Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen yli pettämisestä? Miehen laitoin pihalle, mutta mielessä pyörii koko ajan hänen pettämisensä.

Vierailija
02.03.2021 |

Tästä on nyt 2 vk kun mies jäi kiinni. Oli pettänyt mua kuukausia. Mulla on vaan mielessä koko ajan kuva miehestä hässimässä toisen naisen kanssa selkäni takana. Miten mä saan asian mielestäni ja pystyn jatkamaan elämää? En muista 2 viime viikosta mitään, enkä ole pystynyt syömään kunnolla.
Mies viestii ja käy työpaikalla anelemassa takaisin. Ei ole aikomusta ottaa takaisin.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala panostaa omaan hyvinvointiin ja ulkonäköön. Syö terveellisesti, mene ajoissa nukkumaan, ota liikuntaharrastus. Mieti, mitkä värit saavat sinut näyttämään hyvältä.

Siirrä vähitellen huomiosi pois entisestä elämästä sinuun itseesi ja tuleviin suhteisiin.

Vierailija
42/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä ei ole mitään väärää, mutta siitä ei pidä ikinä kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi pettää, ei mulla muuta

Vierailija
44/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat jakamaan pillu naapurin Pekalle.

Vierailija
45/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miksi olet niin huono sängyssä?

Vierailija
46/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä hetki tehdä töitä itsensä kanssa ja hyväksyä se, että ihminen ei ole yksiavioinen. Vähentää pelkoa ja harmistusta sitten tulevissakin suhteissa. Mies teki vain sitä, mitä on geenitasolla ohjelmoitu tekemään. Pura ohjelmointi, joka käskee sinua pahastumaan siitä.

M35

Kumpikohan tässä nyt olisi se pahempi ongelma, olla hyväksymättä kumppaniltaan  geenien määräämää hässimistä silloin kun tällä vaan mieli tekee ja kenen kanssa vaan, pettäen sitä omaa kumppania, vaiko olla täysin holtiton geeniensä ohjailema pettäjä, joka ei pysty hillitsemään itseään? 

Mieluummin ottaa riskin ja ehkä menettää kaiken, perheen, kodin, ja kukaties läheisensä, kun geenit vie, ennen kuin valitsee kumpi on tärkeämpää? :o

Hui, olisipa kauheaa olla viettiensä vietävissä noin.

Ensin yleensä rakastutaan, sitten ollaan parisuhteessakin jo, ja eiköhän ilman erityistä sopimistakin parit sovi tässä vaiheessa sanattoman sopimuksen uskollisuudesta. Olisiko syytä heti ilmoittaa, että mun geenit vie mua, enkä pysty  estämään sitä?

Miksi kuitenkaan näin ei yleensä koskaan tapahdu? Näköjään tätä pettämistä ei pidä geeniensä orjakaan oikeana tekona, koska salaa sen viimeiseen asti, ja asia paljastuu aina yllätyksenä.

Miksi te alapäidenne hallitsemat ette vaan voi olla keskenään? Meitä on katsos sellaisiakin, joille riittää se oma puoliso.

Ymmärrettäväksi asian voisi kenties tehdä se, että kumppani vaikka vammautuisi ja seksi jäisi pois, eli toinen joutuisi kärvistelemään ilman, mutta näinhän se harvoin menee. Kotona olisi tarjolla, mutta mieluummin halutaan vierasta tai jopa sivusuhde. Mitä tällaisella ihmisellä yleensä tekee?

Vierailija
47/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut se tilanne, että mies ei enää pysty/eikä halua makkaripuuhiin, eikä lääkkeet auta. Mä olen joutunut kärvistelemään puutteessa ja kaivannut toisen ihmisen kosketusta. Kävin vieraissa pari kertaa. Oli ihan hyvä tyyppi, mutta paljastui holistiksi, niin en enää etsi vieraita..näillä nyt sitten mennään. En voi sanoa et olisin täysin onnellinen. 

Vierailija
48/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut se tilanne, että mies ei enää pysty/eikä halua makkaripuuhiin, eikä lääkkeet auta. Mä olen joutunut kärvistelemään puutteessa ja kaivannut toisen ihmisen kosketusta. Kävin vieraissa pari kertaa. Oli ihan hyvä tyyppi, mutta paljastui holistiksi, niin en enää etsi vieraita..näillä nyt sitten mennään. En voi sanoa et olisin täysin onnellinen. 

Ketju ei koske sinun tilannettasi millään tavalla. Perusta oma ketju aiheesta.

Vierailija
49/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvat aikuiseksi, pyydät anteeksi hysteeristä käytöstäsi ja palaatte takaisin yhteen. 

Vierailija
50/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet jotakin uutta miestä huvin vuoksi. Siinä se unohtuu. Mutta älä jää kiinni kehenkään uuteen heti. Kunhan olet vähän paneskellut, niin sitten keskityt ihan vaan omiin asioihisi jonkin aikaa. 

Vierailija
51/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä tarvi ruohoa leikata. Tsidat olla suvaitsematon rasistin alku. 

Vierailija
52/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä tarvi ruohoa leikata. Tsidat olla suvaitsematon rasistin alku. 

Mikä sulla on hätänä?

Vierailija
53/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia on  pitkässä liitossa ns vapasuhde- Se ei tarkoita holtitonta menoa eikä rinnakissuhdetta senkään vertaa, ei ehkä edes saman  paikkaunnan ns yhdenyön suhdetta.

Mutta juurikin ns yhdenyönsuhde  esim. työmatkoilla ja ei suinkaan aina kun matka niin  kaavalla mennään. Ei.

Mutta vakiintunut hyvä liitto joka toimii muuten- niin eihän se keltään ole pois jos jotain sattuu joskus.

Voisi pitää kausipalaverejä ajansaatossa- olisiko aika muuttaa liiton rakenteita-kuvaa.

Sama ei voi toimia 40 vuotta.  Ole avoimin milein ja aikuinen. 

Työpaikoille ei saa mennä toimittamaan omia dilemmojaan. Kuten kotirauha, nauttii työpaikka aina työrauhan piiriä.  

rakkaus, kiintymys ja pikaseksi ovat ihan eri asioita.

Vierailija
54/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että pyörii, ettei vahingossakaan hiivi mieleen ajatuksia että ottaisit tuollaisen tyypin takaisin.

Noin mustavalkoisella ihmisellä kuin sinä tulee olemaan aina elämässä vaikeaa.

Pitkisä liitoissa täytyy ottaa huomioon realismikin. Siksi ns hillitty vapaa-avioliitto on ok. Se ei kaadu johonkin yhdenyönsuhteeseen - joskus-.

Ei rinnakkissuhteita ellei haluta niin, mutta satunnainen yhdenyön  suhde mm ulkomailla tms. ei kaada peruskalliota ikinä.

Olete ihmeen omistushaluisia .  Aviolittoo on eräänlainen yhtiö ja pitää monia  sisältöjä .

Pitkä on tie teillä ja sulla .

Realismia on se, että moni käytää yhdenyönsuhteita., mutta ei jää ikinä siitä vaan kiinni. Mm lounastauot ovat usein hyödynnettyjä, ulkoilut, salit- oikeasti ei olla siellä missä sanotaan olevan. Tätä en niinkään suosittele, enkä edes saman paikkaunnan juttua- mutta mm. matkoilla ok - Joskus-

Vierailija
55/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joillekin voi ottaa pettäminen noin koville?

vakaata kalliota pieni pintaraapaisu heikennä.

Vierailija
56/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala panostaa omaan hyvinvointiin ja ulkonäköön. Syö terveellisesti, mene ajoissa nukkumaan, ota liikuntaharrastus. Mieti, mitkä värit saavat sinut näyttämään hyvältä.

Siirrä vähitellen huomiosi pois entisestä elämästä sinuun itseesi ja tuleviin suhteisiin.

Olis yksin- sääkin jo petaat tolle Uusia suhteita ja taas sama edessä. Haluaa omistaa alistaa toisen. Jos akka ei osaa elää ns vapaassa suhteesa. avoin liitto, olkoon yksin.  Piktä avioliittokin, niin realismia on, että joku yhdenyön suhde siihen mahtuu  lähes joakisella niin ukko kuin akka.

Vierailija
57/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailukokemuksia saa myös kertoa- miten jollakin on mennyt myös- miten siitä eteenpäin jne. On hyvä kuulla muiden vastaavia. Tv Eri

Vierailija
58/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panet jotakin uutta miestä huvin vuoksi. Siinä se unohtuu. Mutta älä jää kiinni kehenkään uuteen heti. Kunhan olet vähän paneskellut, niin sitten keskityt ihan vaan omiin asioihisi jonkin aikaa. 

Ja ton jälkeen ymmärrät miestäkin paremmin. ou jee, täähän piristää arkea - joskus- ja palaatte yhten avoimin liitoin. Peruskallio ei kaadu jos piristystä joskus. 

Vierailija
59/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailukokemuksia saa myös kertoa- miten jollakin on mennyt myös- miten siitä eteenpäin jne. On hyvä kuulla muiden vastaavia. Tv Eri

Voihan sitä pettämismyönteisiä tarinoita sepitellä. Ja kuvitella että sillä oma häpeä, stigma ja syyllisyys menisi pois.

Vierailija
60/61 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä pettämismyönteisiä tarinoita sepitellä. Ja kuvitella että sillä oma häpeä, stigma ja syyllisyys menisi pois.

En tunne mitään häpeää tai syyllisyyttä, koska mieheni ehdotti avointa suhdetta, koska hän ei pysty,  mutta mulle se ei  käy. 

Olisin ottanut eron miehestäni, jollei tämä toinen tyyppi olisi ollut holisti.  Joten sepä siitä.  Piste

Ketjun aloittajalle voisin sanoa, että minuakin on petetty ekassa parisuhteessa ja yhteiselo loppui siihen. Siitä on jo pitkä aika ja kyllä aika haavat parantaa, ei siihen minusta muu auta. Ehkä jutella jonkun läheisen ystävän kanssa..  josko se auttaa joitakin...

Nim. Vain kämppikset aviossa