uuden miehen muuttuvat tunne ja tahtotilat
eipäs juupas leikkiä jatkuvasti. suunnittelee yhteisiä matkoja ja peruu viime hetkellä. kuumaa-kylmää käytöstä. olen hajalla. mistä tuollainen käytös voi johtua?
Kommentit (63)
tuollaisia ne on tänä päivänä , kiitos tinderin.
Mun mies oli / on vähän tuollanen, mutta vuosien myötä olen ymmärtänyt että hänen tapauksessa ei ole kyse mistään ilkeilystä, vaan hän on vaan niin impulsiivinen luonne joka ideoi ääneen kaiken mitä mieleen tulee. Ei välttämättä ole edes vielä miettinyt haluaako itsekään lopulta sitä asiaa mistä puhuu, kunhan vaan kertaa ääneen mahdollisuuksia. Ei siis ole mitään ilkeää taka-ajatusta eikä hän tajunnut ollenkaan että se loukkasi minua silloin alussa kun en vielä ymmärtänyt, että kyse on vain ideoiden heittelystä eikä kannata suhtautua vakavasti.
Mistä johtuu, että mahdollistat käytöksen?
Vierailija kirjoitti:
perus jekyll-hyde "mies", ei halua sitoutua, ei ottaa vastuuta ts. mieslapsi.
ylikasvaneita ipanoita me kaikki ollaan ja pahimpia on ne tärkeilijät jotka väittävät muuta
miksi olet ottanut tollaisen miehen?
rikot sydämes ja mielenterveytes vaan tossa
t. kokemusasiantuntija
Onko masennusta, se voi ilmetä myös noin. Miten muut mielen oireet/sairaudet? Impulssikontrollin vaikeus, adhd, bipolaari? Keskustelkaa mistä voi olla kyse, ellei vain luonteeltaan vilkas mielikuvitus ym.
Vierailija kirjoitti:
Onko masennusta, se voi ilmetä myös noin. Miten muut mielen oireet/sairaudet? Impulssikontrollin vaikeus, adhd, bipolaari? Keskustelkaa mistä voi olla kyse, ellei vain luonteeltaan vilkas mielikuvitus ym.
bipolaari
#MIESVIHANÄKYVÄKSI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylikasvaneita ipanoita me kaikki ollaan ja pahimpia on ne tärkeilijät jotka väittävät muuta
Tämä jos mikä lisää rakentavaa ja positiivista keskusteluilmapiiriä. Kiva, jatka samaan malliin, tuo tekee näköjään sinut tosi onnelliseksi. ☺️👍
Jaa enpä minä tajunnut että tuollaisen perusasian toteaminen olisi mitään niin ihmeellistä tai epärakentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla sairas saatana jos ei ole varma siitä mitä haluaa :D on tää nykymaailma koominen
Kannattiko kuitenkaan jättää sitä aiempaa sikaa?
mies ei osaa päättää monen naisen väliltä
Vierailija kirjoitti:
Mies on kertonut saaneensa diagnoosin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä.
ap