Olen 48-vuotias persu
Oma lafka jossa neljätoista työntekijää. Maksan siis veroja sen verran että niillä elättää puolkomppaniallisen työttömiä vihervassaripössyttelijöitä.
Kämppä Ruoholahdessa, pari autoa, kesämökki järven rannalla ja osakesalkku plus 200k€.
Kysymys kuuluu että miksi vihervassarit luulevat että meillä persuille menee huonommin kuin muilla?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa minun tuntemistani persujen kannattajista on pienituloisia sossun asiakkaita. Ainakin ne äänekkäimmät.
Tuo kertoo enemmän sosiaalisesta verkostostasi, kuin persujen kannattajista. Toisaalta varmaan aika moni akateemisesti koulutettu persujen kannattaja ei uskalla mielipiteitään ääneen sanoa, koska nykyään on helppo tulla leimatuksi, jos ei kallellaan vasemmalle. Ja sekään ei välttämättä pelasta.
Kyllä ollaan typerä kansa.Nyt kaikki töihin.Ei me selvitä ennen kuin nostetaan veroprossat ja kaiken alveja 30% .Ne ei saada maksetuksi mitään..Lainoja ei ulkomailta enää.Asuminen erit.vuokra ihan tuet pois ei yhteisistä varoista tukia enää ei suomella ole varaa.En äänestä persuja ,olen ekonomi. Lainoilla mässäily sausi loppua.Suomi mädätetty apumaa kun ajatellaan kumartaa euhun maksaa vaikka ei pyydettäisi oikeen oottaa mihin tungettas lisää.Perskannikas tuntuu maksamaksa.Itsesi kipeeksi.