Työporukka ehdottaa syömään ja drinkeille lähtöä perjantaina Helsingin keskustaan. Mitähän fiksua tuohon vastaisi?
Että juuei? Kenelle tulee just tässä tilanteessa mieleen lähteä baareihin porukalla?!
Kommentit (49)
Vaikea sinulle mitään fiksua on ehdottaa, kun itse olet niin fiksuton, että pitää av:lta kysellä neuvoja.
Kieltäydyt,tai minä kieltäytyisin!.Sanot korona rajoitukset.Noudatat ne itse,pitäkää hauskaa: Minä en tule! Opetelkaa olemaan suoria,tekemään itsenäisiä päätöksiä.Ääkää kysykö muilta neuvoja itse tiedät haluatko mennä vai et.Päätös on sinun itsesi , asia kuin asia!Päätöksiisi et tarvitse kenenkään hyväksyntää tai lupaa.
En usko että sinua on pyydetty. Työpaikalla tunnetaan kyllä ihmiset ja mennään omalla pienellä.porukalla. ei huudella muille.
Pesen tukkaa ja masturboin en siis jouda
Järkevä ihminen ei mene. Syy: covid19.
Miksi pitäisi valehdella, kaikki tietävät tuon syyn, mutta osa ei välitä kuin itsestään, jos siitäkään.
Sanoisin, että sori, en pääse, on muuta sovittua menoa.
Vierailija kirjoitti:
En hengaisi kyseisen porukan kanssa. Et sano mitään, jätät heidät omaan arvoonsa.
En minkään. Ne yrittävät tartuttaa muitakin tauteja, ja korona tulee olemaan huolistasi pienin.
Täällä ollut ihan hyviä ehdotuksia. Sanoisin, että kiitos ei. On sellainen korona liikkeellä, jos ette ole kuulleet.
Tai sitten menet ja ilmoitat pomolle jälkikäteen, että olitte porukalla baarissa ja nyt on vähän flunssan oireita. Siinähän jännäätte kuinka iso määrä henkilökuntaa joutuu johonkin karanteeniin ja pomo on ikuisesti kiitollinen.
Sano niille pölvästeille että ei kiitos, kippastaan Coronat joskus muulloin.