakellarissa, ettei vaan kukaan kuole koskaan !!!!

Vierailija
43534/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 70-80 vuotiaita kulkee liikkeissä ilman maskia. Onkohan Israelissa käynyt samalla tavalla, että rokotetut eivät välitä rajoituksista ja sen vuoksi tartunnat ovat räjähtäneet myös rokotetuilla?

Vierailija
43535/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steputtelen Stadissa maskitta vailla huolen häivää. Rättejä ei naamalle tule. Myöskään rokotteita ei oteta. Myös metro ja spåra. Datsalle sitten bilikalla.

Vierailija
43536/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä itse siis olen ottanut molemmat rokotteet, olen riskiryhmää, mutta olen myös jatkanut ihan samoja turvatoimia kuin pandemian alussa eli ihmisten ilmoilla sisätiloissa hengityssuojain (FFP2/3) ja en tapaa ystäviä kuin ulkona maskien kanssa ja ruoka tilataan kotiin ja olen etätöissä. Kannatan ehdottomasti rokotuksia, mutta muita suojaustoimia ei saisi nyt unohtaa rokotusten varjolla.

!!!

Optimaalinen esimerkillistä vastuullista käytöstä estät kärsimystä kuolemaa kiitos kiitos!!!

!!!! Eikö olekin. Istutaan kaikki ihan varmuuden vuoksi loppuelämämme perunakellarissa, ettei vaan kukaan kuole koskaan !!!!

Aivan pelkäät ettei kukaan kuole koronaan kituen tms.opt.ihminen pelastanut monet kidutukselta sekä kuolemalta sinä vaan olet kellarissa optimaali elää lähes normia

Vierailija
43537/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🤣😅

Vierailija
43538/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano tuo kaikille Suomessa koronan sairastaneille ja niille myös jotka eivät edes saaneet todistusta koronasta koska Suomi ei testejä tarjonnut.

Sitten voit mennä perunakoloosi vannomaan sydänsairauksia ja sokeritauteja ihmisille jotka sattuivat sairastamaan erittäin vaarallisen kulkutaudin ja olevat enemmän hengissä kuin sinä.

Totta terveiset perunakoloon pysy visusti siellä toivottavasti olet hengissä jouluna

Ll

Vierailija
43539/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eoälin kirjoitti:

Joskus epäilin, että silloin, kun Corona ketju suljetaan, niin paska on osunut tuulettimen. Eli se hetki on tänään.

Sama. Ja sen mitä nyt hallitusta ja mediaa seurannut, niin viime päivinä on tuntunut kirjaimellisesti siltä, että se paska todella levisi tuulettimeen ja nyt sitä on joka paikassa, eikä tiedä enää mistä aloittaisi siivoamisen. Jokainen niin hallitus, avi, stm, thl ja nää kaikki ylemmät virastot mitä on, syyttelevät toinen toistaan kun ei mitään voi tehdä vaikka pitäisi tehdä ja jokaisella on oma mielipide. Ja siihen vielä päälle kunnat sooloilemaan. Suomessa on ihan liikaa virkoja.

sekoilu loppuis kun päitä olis pudonnut jo kiinantorilla vain korona bumbe suomeen ei varmaan tule sillä ei ole siipiä jne. Ne puputtaa jotain ulkoavaruuden juttuja odottakaas ku korrurtio sote pääsee vauhtiin silloin puput pupisee jotain käsittämätöntä kielillä käsiä huiskien kukaan tavis ei ymmärrä vaan haroo päätään ETTÄMITÄ???

Vierailija
43540/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin miesystävältäni miksi rokotetut ovat niin ilkeitä vaikka olen jo sairastanut koronan.

Vastasi että heitä harmittaa koska tajuavat nyt ettei sillä ole mitään väliä ottivatko rokotteet ja tuleeko kohta jopa buusterit.

Heillä on paha olo.

Ketju on lukittu.