Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistesti ja oireet

06.08.2008 |

Kertokaahan te viisaammat koska ovuloin?

Toissapäivänä ovistestissä testiviiva vain hailakka, eilen ovistestissä yhtävahvat viivat, tänään testiviiva vain hailakka. Lämpö ei ole kohonnut, limaneritys eilen alkanut lisääntymään. Eilen myös alkanut nippailut oikealla puolella vatsassa, tänään vielä vähän nippailuja on ollut. Eli siis onko ovulaatio mennyt vai vasta tuloillaan?

Aloittelija kyselee :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tiistaina ollut yhtä vahvat viivat, niin ovis tapahtuu parin vuorokauden sisällä siitä. Noi kivut voi aiheutua munasolun irtoamisesta, mutta niitä voi myös aiheuttaa munasolun kasvu tai keltarauhanen, kun munasolu on jo irronnut. Eli välttämättä et ovuloi juuri sillä hetkellä, kun kipuja tunnet.

Lämmön kohoaminen ja limanerityksen väheneminen on varmimmat merkit siitä, että ovulaatio on jo tapahtunut. Itsekin olen juuri pähkäillyt näitä samoja asioita. Ovisplussan sain maanantaiaamuna, ja kivut alkoi illalla. Vieläkin tuntuu jomotusta munasarjojen tienoilla, mutta luulen sen johtuvan keltarauhasesta. Lämpöjä en ole mitannut, nyt se harmittaa. Sillä sais ainakin varmuuden, että ovis on ollut ja mennyt. :)

Vierailija
2/2 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta :)

Olen mietiskellyt, että pitäisikö testi näyttää plussaa siihen asti, kun ovis on mennyt? Vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla