Kesässä on parasta illat yksin meren äärellä, viinipullon kanssa
Kuulokkeet korvilla kuunnelleen lempimusiikkia. Odotan jo, että pääsen joko aurinkolahteen, hietsuun tai muualle nättiin paikkaan.
Kommentit (28)
Vielä pari savuketta ja se on siinä
Aika surullista tuollainen yksinään dokaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Parasta yksin
Vierailija kirjoitti:
Saan paremmat kiksit yksin juomisesta kuin kavereiden kesken.
Mulla iskisi kaiho ja odottelisin vaan jotain ihanaa miestä siihen viereen.
Rantojen juopon ilo elämässä on suruun juominen iltahämärässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertit tietää. Se on se haikean syvällinen fiilis kun katselee merelle, pohtii elämää ja kuuntelee sellaista musiikkia, joka saa ihon kananlihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismilla on monet kasvot :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertit tietää. Se on se haikean syvällinen fiilis kun katselee merelle, pohtii elämää ja kuuntelee sellaista musiikkia, joka saa ihon kananlihalle.
Minähän olen introvertti, en tosin juovuksissa.
Ei ole, vaan järven rannalla omalla mökillä laiturin nokassa auringonlaskua katsellen belgialaisen laatuoluen kera. Eikä sitä idylliä raiskata millään teinipopilla, saatika suomiräpillä, vaan luonnosta ja sen hiljaisuudesta nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan järven rannalla omalla mökillä laiturin nokassa auringonlaskua katsellen belgialaisen laatuoluen kera. Eikä sitä idylliä raiskata millään teinipopilla, saatika suomiräpillä, vaan luonnosta ja sen hiljaisuudesta nauttien.
Kuka puhui suomiräpistä? (Yök)
Vierailija kirjoitti:
No mä on nainen. Olen jo vuosia käynyt rannalle, retkelle, festareille yksin. Puoliso ei ikinä tuu eikä pääse. Ystäviä ei ole.
Pitääkö itte nsä ampua? Kait nyt meillä yksinäisilläkin on oikeus nauttia ulkoilmasta!
Vierailija kirjoitti:
Mulla iskisi kaiho ja odottelisin vaan jotain ihanaa miestä siihen viereen.
Joi olis se mukavaa jakaa hetki naisen kanssa ja kuksia kilpaa lokkien kanssa auringon laskiessa
Kesässä on parasta ottaa pyörä ja uikkarit mukaaan ja viettää koko päivä fillaroiden ja uiden :))
Just muistelin mun aiempaa elämää jossa vihasin liikuntaa ja rakastin dokaamista, kesällä monta kertaa ostin pullon viiniä ja dokasin sen yksin järvenrannalla ja lopulta vaan konttasin yksin kotiin hirveässä kännissä grillin kautta :D en oppinut kohtuukäyttöä koskaan
Mulla kävi viime kesänä pari kertaa sillain, että alottelin kotona, enkä päässytkään sitten lähtemään, kun olin jo liian kännissä. Hävetti vähän, kun olin sopinut kavereitten kanssa jonkun tapaamisen. Nyt en juo enää, paitsi harvoin, jos joku tarjoaa.
N21
Aijaa