Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan

Vierailija
03.03.2021 |

Ketju lukitun tilalle, olkaa hyvät.

Kommentit (52578)

Vierailija
43501/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla Hgin rautatieasemalla ja kotiin menen metrolla ffp2. 2 x rokotettu.

Niin? Mitä halusitkaan tarkalleen ottaen viestiä tuolla? Kerro nyt ihmeessä!

Vierailija
43502/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRAANHOITOPIIRIEN vyöry testauskäytäntöjen muutoksiin

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008163863.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43503/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja, ajankohtaisia, koskee koronaa.

https://twitter.com/PauliRautiainen

Vierailija
43504/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli tuoretta kuvaa Uudesta Seelannista, siellä oli ihmisillä maskit ulkona :O

Olin luullut että siellä saa elää normaalia elämää, mut ei näämmä...

Vierailija
43505/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa oli tuoretta kuvaa Uudesta Seelannista, siellä oli ihmisillä maskit ulkona :O

Fiksua väkeä.

Vierailija
43506/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua väkeä.

Niin Australiassa kuin Uudessa Seelannissa on myös rokotekriittisyyttä. He ovat saaneet aikaa katsoa mitä muualla tapahtuu.

Vierailija
43507/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua väkeä.

Niin Australiassa kuin Uudessa Seelannissa on myös rokotekriittisyyttä. He ovat saaneet aikaa katsoa mitä muualla tapahtuu.

Vaikea tilanne. Harvalla siellä on vielä immuniteettia sairastetusta koronasta mutta näkevät netin kautta kaiken pahan mitä k-piikit voivat aiheuttaa ja miten huonosti rokote vähentää tartuntoja.

Vierailija
43508/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin poistui jo kolmannen kerran pian julkaisun jälkeen. On kopio toisesta ketjusta, joka todennäköisesti on jo poistunut.

Ilmeisesti osui ja upposi, kun täytyi poistaa heti julkaisun jälkeen? Tätä sensuuria/poistoahan ei tuossa listassa taida edes olla (luin itse vain nopeasti ja osa hiukan särähtää, mutta lista on kuitenkin huomion/keskustelun arvoinen).
Eikö keskustelupalstalla enää saa olla mielipiteitä, vai miksi näitä poistetaan, keskustelu palstalla kielletty, vai?

Rokotelobbarin epätoivoiset periaatteet

- Jos sitä ei ole valtamediassa, se on salaliittoteoria

- Jos siitä ei ole (vielä) tutkimusta, se on salaliittoteoria

- Asiantuntijat, "vapaa" lehdistö, poliitikot ja tutkijat ovat täysin korruptiosta vapaita

- Kutsu kriitikoita hulluksi, ryssäksi ja foliohatuksi

- Ammu viestintuoja, eli ad hominem -hyökkäys

- Esitä itse kriitikkoa ja esitä järjettömiä väitteitä

- Olkiukkoile

- Kaikki kritiikki on Venäjän edun ajamista

- Käytä lähteinä valtamedian valeuutisia

- Vetoa lääkejäteiltä palkkioita saaviin korruptoituneisiin asiantuntijoihin

- Vetoa korruptoituneiden EU-, WHO-, YK- ja WEF-globalistien lausuntoihin

- Vanhat tiedot, uutiset ja tutkimukset eivät ole koskaan totta

- Tule vastaan vain vähän, myönnä vähäpätöinen osuus väitteestä/argumentista

- Väitä asian olevan liian vaikea/monimutkainen ja totuuden olevan mahdotonta selvittää

- Vaadi skeptikkoja "ratkaisemaan rikos" kokonaan, kuten kuka teki sen ja miksi

- Vaihda aihetta, eli keskustele asian vierestä (derailaa)

- Heitä väite tai "fakta" ja lakkaa vastaamasta

- Täytä netti hybridiboteilla, jotka puolustavat väsymättä Suomen globalistihallituksen, EU-komission ja WHO:n virallista linjaa

Demokraatti suomi kaput vapaa mielipide

Vierailija
43509/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua väkeä.

Mitä fiksua on käyttää maskia ulkona, kun koronaa ei siellä ole, tai ainakaan pitäisi olla?

Vierailija
43510/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua väkeä.

Mitä fiksua on käyttää maskia ulkona, kun koronaa ei siellä ole, tai ainakaan pitäisi olla?

Et taida seurata uutisia?

Vierailija
43511/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua väkeä.

Vaikea tilanne. Harvalla siellä on vielä immuniteettia sairastetusta koronasta mutta näkevät netin kautta kaiken pahan mitä k-piikit voivat aiheuttaa ja miten huonosti rokote vähentää tartuntoja.

Maat joissa on tukahdutettu mutta virus pääseekin leviämään. Australialaiset eivät niele järjettömiä rajoituksia etenkään kun näkevät mitä muualla maailmassa tapahtuu. Ja suorastaan vastustavat lastensa turhaa piikittämistä.

