Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistat tyhmän ihmisen ensitapaamisella?

Kunhan kyselen
02.03.2021 |

Itselläni hälytyskellot soivat, kun ihminen haukkuu heti kaikki läheisensä.
Sekä silloin kun hän viljelee kliseitä selittääkseen esim. lapsensa toilailuja ("No, pojat on poikia.")
Myös runsas kiroilu saa ihmisen vaikuttavan tyhmältä.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa öyhöttämään mamuista heti negatiiviseen sävyyn

Kutsuu tummaihoisia n-sanalla

Vierailija
22/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen hyvin maailmantuskaa poteviin älykkäisiin aineiden vaikuksen alaisiin ihmisiin toimii seuraava:

-Ensin et ymmärrä lainkaan hänen stereotyyppistä ja hölmöä jankkaamistaan

-Sitten olet ymmärtävinäsi ja silmat suitsirenkaina ihmettelet tätä uutta ajatusta

-Tämän jälkeen osoitat seuraavilla kommenteillasi ymmärtäneesi asian täysin väärin

Ja tämän jälkeen maailmantuskailija menee pilaamaan muiden iltaa ja bileet voivat jatkua.

P.S. Sillä ei ole väliä menikö esitys täydestä, ainoastaan tulos ratkaisee!

Kahvit eivät ihan menneet näppäimistölle, purskahdin roskapyttyyn.

Näitä ankeuttajia oli opiskeluaikana ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap jo sanoikin, jatkuva arvostelu kertoo kaiken. Jos joku kylään tullessaan arvioi ääneen kalustuksen, ja arvostelee ääneen toisen ulkonäköäkin, se kertoo suuresta tyhmyydestä.

Mutta menepä arvostelemaan tyhmää. Nii-in. Tyhmä ei ymmärrä rajoja.

Vierailija
24/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten pinssi... no ei se muidenkaan puolueiden oinssit anna hääviä kuvaa, mutta Persu-pinssi ihan omaa luokkaansa.

Minulla ei ole PS:n pinssiä, mutta voisin kyllä provotakseni sellaisen laittaa jotta saisit taas lisättyä yhden tyhmyrin muistikirjaasi.

Mainitsit tuossa, että ylipäätään minkään poliittisen tunnuksen kantaminen ei anna vahvaa kuvaa ihmisen henkisestä kapasiteetista, mutta

onko sinulla kirjoissasi muitakin ulkoisia tunnuksia jolla saa vajakin leiman, ilman, että on tarpeen kuulla itse ajatuksia joilla tyypillisimmin mitataan älykkyyttä?

Vierailija
25/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka kuvittelee että mitä tahansa hän sanookin, olen samaa mieltä.

Vierailija
26/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelee ja poksauttelee suussaan purkkaa.

Vierailija
27/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus, toisten ihmisten jatkuva arvostelu ja pahan puhuminen selän takana. Kapeakatseisuus, itsekkyys, nähdään asiat vain omasta näkökulmasta. Minä-minä -asenne.

Vierailija
28/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten pinssi... no ei se muidenkaan puolueiden oinssit anna hääviä kuvaa, mutta Persu-pinssi ihan omaa luokkaansa.

Minulla ei ole PS:n pinssiä, mutta voisin kyllä provotakseni sellaisen laittaa jotta saisit taas lisättyä yhden tyhmyrin muistikirjaasi.

Mainitsit tuossa, että ylipäätään minkään poliittisen tunnuksen kantaminen ei anna vahvaa kuvaa ihmisen henkisestä kapasiteetista, mutta

onko sinulla kirjoissasi muitakin ulkoisia tunnuksia jolla saa vajakin leiman, ilman, että on tarpeen kuulla itse ajatuksia joilla tyypillisimmin mitataan älykkyyttä?

Samaa mieltä. Ulkoiset "tunnukset" eivät kerro ihmisen älykkyydestä niin paljon kuin hänen puheensa. Ei pitäisi koskaan tuomita ihmistä ulkonäön ym. ulkoisten seikkojen perusteella. Se ei tee heistä tyhmiä, se tekee vain tästä tuomitsijasta tyhmän.

Vierailija
29/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aloitus...

Vierailija
30/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sormella pillunhajua ja sanoo haista miten hyvä haju.

Vierailija
31/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ruokaansa suu auki mässyttäen sitä suussaan.

Vierailija
32/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tää keskustelu on täynnä älykköjä ja sen huomaa.

Vierailija
33/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmasn vaikutan monien mielestä tyhmältä: suu auki, tyhjä katse, hölösuu ja äänekäskin joskus.

Silti ammattilaiset arvioineet älykkääksi. ;)

Itse en ainakaan tunnista tyhmyyttä mistään kengän väristä, suun tai tähtien asennosta, jne... vaan vasta kun on ihmisen kanssa jutellut useammasta aiheesta, voin hänen tekemistään päätelmistä saada tunteen siitä, onko kyseessä älykäs, keskiverto tai hieman höynäytettävä ihminen. Yleensä näihin ihmisiin liittyy tietynlainen ajattelun mustavalkoisuus ja suoraviivainen ajattelu eli ei nähdä useita ratkaisuja aihepiiriin. Tyhmiä ihmisiä on harvassa, keskivertoja paljon ja joitakin fiksuja - harvoja superälykkäitä.

Eikä mulle ole väliä onko joku tyhmempi... mutta asenteella on!

Vierailija
34/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sattumaa, mutta olen huomannut tapaamistani ihmisistä sen, että kaikki jotka ovat hyvin nirsoja ruoan suhteen (en tarkoita allergioita tai virallisia erikoisruokavalioita, vaan vain sellaisia "en tykkää salaatista/pavuista/voileipäkakuista/soijasta" -nitisijöitä) ovat usein enemmän tai vähemmän typeriä.

Vierailija
35/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harittavat pupillit.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
36/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että näyttää mieheltä. Silloin tietää että tyhmähän tuo. Ei kannata tutustua.

Vierailija
37/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä niitä löytää runsain mitoin.

Vierailija
38/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa itseltään suihin ensitapaamisella ja kaivaa samalla sormella per$ettään tai dildottaa kakkapötköllä anusteriaan.

Tällaisesta kirjoitus- ja puhetyylistä tuntee tyhmän.

Vierailija
39/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä että esittää jotain muuta kun on

Vierailija
40/72 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa itseltään suihin ensitapaamisella ja kaivaa samalla sormella per$ettään tai dildottaa kakkapötköllä anusteriaan.

No sinä ainakin kuulut siihen super-intelligentsijaan ja varmaan ihan Mensalaisten kärkiryhmään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä