Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ex-mies haluaa tulla takaisin?

Vierailija
09.08.2006 |

Antakaapa neuvoja kaikki eronneet ja muutkin..

Mun ex-mies on nyt alkanut katumaan että jätti minut!

Meillä ei ole lapsia yhdessä mutta muuten aivan ihana parisuhde.

Hän jätti minut ja olin silloin aivan ällikällä lyöty. Anelin että olisimme vielä yrittäneet ja olin silloin aivan varma etten koskaa toivu tilanteesta.

Nyt kuitenkin alle puoli vuotta tapahtuneesta minulla menee loistavasti!

Uusi mies jonkinverran kuvioissa (etenemme hitaasti ja rauhallisesti).

Nyt tämä ex alkaa katumaan minun jättämistä ja haluisi tulla takaisin!

Selvittää nyt vasta tajunneensa kuinka tärkeä ja ihana olinkaan. Lupaa ummet ja lammet....

Minulla ei ole tällähetkellä suurta ikävää häntä kohtaan, mutta en silti oikein tiedä mitä tehdä???

AUTTAKAA MINUA ONGELMASSANI?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin teet lopullisen päätöksen. Näin et voi hävitä ainakaan kokonaan. :)

Vierailija
2/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tomu laskeutuu, niin saat taas jäädä yksin.

Vanhaa koiraa ei käy opettaminen ja maailma on täynnä hyviä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ollut toinen nainen...

Ei kuulemma vaan enää tuntunut hyvältä!!

Nyt ei kuitenkaan halua ketään muuta kuin minut ja tarvitsi vain tauon tajutakseen sen!

t. AP

Vierailija
4/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytä sillä välin seksiin. meillä kävi juuri noin paitsi etä jättäjä olin minä. tosin mieskään ei ihan syytön ollut. eli olin varoittanut että niin voi käydä ellei tavat muutu ja pettämisestä ei olut kyse. no sitten palattiin yhteen ja 4 lasta sen jälkeen jo syntynyt

Vierailija
5/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista juuri tarinoita kuulleeni, että mies olisi lopettanut suhteen ilman että olisi uutta katsottuna (naiset taas voi hyvinkin tehdä näin, joo stereotypioita, mut käytännön havaintoja elävästä elämästä).

Eikä miehet sitä yleensä myönnä, että on toinen katsottuna

Nyt vaikuttaa siltä, että miehelläsi oli näkemys siitä, että ruoho on aidan toisella puolella vihreämpää, mut tämä ruoho on tainnut tämän kesän kuumuudessa mennä hiukka nuutuneeksi.

Mitään muuta en osaa sanoa, kuin että oikeastaan sillä lähtemisen syylläkään ei ole niin hirveästi vaikutusta. Se, että mies pystyi tuommoisen tekemään, on asia, jota sinä et unohda. Koskaan et enää pysty saman miehen kanssa luomaan sellaista suhdetta, etteikö takaraivossa olisi ajatus, että milloinkahan sille tulee taas niin paha olla, et parisuhde laitetaan katkolle. Silloin suhteesta on luottamus mennyt ja ainakin minusta luottamus on yksi tärkeimmistä perustuksista parisuhteessa.

Vierailija
6/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmissaan, kun olet löytänyt uuden. ei halua antaa sinua muille! älä vain ota takaisin!

Vierailija
7/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ex-kamun suhde on mennyt puihin ja miestä on alkanut kaduttaa. Jos uskot voivasi aloittaa puhtaalta pöydältä ja haluat sitä niin mikäs siinä, itse en voisi.

Vierailija
8/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota takaisin,

muussa tapauksesssa ei! En usko, että suhteenne jatkuisi pidemmän päälle. Mies on luultavasti mustasukkainen uudesta miehestäsi, mutta epäilen, että kiinnostus ei kestä loputtomiin, jos on kerran dumpannut.

Siis ainoastaan, jos tunnepuolella mies on sulle se henkilö, jonka kanssa haluat olla, ota takaisin. Mutta jos pystyt miettimään asiaa noin järkevästi, uskoisin, että hän ei ole se, joka vie jalat altasi.

Vierailija
9/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun jätti sinut. sitten se ei toiminutkaan tai suhde ei koskaan edes alkanut kunnolla joten takaisin pitäisi päästä. Olen valitettavasti nähnyt/kuullut niin monta näitä " ei mulla ketään oo" juttuja ja aina on ollut joten tuota en uskoisi... Älä ota takaisin. Tuosta jutusta saatte ikuisen taakan suhteeseenne. Paitsi jos hän on joku elämäsi suuri rakkaus niin ehkä sitten.

Vierailija
10/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olleet välillä katkolla ja sitten taas palanneet yhteen. Ja hyvin on toiminut, nyt on lapsia jne.

Vierailija
11/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan taas vaan kiinnostunut susta kun on kuullut sulla olevan toisen miehen kanssa suhinaa? Olisi tyypillistä ex käytöstä. Ei oikeastaan olla kiinnostuneita, mutta ei kukaan muukaan saa ottaa entistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi