Suomessa yleinen auto, jonka kyydissä et ole koskaan ollut? Peukutusketju
Itse en ole koskaan ollut Nissanin tai Skodan kyydissä, vaikka ovat Suomessa tosi yleisiä.
Peukutussäännöt; ylös = en ole ollut, alas = olen ollut
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Citroell
No tuollasen kyytissä ei oo ollut kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Citroell
Ei ole Suomessa ainakaam kovin yleinen. Mikä se on? Kiinankopio Citroenistako?
Eihän tuohon APn aloitukseen voi peukuttaa. Minä kun olen ollut Skodan kyydissä, mutta en Nissanissa, ainakaan muistaakseni. Kumpaa mä nyt painan, nuolta ylös vai alas?
Skodassa en ole kertaakaan istunut, itäblokin romuauto.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuohon APn aloitukseen voi peukuttaa. Minä kun olen ollut Skodan kyydissä, mutta en Nissanissa, ainakaan muistaakseni. Kumpaa mä nyt painan, nuolta ylös vai alas?
Sori, enpäs ajatellut. ☹️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sivust
Minä taas en ole ollut Skodan kyydissä muuta Nissanin kyydissä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mäpäs oonkin. Ihan takapenkillä mitkä oli jotain nahkaa tai tekonahkaa. Etupenkillä istu kaks kaveria tummansinisiin haalareihin pukeutunutta herrasmiestä. Ei tosin ajettu metriäkään kyseisellä autolla. Kuhan iltaa istuttiin siinä ja lopuksi sain laskun näitten herrasmiesten seurasta. Oletin, että olivat siis mieshu0ria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäpäs oonkin. Ihan takapenkillä mitkä oli jotain nahkaa tai tekonahkaa. Etupenkillä istu kaks kaveria tummansinisiin haalareihin pukeutunutta herrasmiestä. Ei tosin ajettu metriäkään kyseisellä autolla. Kuhan iltaa istuttiin siinä ja lopuksi sain laskun näitten herrasmiesten seurasta. Oletin, että olivat siis mieshu0ria.
:D
En kyllä mitenkään muista ulkoa tutuntuttujen ja taksikuskien autoja tai kaikkia niitä busseja joissa on tullut istuttua.
Luulisi että kaikki on koettu.
Mazda