Taas vessapaperi loppu ja joutuu korvat punaisena käymään kaupassa sitä hakemassa
Koen jo nyt kotona asiaa miettiessä kamalaa ahdistusta, kun ajattelen miten muut näkevät jonossa kun kannan jättimäistä vessapaperirulla-pakettia. :(
Kommentit (55)
Jänniä asioita sitä ihmiset häpeekin.
Kaikilla tulee mielikuva, kun istut pöntöllä ja tunget sitä vessapaperia kakkaiseen ja karvaiseen hanuriisi. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden kerran oikeasti nähnyt teinibimbon nauravan sitä kun kannoin kaupasta kotiin kauppakassin kanssa vessapaperipakkausta. Muistan sen ihmeellisen tilanteen, vaikka siitä on yli 10 vuotta. Oli ihan tavallinen 8 rullan pakkaus. Päättelin teinibimbon asuvan vielä vanhempien nurkissa, kun siitä kerran oli niin ihmeellistä ostaa itse vessapaperia kaupasta.
Nykyään ostan säästöpakkauksia mutta ihan vain siksi, kun kyllästytti ostaa "vähän väliä" pieniä pakkauksia tai paperin loppumiset.
Hävettääkö vieläkin?
Ja ajattele jotkut kehtaavat ostaa kondomeja ja tamponeita. Härregyyyd!
Meillä on valvomossa aina hauskaa kun joku ostaa vessapaperia. Parhaat videopätkät katsotaan pikkujouluissa, etenkin jos joku isopyllyinen ostaa, arvuutellaan aina miten iso tavara sieltä tulee kun menee vessaan. Kaupassa laitetaan päivän tarjoukset soimaan keskusradiosta kun joku menee paperipaketin kanssa kassalle, se on merkki henkilökunnalle että osaavat mennä kaikki katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ja mä kun juuri toin ison kassillisen vessapaprua kaupasta, enkä älynnyt yhtään hävetä sen ostoa. Kyllä nyt hävettää! Hävettääköhän sitä kauppiasta myös kun meni sen mulle myymään.
Onko sinulla mahdollisesti asperger? He eivät yleensä tajua hävetä tiettyjä asioita sosiaalisissa tilanteissa, mitä muut häpeävät.
Mitä häpeämistä vessapaperissa on? Onko pikkuamerikka edennyt jo niin pitkälle, että vessapaperia ei saa näyttää, koska ihmiset olettavat sen ostajan ulostavan?
amerikkalaisethan aina peittää wessapaperipaketit jotenkin....niille on hävettävää kun joku kakkaa.
Jopa koiran kakkaaminen sumeistetaan jossain videoissa.
Kyllähän sitä aina rullapakkausta kantavasta ihmisestä tulee mieleen, että mitenkä se sitten sitä paperia käyttää paskalla istuessaan. Yleensähän sellaista ei tule ajatelleeksi kenestäkään, mutta tissa se assosiaatio on niin kiistaton. Eli ei ihan turha häpeä kyllä, vaikka hyvin ohimenevä.
Kokeilkaa jotain kotiinkuljetuspalvelua, niin ei tarvitse kaupassa hävetä. Toimitusajan voi sopia pimeään aikaan, niin naapuritkaan eivät huomaa. Ehkä kuin kuitenkin turvallisinta luopua WC-paperin käytöstä kokonaan ja hoitaa tarvittava puhdistus aasialaiseen tapaan vedellä. 184
Taas vessapaperi loppu ja joutuu korvat punaisena käymään kaupassa sitä hakemassa
Niin, onhan se aika noloa, että wc-paperia menee valtavasti. Miksi tuhlaat sitä?
Kassajonossa yritä olla ajattelematta sitä kuinka muut asiakkaat ja kassahenkilö tuijottavat ja kuvittelevat kätesi hankaamassa ulostejäämiä pois pakaroittesi välistä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kipin kapin päälääkärille. Siltä löytynee keinot, jotta moinen lakkaa ahdistamasta.
Alapäälääkäri voisi auttaa vahentämään veskipaperin tuhlausta. Niin ei sitten enää tarvisi hävetä jokaviikkoista paskispaperin ostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että mua hävetti siis ihan sikana kun lautasliinan taittokulma heitti 0,258mm täydellisestä 90 asteesta. En kestä tätä häpeää!!
Täydet on 100 astetta!
Anteeksi. Sekoitin suoraan kulmaan. En muistanut tuota veden kiehumispistettä.
Eiköhän vessapaperihysteria ole jo rauhoittunut, ei kukaan siihen enää kiinnitä huomiota.
Onneksi kaupoissa on nykyään turvakamerat, jotka taltioivat peräaukkohullut ostelemassa sitä vessapaperiaan.
Taukohuoneessa myyjät sitten naureskelevat videoille kun ap yrittää niissä näytellä normaalia vaikka kaikesta huomaa kakkahulluden saaneen hänestä yliotteen.
Vessapaperihyllyjen välissä pyörii niitä vessapaperikyttääjiä, jotka lähettelevät kuvia ja striimiä kakkahulluista.
Miksi et tilaa kotiinkuljetuksessa? Kaikki hygieniatuotteet on saatavilla myös kotiinkuljetettuna. Halutessaan niitä voi käydä ostamassa jostain syrjäisestä halpahallista hiljaiseen kellonaikaan. Jos kerta noin hävettää siis.
Täällä samoin viimeinen rulla menossa ja kotiintilauksessa on jopa kaksi 8 rullan pakettia! EIhän siitä voi muuta päätellä kuin että minäkin kuulun koronahamstraajiin.
Olen yhden kerran oikeasti nähnyt teinibimbon nauravan sitä kun kannoin kaupasta kotiin kauppakassin kanssa vessapaperipakkausta. Muistan sen ihmeellisen tilanteen, vaikka siitä on yli 10 vuotta. Oli ihan tavallinen 8 rullan pakkaus. Päättelin teinibimbon asuvan vielä vanhempien nurkissa, kun siitä kerran oli niin ihmeellistä ostaa itse vessapaperia kaupasta.
Nykyään ostan säästöpakkauksia mutta ihan vain siksi, kun kyllästytti ostaa "vähän väliä" pieniä pakkauksia tai paperin loppumiset.