Miksi Instagram ei anna merkata kuvaan?
Miksi insta ei anna merkata tiettyjä henkilöitä kuviin? Jotkut antaa kyllä merkata ihan normaalisti.
Kommentit (10)
He ovat valinneet asetuksista, että heitä ei voi tägätä kuviin.
No mutta ne henkilöt on kyllä merkattu moniin kuviin, että ei voi olla siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No mutta ne henkilöt on kyllä merkattu moniin kuviin, että ei voi olla siitä kiinni.
Seuraako tämä henkilö, jota yrität tägätä, sinua? Nimittäin asetuksista voi myös valita, että vain ne, joita itse seuraa, saavat tägätä.
Jep, kuten edellä on mainittu. Asetuksissa on vaihtoehdot (kuka saa merkitä minut kuviinsa):
1. kaikki
2. seuraajat
3. ei kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraako tämä henkilö, jota yrität tägätä, sinua? Nimittäin asetuksista voi myös valita, että vain ne, joita itse seuraa, saavat tägätä.
Testasin myös yhdellä ulkomaisella seuratulla julkkiksella, joka on merkitty moniin satoihin kuviin, mutta silti en voinut häntä merkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testasin myös yhdellä ulkomaisella seuratulla julkkiksella, joka on merkitty moniin satoihin kuviin, mutta silti en voinut häntä merkata.
No tarkistapa nyt sitten niistä monista sadoista kuvista, seuraako hän niitä kuvien julkaisijoita. Näköjään oli vielä yksi vaihtoehto: hyväksy manuaalisesti tägäykset. Joka tapauksessa se on kyse sen henkilön asetuksista, jota yrität tägätä, kuten sulle on nyt moneen kertaan vastattu.
Voit ihan itsekin katsoa ne tägäysasetukset, jos et tämän ketjun vastausten perusteella ymmärrä: ne löytyvät kohdasta asetukset -> yksityisyys -> merkinnät.
Miksi on tarvetta jakaa kuvia joissa on toisia ihmisiä ja tägätä heitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tarvetta jakaa kuvia joissa on toisia ihmisiä ja tägätä heitä?
Tämän voisi myös lyhentää: Miksi on tarvetta jakaa kuvia? Lähdetään siitä. Jos kyselee tuollaista, pitää kyseenalaistaa koko kuvien jakaminen.
Ne henkilöt on laittanut asetuksista, niin ettei kukaan saa merkata.