Lapset kasvaa ja masentaa
Masentaa kun lapset kasvaa. Ikävä aikaa kun olivat vielä alle kouluikäisiä.
Muita?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään meni vain 1,5 tuntia saada 3 vuotias päiväkotiin, riehui vielä aulassa pää punasena 20 min ennen kun pääsin lähtemään.
Jopa pk:n hoitaja sanoi että " kyllä mä vähän sua säälin, kun joka päivä joudut taistelemaan noin paljon ".Eilen pisti yhden seinän kokonaan naarmuille ja hakkasi 1 vuotiasta siskoaan aina kun mun katse muualla.
Ei tule ikävä tätä "riemun aikaa", ei sitten yhtään...
Ei ole normaali 3-vuotias
Sinä et ole mikään jumala siitä päättämään.
Sinä et ole normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään meni vain 1,5 tuntia saada 3 vuotias päiväkotiin, riehui vielä aulassa pää punasena 20 min ennen kun pääsin lähtemään.
Jopa pk:n hoitaja sanoi että " kyllä mä vähän sua säälin, kun joka päivä joudut taistelemaan noin paljon ".Eilen pisti yhden seinän kokonaan naarmuille ja hakkasi 1 vuotiasta siskoaan aina kun mun katse muualla.
Mulla tuli ikävä tuota aikaa...
Miten kukaan voi tuota ikävöidä. Se oli ihan kamalaa. Just tuo, kun eka se lapsi ei suostu heräämään nätisti, vaan kiljuu ja huutaa. Sitten ei suostu syömään tai syö pikkuisen todella hitaasti. Ei pue itse vaan riisuu nekin vaatteet mitä vanhemmat ovat kaksin tunkeneet hänelle päällee hiki päässä. Pakolla sidotaan lapsi turvaistuimeen ja kaahataan kohti päiväkotia se kiljuvan lapsen kanssa. Kauhealla kiireellä töihin. Sitten menee pari tuntia ja saa soiton, että lapsella on lämpöä, tule hakemaan. Jne.
Ei, en ikävöi tuota. Nyt ovat aivan upeita nuoria. Ei uskoisi, että pieninä olivat tuollaisia villipetoja.
T. 6
Vierailija kirjoitti:
Odota kun kasvavat aikuisiksi. Sitten ne ongelmat vasta alkaa.
Mitkä ongelmat?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko käyneet perheneuvolassa koko perhe?
Ikävöin sitä kun lahjaksi riitti se, että osti jonkin paketin leluosastolta. Nyt ei kelpaa mikään kun on niin tarkkaa. Käyn välillä yksin pyörimässä Prisman leluosastolla muistelemassa pikkulapsiaikaa ja sitä kun joka kauppareissulla piti pyörähtää leluriveillä vaikkei mitään olisi ostettuaan.
Eli siis lapsen kanssa on kivaa (ainakin joskus) ikävuosina 7-11? Sitä ennen ja sen jälkeen enemmän ja vähemmän taistelua. Taidan jäädä lapsettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis lapsen kanssa on kivaa (ainakin joskus) ikävuosina 7-11? Sitä ennen ja sen jälkeen enemmän ja vähemmän taistelua. Taidan jäädä lapsettomaksi.
Taistelua on varmaan kaiken ikäisten kanssa, mutta kyllä ainakin meillä taistelua oli huomattavasti enemmän 7-11-vuotiaan kanssa kuin yli 12-vuotiaiden kanssa. Nyt onnistuu jo monet asiat automaattisesti, joista alakoulussa väännettiin.
Siis pelkästään 2-4v lapsen kanssa käynti lähikaupassa tai puistossa voi viedä siirtymisineen kolme tuntia.
Kyseessä on vain muutaman kilometrin matka.
Missä todellisuudessa oikein elätte?
Ja annatteko lasten itse kävellä lainkaan?
Kävelyä pitää harjoitella päivittäin että marssijalka kasvaisi.
Nykyään on nössöjalkoja todella paljon liikenteessä. Ei sellainen potkaise ovea sisään jos tulee palohälyytys ja pitää pelastaa ihmisiä palavasta asunnosta.
Nössöjalkoja on ihan tarpeeksi nyky-yhteiskunnassa.
Oletteko te niitä nössöjalkoja vai?