Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen takaisin yhteen?

Vierailija
02.03.2021 |

Onko täällä ihmisiä, jotka on eron jälkeen palanneet takaisin yhteen? Miksi erositte ja miten yhteenpaluu tapahtui? Meillä on miehen kanssa neljä vuotta suhdetta takana ja olemme ajautuneet kriisiin. Kyse ei ole uskottomuudesta, monen asian kasautuma joka nyt on saanut aikaan sen, että asiat menivät liian solmuun ja jouduimme tekemään eropäätöksen. Päätös tuli enemmän mieheltä, ei pystynyt kuulemma juuri nyt muuhun. On kuitenkin epävarma päätöksestään ja tunteita minua kohtaan on, näin ollen erosta huolimatta parisuhteen tulevaisuus on edelleen hiukan auki. Hän muutti pois viikko sitten. Yhteisiä lapsia meillä ei ole, minulla on aiemmasta suhteesta yksi lapsi.

Mitä olette mieltä? Nyt siis erilleen muuton myötä tarkoitus saada selkeyttä ja etäisyyttä asioihin. Mies ei tiedä onko tehnyt oikean ratkaisun ja haluaa miettiä asiaa. Itse toivoisin suhteen jatkuvan, mutta epätietoisuudessa eläminen on todella raskasta. Onko teillä kokemusta tällaisista tilanteista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tilanteessa ainakaan pitkään pysty eikä kannata olla. Joku selkeä aikaraja täytyy olla sille milloin täytyy tehdä ratkaisuja suuntaan tai toiseen.

Vierailija
22/22 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä