Mistä tunnistat tyhmän ihmisen ensitapaamisella?
Itselläni hälytyskellot soivat, kun ihminen haukkuu heti kaikki läheisensä.
Sekä silloin kun hän viljelee kliseitä selittääkseen esim. lapsensa toilailuja ("No, pojat on poikia.")
Myös runsas kiroilu saa ihmisen vaikuttavan tyhmältä.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Erityisen hyvin maailmantuskaa poteviin älykkäisiin aineiden vaikuksen alaisiin ihmisiin toimii seuraava:
-Ensin et ymmärrä lainkaan hänen stereotyyppistä ja hölmöä jankkaamistaan
-Sitten olet ymmärtävinäsi ja silmat suitsirenkaina ihmettelet tätä uutta ajatusta
-Tämän jälkeen osoitat seuraavilla kommenteillasi ymmärtäneesi asian täysin väärin
Ja tämän jälkeen maailmantuskailija menee pilaamaan muiden iltaa ja bileet voivat jatkua.
P.S. Sillä ei ole väliä menikö esitys täydestä, ainoastaan tulos ratkaisee!
Kahvit eivät ihan menneet näppäimistölle, purskahdin roskapyttyyn.
Näitä ankeuttajia oli opiskeluaikana ihan liikaa.
Kuten ap jo sanoikin, jatkuva arvostelu kertoo kaiken. Jos joku kylään tullessaan arvioi ääneen kalustuksen, ja arvostelee ääneen toisen ulkonäköäkin, se kertoo suuresta tyhmyydestä.
Mutta menepä arvostelemaan tyhmää. Nii-in. Tyhmä ei ymmärrä rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten pinssi... no ei se muidenkaan puolueiden oinssit anna hääviä kuvaa, mutta Persu-pinssi ihan omaa luokkaansa.
Minulla ei ole PS:n pinssiä, mutta voisin kyllä provotakseni sellaisen laittaa jotta saisit taas lisättyä yhden tyhmyrin muistikirjaasi.
Mainitsit tuossa, että ylipäätään minkään poliittisen tunnuksen kantaminen ei anna vahvaa kuvaa ihmisen henkisestä kapasiteetista, mutta
onko sinulla kirjoissasi muitakin ulkoisia tunnuksia jolla saa vajakin leiman, ilman, että on tarpeen kuulla itse ajatuksia joilla tyypillisimmin mitataan älykkyyttä?
Ihminen, joka kuvittelee että mitä tahansa hän sanookin, olen samaa mieltä.
Piereskelee ja poksauttelee suussaan purkkaa.
Negatiivisuus, toisten ihmisten jatkuva arvostelu ja pahan puhuminen selän takana. Kapeakatseisuus, itsekkyys, nähdään asiat vain omasta näkökulmasta. Minä-minä -asenne.
Juki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten pinssi... no ei se muidenkaan puolueiden oinssit anna hääviä kuvaa, mutta Persu-pinssi ihan omaa luokkaansa.
Minulla ei ole PS:n pinssiä, mutta voisin kyllä provotakseni sellaisen laittaa jotta saisit taas lisättyä yhden tyhmyrin muistikirjaasi.
Mainitsit tuossa, että ylipäätään minkään poliittisen tunnuksen kantaminen ei anna vahvaa kuvaa ihmisen henkisestä kapasiteetista, mutta
onko sinulla kirjoissasi muitakin ulkoisia tunnuksia jolla saa vajakin leiman, ilman, että on tarpeen kuulla itse ajatuksia joilla tyypillisimmin mitataan älykkyyttä?
Samaa mieltä. Ulkoiset "tunnukset" eivät kerro ihmisen älykkyydestä niin paljon kuin hänen puheensa. Ei pitäisi koskaan tuomita ihmistä ulkonäön ym. ulkoisten seikkojen perusteella. Se ei tee heistä tyhmiä, se tekee vain tästä tuomitsijasta tyhmän.
Ottaa sormella pillunhajua ja sanoo haista miten hyvä haju.
Syö ruokaansa suu auki mässyttäen sitä suussaan.
Kylläpä tää keskustelu on täynnä älykköjä ja sen huomaa.
Mä varmasn vaikutan monien mielestä tyhmältä: suu auki, tyhjä katse, hölösuu ja äänekäskin joskus.
Silti ammattilaiset arvioineet älykkääksi. ;)
Itse en ainakaan tunnista tyhmyyttä mistään kengän väristä, suun tai tähtien asennosta, jne... vaan vasta kun on ihmisen kanssa jutellut useammasta aiheesta, voin hänen tekemistään päätelmistä saada tunteen siitä, onko kyseessä älykäs, keskiverto tai hieman höynäytettävä ihminen. Yleensä näihin ihmisiin liittyy tietynlainen ajattelun mustavalkoisuus ja suoraviivainen ajattelu eli ei nähdä useita ratkaisuja aihepiiriin. Tyhmiä ihmisiä on harvassa, keskivertoja paljon ja joitakin fiksuja - harvoja superälykkäitä.
Eikä mulle ole väliä onko joku tyhmempi... mutta asenteella on!
Voi olla sattumaa, mutta olen huomannut tapaamistani ihmisistä sen, että kaikki jotka ovat hyvin nirsoja ruoan suhteen (en tarkoita allergioita tai virallisia erikoisruokavalioita, vaan vain sellaisia "en tykkää salaatista/pavuista/voileipäkakuista/soijasta" -nitisijöitä) ovat usein enemmän tai vähemmän typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Harittavat pupillit.
Mitä tämä tarkoittaa?
Se että näyttää mieheltä. Silloin tietää että tyhmähän tuo. Ei kannata tutustua.
Täältä niitä löytää runsain mitoin.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa itseltään suihin ensitapaamisella ja kaivaa samalla sormella per$ettään tai dildottaa kakkapötköllä anusteriaan.
Tällaisesta kirjoitus- ja puhetyylistä tuntee tyhmän.
Siittä että esittää jotain muuta kun on
Vierailija kirjoitti:
Ottaa itseltään suihin ensitapaamisella ja kaivaa samalla sormella per$ettään tai dildottaa kakkapötköllä anusteriaan.
No sinä ainakin kuulut siihen super-intelligentsijaan ja varmaan ihan Mensalaisten kärkiryhmään..
Alkaa öyhöttämään mamuista heti negatiiviseen sävyyn
Kutsuu tummaihoisia n-sanalla