Typerin asia mistä kumppanisi/ex-kumppanisi on ollut mustasukkainen?
Täällä oli joskus vastaava mutta se on hävinnyt.
Eksä oli kerran mustasukkainen kun valitsin navigaattorin äänen miehen ääneksi :D
Kommentit (31)
Nään jatkuvasti muita peniksiä.
Olen leikkaussalihoitaja :D
Katsoin ikkunasta ulos, eksän mielestä tämä oli vedenpitävä todiste siitä, että panen naapurin n. 85 vuotiasta pappaa.
Laittoi itse soimaan pettämisestä kertovan biisin ja suuttui kun minä lauloin sitä tuntia myöhemmin kun jäi soimaan päähän.
En ole koskaan jäänyt katselemaan mustasukkaista miestä sen jälkeen, kun on varoitusmerkkejä tullut ilmi. Esimerkiksi yksi vei minut treffeiltä kotiin ja halusi "turvallisuussyistä" että sisälle mentyäni vielä tulen ikkunaan ja soitan hänelle siitä. Eli käytännössä halusi tarkistaa, että menen kotiini ja ettei siellä ole ketään, jonka aikana en voisi soittaa.
Toinen oli käynyt salaa penkomassa kalenteriani (tämä oli aikaa ennen sähköisiä kalentereita) ja koska hänen nimensä jälkeen oli tullut listaan uusi miehen puhelinnumero, niin se tarkoitti että olen pannut kyseistä miestä.
Siitä kun "nuohoan jatkuvasti muiden miesten kanssa"
Olen siis töissä asumispalveluyksikössä, ja tämä nuohoaminen on hoitotyötä.
Onnea vaan teille puolisovalinnoistanne. Oma vika!
Hain lähikaupasta väärää mehua ajatuksissani. Eksän mielestä syy oli se, että olin niin kii massa uudesta ulkomaalaisesta miesmyyjästä, että ajatukseni harhailivat. Sillä ei toki ollut mitään merkitystä että olin hoitanut vauvaamme käytännössä yksin viimeiset 3 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun tuollaiset asiat eivät lue heti sen toisen ihmisen otsassa. Ja kuten huomaat, monissa tapauksissa puhutaan ex-kumppaneista.
Lapsen harrastuksesta. Oli siinä paljon parempi kuin exkumppani ja on edennyt harrastuksessa ammattilaiseksi asti. exkumppani tais jäädä satunnaisharrastelijatasolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin mustasukkainen joten vakka on löytänyt kantensa.
Olin töissä samassa rakennuksessa, minkä näyteikkunaa katsoi mies. Itse olin neljännessä kerroksessa, mies kadulla, mutta ilmiselvästi meillä jotain oli meneillään...
Ex oli omien sanojensa mukaan aikonut vetää tätä kadulla kulkijaa turpiin, mutta hillinnut sitten itsensä.
Yksi syy eroomme oli pettäminen, miehen puolelta tosin. Minä olin uskollinen koko suhteemme ajan.
Mä olen just etsinyt kuumeisesti sitä ketjua, jossa kerrottiin kymmeniä sivuja mitä kaikkea hullua mustasukkaiset eksät (joillain varmaan nykyisetkin) kumppanit on tehneet. Se oli paras ketju ja hyvää vertaistukea monelle. Viimeksi selasin sitä joskus syksyllä. Nyt se on kai poistettu :( Ei löydy enää millään hakusanalla.
Mutta jos joku tietää mistä puhun niin voitko linkata tähän <3
Laajasta yleissivistyksestäni. Tämä johti siihen, että ex ei kertonut minulle mitään tärkeitä asioita tai esim. sitä, jos oli aikeissa mennä jonnekin. Otti vaan hävis. Kun kysyin syytä toiminnalle, niin tuhahti että mitä turhaan kertoa, kun olet niin kaikkitietäväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen just etsinyt kuumeisesti sitä ketjua, jossa kerrottiin kymmeniä sivuja mitä kaikkea hullua mustasukkaiset eksät (joillain varmaan nykyisetkin) kumppanit on tehneet. Se oli paras ketju ja hyvää vertaistukea monelle. Viimeksi selasin sitä joskus syksyllä. Nyt se on kai poistettu :( Ei löydy enää millään hakusanalla.
Mutta jos joku tietää mistä puhun niin voitko linkata tähän <3
https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…
Vierailija kirjoitti:
Lapsen harrastuksesta. Oli siinä paljon parempi kuin exkumppani ja on edennyt harrastuksessa ammattilaiseksi asti. exkumppani tais jäädä satunnaisharrastelijatasolle.
Kummalle oli oikeasti mustasukkainen, lapselle vai harrastukselle? Vai molemmille?
Pesin hampaat aamulla ennen töihin lähtemistä, eli selkeästi olin siis menossa pussailemaan jonkun miespuolisen kollegan kanssa.
Tein "hienoa" tarjottavaa siskoni ulkolaiselle miehelle ja kaverilleen, olivat tulleet silmäleikkaukseen, kaveri saattajana ja laukunkantajana. Olivat ehkä tunnin. Purkista ananasrenkaita ja mäjäys kermavaahtoa päälle niin ex alkoi huutamaan niin että kämppä raikui näiden läsnä ollessa. Erittäin kiusallista, itketti se vn mlkku.
Ex-kumppani oli aina mustasukkainen seurassa saamastani huomiosta. Koska hän itse halusi loistaa valokeilassa, eikä voinut sietää, että kukaan muu olisi millään tavalla mielenkiintoinen. Hänellä oli tapana saada kiukku- ja murjotuskohtauksia. Mies on pahimma luokan narsisti.
Siihen on syy, miksi se tyyppi on nykyään ex-kumppani.
Soitin asiakaspalveluun liittyen pakettiin jota en ollut saanut ja puhelimeen vastasi mies...