Kiva päästä miehestä eroon
Ei tarvitse enää sen ilkeilyjä ja vinoiluja kuunnella. T. Ammattivalittaja
Kommentit (31)
Mutta ethän sä voi erota, kun on velat ja kaikki muut tekosyyt.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt tuollaista aio katsoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sen laitoit?
Sillä on toinen akka, niin mä lähden pois. Ao
Vai mies? Ainahan sä mollasit sitä homoksi kun seksiä ei ollut tarpeeksi usein.
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä miettinyt paljon ja pitkään joten tiedän että aika ei ole vielä oikea vaan täytyy vähän valmistautua. Jos nyt lähtisin tiedän että lannistuisin täysin ja hautautuisin siihen p*skaan mikä siitä kaikesta väistämättä tulee seuraamaan joten tahdon tuntea olevani henkisesti varma ja valmis siihen kaikkeen.
No, nyt otat yhteyttä siihen miehesi rikkaaseen sukulaismieheen, joka oli kiinnostunut!! Kyllä tää vielä iloksi muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä miettinyt paljon ja pitkään joten tiedän että aika ei ole vielä oikea vaan täytyy vähän valmistautua. Jos nyt lähtisin tiedän että lannistuisin täysin ja hautautuisin siihen p*skaan mikä siitä kaikesta väistämättä tulee seuraamaan joten tahdon tuntea olevani henkisesti varma ja valmis siihen kaikkeen.
Eli ainakin seuraavat kymmen vuotta menee miehen ja pohjan kanssa. Keittiöön siitä, hopi hopi, mies tulee kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ainakin seuraavat kymmen vuotta menee miehen ja pohjan kanssa. Keittiöön siitä, hopi hopi, mies tulee kohta.
Ei tämä ollut minä eli ap. Minä olen kyllä lähdössä. Ap
Mä olen kanssa haaveillut erosta aloittajan kanssa pitkään. Ei mitään vastuuta elämästä ja aina nalkuttamassa.
terv. Mies
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa haaveillut erosta aloittajan kanssa pitkään. Ei mitään vastuuta elämästä ja aina nalkuttamassa.
terv. Mies
Hoh hoh. Tiedän, ettet ole mun ukkoni. Ap
Minäkin haaveilen, mutta se ei onnistu kun on eronnut jo aikoja sitten. Mutta on se vaan niin upea fiilis olla vihdoin omassa kodissa missä kaikki on niin kuin itse haluaa. Sitä aivan syntyy uudelleen ja on taas ihan kuin nuori elämän alussa.