JOBRELAX myy 40e paimiotuoleja
Ja artekin kalusteita alle50e. Myy martelaakin halvalla.
taitaa olla HUIJARI
Kommentit (3)
Noita vastaavia sivuja näköjään tulee ja menee. Kuvat on kopioitu jostain ymmärtämättä edes mitä niissä on.
Jos Aarnion Karuselli maksaa todellisuudessa tuhansia euroja, niin sopii olla kriittinen siinä, voiko se maksaa 40 euroa.
Vastaava sivusto oli tehty olemassa myös jollain merkkituotteilla, oli muistaakseni vaatteita.
No joo tämä oli kyl selvästi huijari. Itse on kokenut sen harmillisesti :( Oon etsinyt kivan terassituoli, ja löysin sellaista heidän sivustolta. En oikein katsonut muita tuotteita(jos tarkistaisin silloin muut, ehkä helposti olisin huomannut että melko kaikki huiput designit olivatkin samoilla hinnoilla), se ostamani tuoli ei ollut mikään tunnettu merkki. Ja sivuston osoitteista oletin on jostakin tanskan firma.
Ainakin vastasivat kysymykseen silloin kun lähetin viestin. Ja jossain vaiheessa tuli ilmoituksen omapostista paketti on tulossa, mutta olikin lähetetty Kiinasta. Ja sen paino oli jotakin 800g. Vähän alkoi ihmetyttää. Noin kuukauden kuluttua sain jotain halvan aurinkolasit, mikään tilaamani tuoli.
Ja ne vielä vastasi viesteihin, kun laitoin perumaan tilauksen ja palauttamaan maksuni. Ehdotti että saan pitää sen lasit ja maksaa mulle puolet takaisin. Jonkin aikaan jatkoi samaa sontaa, ja kuitenkin ei tullut mitään viestejä enää eikä rahaa :(
Hävettää itseäni tosi paljon miksi en ollut enemmän tarkkaa.. mutta ei voi sille enää tehdä mitään...
Kai tässä olikin sit saanut jotakin opetuksen..?
Kuulemma ei sivu enää olemassa nyt. Kun ostatte netistä jotakin, ollaan varovaisia! On kyl kätevää, mut ei kaikkia
Niin on. Tässä trustpilotin arvostelut, joista kukaan ei ole saanut tilaamiaan tuotteita.
https://www.trustpilot.com/review/job-relax.com