Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko siis ruokakaupoissa käydä turvallisesti HUS-alueella?

Vierailija
03.03.2021 |

Niin nuo päivälukemat koronassa alkavat olla sellaisia kuin pari viikkoa sitten arvelin. Miten on Sanna ohjeistanut, onko tavallinen ruokaostoksilla käynti turvaväliä ja maskia käyttäen ok? Minulla ei ole selvää kuvaa tämän hetken rajoituksista / mahdollisuuksista ?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ...?

Miten olisi omat aivot.

Vierailija
2/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri ei ota kantaa sun ruokakaupassa käyntiisi. Menet tai olet menemättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä voi käydä. Pyydä sukulaisia tuomaan sulle evästä.

Vierailija
4/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ostokset mahdollisimman harvoin ja nopsaan. Vain 1 perheenjäsen käy kaupassa.

Vierailija
5/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten on Sanna ohjeistanut :) :) :) 0/5. Niin huono. Syö pääsi, idari.

Vierailija
6/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yläkoulu ja kuntosali ei ole turvallisia paikkoja vaan ne pitää sulkea, on aiheellista kysyä, onko ruokakauppa turvallinen.

Vierailija
7/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa kauppalistan suoraan Sannalle, niin se käy hakemassa, ei sun tarvi riskeerata.

Vierailija
8/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennenkin on osattu ilman pääministeriä käydä kaupassa. Ihmeen avuttomia ihmisistä tullut yhtäkkiä.

Vierailija
9/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kommenttini hylättiin koska käytin ar ve lutta via sanoja ( ki nukk itauti ym). Mutta tosiaan, olen yli vuoden tehnyt kaiken mahd. ettei tuo korona tule kotiimme. Siksi kysyin olisiko täällä tavallisten norm. perheenäitien mielipidettä kaupassa käyntiin. Taisin ast ua pahasti teidän varpaille niin ag ressiivista tekstiä pukkaa. En ole saanut selvää viestinnästä, on niin sekavaa tällä hetkellä. Siksikin kysyin miten itse toimitte?ap

Vierailija
10/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa käy normaalisti kaupassa, parempi tietysti olisi olla käymättä kokonaan.

Vierailija
11/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät? Sen kuin menet!

Vierailija
12/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten on Sanna ohjeistanut :) :) :) 0/5. Niin huono. Syö pääsi, idari.

Onko sulla jäänyt lää ke ottamatta tänään ku olet noi kir eä? Syö lääkkeesi.

Vierailija
13/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on käydä ja nyt kun kaikki kiva on kiinni niin pitää sitten palloilla pitkän kaavan mukaan, hypistellä esille parhaat vihannekset ja lukea ravintosisällöt viimeisen päälle.

Vierailija
14/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vaan ki peitä tyypp ejä? Miksi ei voi kysyä tavallista asiaa, olen nuori ihminen ei ole kokemusta tämmöisestä ajasta.....

Vierailija
15/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vaan ki peitä tyypp ejä? Miksi ei voi kysyä tavallista asiaa, olen nuori ihminen ei ole kokemusta tämmöisestä ajasta.....

Meinaatko, että täällä olisi jollakin aiempaa kokemusta "tämmöisestä ajasta" :D

Vierailija
16/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihan tarkkoja ollaan, nythän on suosioteltu vältettävän kaikkia tarpeettomia kontakteja muihin ihmisiin. Joten itse voit arvioida, kuinka tarpeellista kaupassa käyminen sulle on. 

Vierailija
17/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fpp2 suojain päässä käyn kauppareissut. Niitä saa ainakin verkkokaupoista, myös Tokmannista. Lisäksi desinfioin kädet ennen ja jälkeen kauppareissun. Kotona pesen kädet ensimmäisenä. Olen onnistunut välttämään koronan.

Vierailija
18/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä aikas ilkeitä, tässäkin tuli vaan 1 normikommentti. Koittakaas da ijut jaksaa täällä palstilla....

Vierailija
19/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse (Helsingissä asun) isommassa kaupassa, jossa on itsepalvelukassat. Näin siksi, että kassajonossa turhan moni kiilaa puolen metrin päähän, tällä välttyy siitä. Käyn kaupassa kahdesti viikossa, käytän maskia, käyn heti aamusta kun kauppa avautuu. (S-marketiin en menisi ekan tunnin aikana sillä se on varattu vanhuksille mutta Lidlissä näin ei ole.)

Näin toimien on ollut ihan turvallinen olo käydä kaupassa. Missään nimessä en menisi pieneen lähikauppaan 16-18 aikaan.

Vierailija
20/21 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt! Tarkoitus oli jo viime vuoden maaliskuussa ostaa kerralla tarpeeksi vessapaperia ja purkkihernekeittoa. Mitä täällä enää kyselet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan