teinit viikonlopun yksin kotona, miten järjestäisitte
14 ja 16 vuotiaat pojat olisivat jäämässä kaupunkiin, koska eivät halua lähteä mökille.
Miten järjestäisitte valvonnan? Pyydättekö jotain tuttua käymään vahtimassa vai oletteko pelkästään soitoilla varmistaneet, että kaikki ok.
Vanhemman kanssa on ollut vähän ongelmaa, mutta ajattelin, että yhdessä pärjäisivät. Pelkään vaan, että järkkäävät jotkut bileet tai jotain..
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiin voisi sijoittaa piilossa olevan nettikameran. Jos menisi ihan överiksi meno, niin voisi pöllähtää paikalle tai soittaa poliisit paikalle.
Joskus nuorena olin kotibileissä, jotka lähtivät lapsesta. Alkoi kymmeniä ventovieraita pukkaamaan sisään ja harjoittamaan paikkoja.
Ja saat syytteen salakatselusta...
Miksi omassa kodissa olevista kameroista saisi syytteen salakatselusta?
Ei kahta sanaa ! Kaupunkiin EI EDES olisi mitään mahdollisuuksia jäädä ❗ Ovat alle 18 v ❗ Vanhemmat määrää nämä lähtemiset.
Ai että. Minä 16-v ja sisko 14-v oltiin nuorena viikko keskenään kotona kun vanhemmat lähtivät Kanarialle. Ei todellakaan vahdittu toisiamme - kumpikin sai tehdä mitä halusi eikä kumpikaan kertonut mitään vanhemmille. Mulla ja kaverillani oli poikaystävät meillä yökylässä kerrankin (normaalisti eivät saaneet olla), alkoholia juotiin kohtuudella ja nautittiin elämästä kerrankin ilman valituksia :)
Oma 15-v lapsi on saanut olla toisinaan yötä yksin kotona. Tiedän että kokeiluja on ollut, hän on kertonut, mutta ne kuuluvat nuoren elämään. Naapuri asuu ihan vieressä ja auttaa/vahtii jos jotain tulisi. Mutta luotan nuoreen, osaa käyttää järkeään, kokeilut kuuluvat nuoruuteen, sitä vastaan on turha väkisin taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiin voisi sijoittaa piilossa olevan nettikameran. Jos menisi ihan överiksi meno, niin voisi pöllähtää paikalle tai soittaa poliisit paikalle.
Joskus nuorena olin kotibileissä, jotka lähtivät lapsesta. Alkoi kymmeniä ventovieraita pukkaamaan sisään ja harjoittamaan paikkoja.
Ja saat syytteen salakatselusta...
Miksi omassa kodissa olevista kameroista saisi syytteen salakatselusta?
Missäs se A. Smith kuvasikaan?
Onko ihan pakko mennä sinne mökille?
En jättäisi keskenään ja varsinkaan nyt tässä Korona tilanteessa on vaarana altistumisesta jos bileet laitetaan pystyyn.
En jättäisi yksin.Tuonikäiset saa helposti päähänsä jtn.