Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koronaan uupunut hoitaja vanhuspuolella

Vierailija
02.03.2021 |

Vuoden ajan on yhtäjaksoisesti työskennelty maskien kanssa. Jatkuvasti on stressiä, ettei vain itse saisi koronaa ja tartuttaisi muita. Oon niin väsynyt, että irtisanoudun huomenna.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puoliso on samoilla tunnelmilla. Heillä on koko toimipisteessä nyt jo kaikki rokotettu kahdella annoksella, työntekijät myös, mutta silti maskipakko. Pistää kyllä miettimään, päästäänkö maskeista koskaan eroon, ja mitä hyötyä rokotuksesta on, jos sen ottanut joutuu käytännössä yhä noudattamaan kaikkia rajoituksia. Onneksi omassa työssäni ei tarvitse käyttää, työskentelen sisäilömaongelmaisessa kiinteistössä ja valmiiksi jo aina pää kipeä vietettyäni siellä päivän.

Vierailija
42/43 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sairauslomaa jos et jaksa. Mitä se auttaa jos irtisanoudut? Sitten olet työkkärin kyykytettävänä ja saat jatkuvasti lähetellä hakemuksia ym. Tuskinpa korona aikana voit olla työtön ja levähdellä kotona, eiköhän paikkoja järjesty vaikka jostain näytteenotosta ja kesällä myös pula sijaisista. Minusta tuosta on enemmän stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja käytetään jokaisella työpaikalla, joten en nyt ihan ymmärrä miten se maskinkäyttö liittyy tähän erityiseen rankkuuteen hoitotyössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi