Miten pääsen yli pettämisestä? Miehen laitoin pihalle, mutta mielessä pyörii koko ajan hänen pettämisensä.
Tästä on nyt 2 vk kun mies jäi kiinni. Oli pettänyt mua kuukausia. Mulla on vaan mielessä koko ajan kuva miehestä hässimässä toisen naisen kanssa selkäni takana. Miten mä saan asian mielestäni ja pystyn jatkamaan elämää? En muista 2 viime viikosta mitään, enkä ole pystynyt syömään kunnolla.
Mies viestii ja käy työpaikalla anelemassa takaisin. Ei ole aikomusta ottaa takaisin.
Kommentit (38)
Siinä menee varmasti aikansa. Turha niitä ajatuksia on pakottaa kuoliaaksi. Anna tulla mieleen vaan, jotta saat ne käsiteltyä läpi. Jos niitä pyrkii hautaamaan nyt niin ne tulevat sitten joskus kaksinverroin inhottavampana takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät ja varsinkin sarjapettäjät ovat ihmisinä ja vanhempina kaikista halveksuttavinta alinta pohjasakkaa.
Usein pettäjä syrjäytyy yhteiskunnan reunalle.
Sarjapettäjä on usein henkisesti vaarallinen lapsilleen. Vaarantaa heidän terveen kehityksensä.
Miksi AP olet ollut välinpitämätön ja ohikävelevä miehelle?
Ei se pettäminen tyhjästä synny.
Olet tehnyt suhteesta huonon miehelle. Ja siksi hän ajautui pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kuulostaa personallisuushäiriöisen empatiakyvyttömän ihmisen tai sen muotoisen puheelta tuo oksennuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät ja varsinkin sarjapettäjät ovat ihmisinä ja vanhempina kaikista halveksuttavinta alinta pohjasakkaa.
Usein pettäjä syrjäytyy yhteiskunnan reunalle.
Heitä voi vapaasti halveksua ilman varmistinta. Sitä saa mitä tilaa. Elämä on valintoja.
Paras neuvoni on, että hakeudu terapiaan. Kirkon perheterapeutti on auttanut minua vastaavassa tilanteessa aikoinaan, ja olen kiitollinen siitä. Ilman ammattiapua on vaikea selvitä. Puhuminen auttaa, ja ammattilainen on hyvä kuuntelija tässä tilanteessa.
On hölmöä syyllistää pettämisen uhria, niin kuin jotkut tekevät tässä ketjussa. Pettäjä on yksin syyllinen pettämiseensä.
Vierailija kirjoitti:
Saman päivän aikana molempia. Oksettaa. Mies ei välitä peppujutuista. -ap
Ei ole varmaankaan erektio-ongelmia👍🏻
Lähde baanalle tuulettumaan. Älä jää vatvomaan asiaa, mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Saman päivän aikana molempia. Oksettaa. Mies ei välitä peppujutuista. -ap
Yh Hyh. Siinä eritteet sekoittuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omista teoistaan. Itse ukko halusi pettää.
Lääkäriin ehdottomasti. Tuo on sellainen shokki ihmiselle, että yleensä siihen tarvitsee bentsoja ja mahdollisesti jotain mikä auttaa nukahtamaan. Akuuttivaihe kestää kuitenkin vain hetken ja sitten on terapian vuoro. Ennen terapiaa, sun kannattaa käydä vuodattamassa koko tarina jollekin ystävällesi tai vaikka vanhemmillesi. Sekin auttaa kun siitä saa puhua, vaikkei toinen terapeutti olisikaan.
Sanomattakin lienee selvää, että pettäjää ei kannata ottaa koskaan takaisin. Hän on nyt paljastanut oman moraalinsa sinulle ja se ei muutu ihmisellä koskaan. Hänen moraalinsa salli hänelle sivusuhteen, joten se siitä sitten. Vaikka hän kykenisi olemaankin lopun elämäänsä pettämättä, niin siitä huolimatta hänen moraalinsa sen sallisi. Itse en sellaisen ihmisen kanssa yksinkertaisesti pystyisi olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina. Pettikö naistyökaverin kanssa. Odotatko pettäjän lasta? Pettäminen on aina kauhea asia. Älä sekoa. Traumoja ja masennusta tulee se on selvä. Toipumiseen menee vuosia.
Ihan yhtä hyvin voisi sanoa että nainen pettää aina.
Ja kokemusta löytyy!
Vaimo on jakanut aarteensa suhteemme aikana ainakin kahdeksan miehen kanssa.
Voisin sanoa että ihmiseen ei voi luottaa. Sukupuolella ei ole väliä, vähän totuutta ja tasa-arvoa tähänkin.
Ihmiseen täytyy voida luottaa. Siitä lähdetään. Sitten vain pitää laittaa luiskaan sellaiset, jotka eivät ole luottamuksen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt suhteesta huonon miehelle. Ja siksi hän ajautui pettämään.Nyt kyllä kuulostaa personallisuushäiriöisen empatiakyvyttömän ihmisen tai sen muotoisen puheelta tuo oksennuksesi.
Näin on. Harvoinpa huonossa suhteessa molemmat pettävät. Yleensä pettäjä on puolisoista se itsekkäämpi, joka on omilla toimillaan/toimettomuudellaan myös pääosan se suhteen paskuudestakin aiheuttanut.
Suhteessakin olevat ihmiset kun pystyvät olemaan ihan itsenäisesti ja yksipuolisesti paskoja, eikä puoliso ole tästä vastuussa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vieraista haetaan jos kotoa ei saada.
Vierasta haetaan, jos on lusikalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Paras neuvoni on, että hakeudu terapiaan. Kirkon perheterapeutti on auttanut minua vastaavassa tilanteessa aikoinaan, ja olen kiitollinen siitä. Ilman ammattiapua on vaikea selvitä. Puhuminen auttaa, ja ammattilainen on hyvä kuuntelija tässä tilanteessa.
On hölmöä syyllistää pettämisen uhria, niin kuin jotkut tekevät tässä ketjussa. Pettäjä on yksin syyllinen pettämiseensä.
Vain mieleltään tai persoonallisuudeltaan pysyvästi häiriintynyt syyllistää petettyä.
Empatiakyvytön, epärehellinen ja valheellinen halveksuttava pikkunilkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei synny pettäminen tyhjästä, mutta syntyy tyhjästä päästä.
Tiedän ton tunteen. Aika parantaa. Nyt 40 vuotta myöhemmin, en enää mieti kuin vapautta minkä sain. Tsemppiä!
Ajattele jotain muuta. Osta vaikka kirja ja keskity siihen.