Vierailija
43512/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin pari viikkoa sitten kaverin kanssa hieman yli puoli tuntia ravitolapöydässä ja hän oli menossa koronatestiin, testi oli positiivinen. Minulle ilmoitettiin, että olen karanteenissa. Odottelin oireita, mutta karanteeni loppui ja oireita ei ilmaantunut. Ei ole ihan niin tarttuva kuin luulin?

43513/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministry of Health database

Israelin sairaaloissa 21.8 - 28.8.2021 välisenä aikana vakavasta taudin muodosta kärsiviä

0 - 19-vuotiaita rokottamattomia 108. Yhden rokotteen saaneita alle 5 ja kaksi rokotetta saaneita 5.

12 - 19-vuotiaita yhden rokotteen saaneita on 65,7% ja kaksi rokotetta saaneita on 51,7%.

Vierailija
43514/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten ihmiset oikeasti vertaavat koronarokotetta poliorokotteeseen tai isorokkorokotteeseen.

Koronarokotteella ei ole yhtään muuta virkaa kuin estää vaikeampia tautimuotoja eli hyötyä rokotteesta on vain niille jotka saattaisivat muuten joutua tehohoitoon tai kuolla.

Tartuntoja ei voi vähentää tällä rokotuksella.

Et ymmärrä nyt rokotteiden ominaisuuksia syvällisesti. Eli poliorokotekaan estä tartuntoja - tämän voit tarkistaa vaikka keneltä, joka on asiaan perehtynyt. Se on aivan tyypillistä rokotteissa. Niiden teho perustuu siihen, että riittävän moni ottaa rokotteen. Silloin virus ei pääse leviämään. Ja parhaassa tapauksessa häviää täysin kuten isorokkorokotuksen tapauksessa.

Vierailija
43515/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten ihmiset oikeasti vertaavat koronarokotetta poliorokotteeseen tai isorokkorokotteeseen.

Koronarokotteella ei ole yhtään muuta virkaa kuin estää vaikeampia tautimuotoja eli hyötyä rokotteesta on vain niille jotka saattaisivat muuten joutua tehohoitoon tai kuolla.

Et ymmärrä nyt rokotteiden ominaisuuksia syvällisesti. Eli poliorokotekaan estä tartuntoja - tämän voit tarkistaa vaikka keneltä, joka on asiaan perehtynyt. Se on aivan tyypillistä rokotteissa. Niiden teho perustuu siihen, että riittävän moni ottaa rokotteen. Silloin virus ei pääse leviämään. Ja parhaassa tapauksessa häviää täysin kuten isorokkorokotuksen tapauksessa.

Lisään vielä tähän: "tartunta" tarkoittaa näissä yhteyksissä sitä, että virusta pääsee mitattavissa määrin ihmisen kehoon. Mutta määrä voi olla niin pieni, että immuunipuolustus pystyy tuhoamaan sen nopeasti ja mitään haittaa ei ihmiselle tapahdu. Silti hänellä on ollut "tartunta".

Vierailija
43516/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja juuri tuo on syy, miksi otin koronarokotteen. 

Kyse onkin jokaisen henkilökohtaisesta riskistä. Itse sairastin koronan. En joutunut sairaalaan. Oli hieman enemmän kuin perusflunssa mutta ei ole tullut mieleenkään ottaa rokotetta. Näillä mennään.

Ymmärrätköhän, että sinulla on nyt lisääntynyt riski saada diabetes. Tai verisuonitukos. Tai kuolla leikkauksessa. Lista on pitkä - sinulla on ollut vasta ns. alkutauti.

Vierailija
43517/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin pari viikkoa sitten kaverin kanssa hieman yli puoli tuntia ravitolapöydässä ja hän oli menossa koronatestiin, testi oli positiivinen. Minulle ilmoitettiin, että olen karanteenissa. Odottelin oireita, mutta karanteeni loppui ja oireita ei ilmaantunut. Ei ole ihan niin tarttuva kuin luulin?

Oliks sulla rokotteita otettuna?

Vierailija
43518/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian nukkumaan. Sivelen ensin jalkadesia yltympäri jalkojeni ja sitten fbb680 villasukat jalkaan. Ei tule Korona.

Vierailija
43519/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks sulla rokotteita otettuna?

Ei ole rokotteita.

Vierailija
43520/52578 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja juuri tuo on syy, miksi otin koronarokotteen. 

Kyse onkin jokaisen henkilökohtaisesta riskistä. Itse sairastin koronan. En joutunut sairaalaan. Oli hieman enemmän kuin perusflunssa mutta ei ole tullut mieleenkään ottaa rokotetta. Näillä mennään.

Ymmärrätköhän, että sinulla on nyt lisääntynyt riski saada diabetes. Tai verisuonitukos. Tai kuolla leikkauksessa. Lista on pitkä - sinulla on ollut vasta ns. alkutauti.

Ok. Verensokerini on hyvä. Verenpaineeni myös. Koronasta on aikaa jo 1v 6kk.

Hyvää viikonloppua!

Ketju on lukittu.