Eroanko vai en?
Meillä päällisinpuolin ihan ok perhe, molemmat käy töissä, pari lasta ja kohtalainen toimeentulo. Rakastan avopuolisoani, mutta viimeaikoina hän on tullut jotenkin kylmäksi, mutta ei suostu juttelemaan asiasta. En ole pohjimmiltaan mikään kyyninen luonne, mutta luulen, että hän on tutustunut toiseen mieheen, on nykyisin tosi tarkka puhelimestaan ja haluaa lukea mailinsa " rauhassa" , kun tulen huoneeseen, niin selain äkkiä kiinni tai vaihtaa osoitetta. Haluaisin jutella asiasta, mutta toinen ei. Sanoo, ettei ole mitään juteltavaa ja kääntää keskustelun johonkin arkiseen. Olen jopa luopunut harrastuksistani ja baari-illoista, jotta saisin asian selvitettyä, mutta ei. Pitääkö sitä vaan sitten lähteä, jotta saa edes elämäänsä jotakin tunnetasonkin vastakaikua?
Kommentit (5)
kaksi kertaa on tullut eteen tuollainen tilanne, silloin molemmilla kerroilla on ollut miehellä toinen nainen. eli kissa pöydälle ja suolet esille, noin leikkisästi. ei puhumattomuudella pitkälle pötkitä. voimia
vielä tähän... vai oliko tämä sen verran femareiden palsta, että jos oisin ollut nainen, niin mieheltä suolet pellolle, mutta kun oen mies niin eipä mitään.... onko tämä kovinkin normaalia naisilla? (siis ap viesti?)
lapset kertoo heterosuhteesta, itse hallitsen agressioni tiettyyn rajaan ihan hyvin, toki ylilyöntejäkin tulee, muttei kuitenkaan mitään sellaisia, että vahingottaisin jotakin..(mitä nyt pari esinettä mennyt, pelottavaahan sekin on ja niin vittumaista jälkeenpäin). en usko, että agressiivisuuteni vuoksi ei keskusteltaisi
niin, helppoa se ei olisi, mutta mitä sitten teen. luulen että minunkin välittämiseni jossain vaiheessa loppuu ja sitten kyllä lähden, en ole pelleilijätyyppiä.
mies olen, mutta eikö se olisi sama kummalekin?