Työporukka ehdottaa syömään ja drinkeille lähtöä perjantaina Helsingin keskustaan. Mitähän fiksua tuohon vastaisi?
Että juuei? Kenelle tulee just tässä tilanteessa mieleen lähteä baareihin porukalla?!
Kommentit (49)
Sitähän täytyy jo aamusta lähtee, että ehtii olee.
Jos haluaa mennä niin sanoo "joo" ja jos ei halua mennä sanoo vaikka "ei sovi perjantaina".
Ei sitä sen kummemmin tartte alkaa moralisoimaan.
Huono ajoitus kieltämättä... mä olen viimeksi tavannut muutamaa kaveria kotona marraskuussa. Sen jälkeen en ole nähnyt ketään edes kotona. Saati että lähtisin kaupungille istuskelemaan!
🇺🇦🇮🇱
Työporukallesi tuli. Mene mukaan tai älä mene, mutta älä nillitä.
No mitäs tossa. Käytte porukalla imasemassa viileät Coronat.
Jos et halua mennä, sanot ettei sovi.
Lähtisin jos olisi takuuvarmasti piparii tulossa
Aion käydä tällä viikolla joka päivä paikallisessa, kun nyt vielä ehtii. Porukan määrästä päätellen toisetkin on keksinyt saman.
ap pidä esitelmä työkavereillesi koronahuijaksesta
No en nillitä työporukalle ihan sovun säilymisen vuoksi. Mutta ei tämä muuten ole mikään yhdentekevä asia, jossa "kumpikin osapuoli on yhtä oikeassa." Tässä tapauksessa ei nyt vaan millään mittarilla ole järkevää ehdotella tuollaista.
Sano vinkuvalla äänellä ”Hei eiks me voitais olla vastuullisia ja tissutella vaikka etänä?” . Tämän jälkeen kukaan ei enää pyydä sinua mukaan minnekään, problem solved.
Itse olen menossa ravintolaan keskustaan perjantaina. Mikset menisi?
Vierailija kirjoitti:
No en nillitä työporukalle ihan sovun säilymisen vuoksi. Mutta ei tämä muuten ole mikään yhdentekevä asia, jossa "kumpikin osapuoli on yhtä oikeassa." Tässä tapauksessa ei nyt vaan millään mittarilla ole järkevää ehdotella tuollaista.
Ja onhan tossa se, että jos yksikin niistä nappaa sen koronan jostain kuppilasta, se alkaa todennäköisesti oireilla vasta ensi viikolla ja koko työpaikka on sen jälkeen altistunut.
Muakaan ei huolettanut korona ennen kuin se ihan yhtäkkiä ryöpsähti työpaikalla. Osa sairastui tosi vakavasti ja ovat varmaan viikkoja vielä työkyvyttömiä.
Työporukan kanssa meneminen on sinänsä turvallista, kun samojen ihmisten kanssa ollaan muutenkin joka päivä. Mutta on tämä ajankohta kyllä ihan väärä. Sano vaan, että joskus toiste sitten, kun nyt ei käy.
En hengaisi kyseisen porukan kanssa. Et sano mitään, jätät heidät omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Työporukan kanssa meneminen on sinänsä turvallista, kun samojen ihmisten kanssa ollaan muutenkin joka päivä. Mutta on tämä ajankohta kyllä ihan väärä. Sano vaan, että joskus toiste sitten, kun nyt ei käy.
Ravintolassa on muitakin.
Lähdet tai et, koronan ne työkaverit sieltä tuovat työpaikalle, jos on tarttuakseen, joten ihan sama oletko mukana vai et.
No vaikea sanoa sinun tilanteestasi, mutta minä ainakin lähtisin.