Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajunnutkaan että puumaksi muuttuu automaattisesti kun ikää tulee tarpeeksi :D

Vierailija
01.03.2021 |

Näin viime yönä unta, että mulla oli joku noin 19 - vuotias poikaystävä. Unessa moneen kertaan ihmettelin asiaa ja varmistelin häneltä että niin tajuaahan hän nyt että olen 20 vuotta vanhempi ja että mitä hänen kaverinsakin sanovat bongaamastaan vanhasta akasta.

Poika oli hyvin päättäväinen että ei häntä haittaa.

:D

Ja siis oikeasti, en ymmärrä miksi näin tällaista unta ja mistä tämä tuli, en ole enkä ole ikinä ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista, saati jostain teineistä. Naurattaa ajatuskin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herravarjele, toivottavasti ei. En halua. Mulla on lapsikin jo parikymppinen, itse kohta 42.

Vierailija
2/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iskenyt kova seksinnälkä myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on.  Ootapa vaan kun vielä vähänä tulee ikää lisää ni rupiat roudaamaan kaupasta kotiin Marie-keksejä.

Vierailija
4/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itsellenihan kelpaavat vain 16v tyttolapset.

Vierailija
5/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Sanna Kiiski! 

Vierailija
6/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sun kannattais. Jos sun mielikin haluaa tota.

Vierailija
7/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Kohta löydät ittes ihan hereillä jonkun kollin sängystä.

Vierailija
8/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi valita puumanaiseutta. Puumanaiseus valitsee naisen.

Vierailija
9/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala.

Onneksi olen ulkomuodoltani ihan tätiytynyt jo, varjelee tämmösiltä kauhuskenaarioilta. :D

Ap

Vierailija
10/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala.

Onneksi olen ulkomuodoltani ihan tätiytynyt jo, varjelee tämmösiltä kauhuskenaarioilta. :D

Ap

Persikkatreenit nostaa itsetuntoa mukavasti, jos noin aattelet.

Vierailija
11/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle sopii nuorempi mies. Alle 18-vuotiaisiin en koske. Ihan jo sen takia, että kiimainen teinipoika voisi uhriutua ja syyttää minua "raiskauksesta" jos minä vastaisin pojan kiimaisiin viesteihin ja suostuisin harrastamaan hänen kanssaan seksiä.

Vierailija
12/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala.

Ap

Ei se oo kamalaa. Päin vastoin.

Vierailija
13/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin tähän puuma-nimittelyyn ihan oikeassa elämässä. Poikkeuksellisesti olin baarissa mieheni kera (ennen koronaa juu), kun minua hiukan nuorempi mies sanoi minua milfiksi, myöhemmin puumaksi. Ihmeissäni kysyin mitä hän sillä tarkoittaa koska en ole äiti ja oma mieheni on minua 10 vuotta vanhempi, eli en sopinut kumpaankaan. Vastauksena tuli "olet siinä iässä", en tiedä oliko kehu vai moite mutta joo, oon mä siinä iässä, paitsi en vilkuile nuorempia sällejä.

Vierailija
14/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala.

Ap

Laitapa Tinderissä ikähaarukka 25 tienoille, saatat yllättyä :D

Vierailija
15/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumanainen on on MILF. Äiti, joka säilynyt naisen näköisenä. Isot, kiinteät tissit, hoikka vartalo, muodokas peppu, Pitkä tukka. itsevarma. Nainen, joka ei enää tyttömäisesti häpeile halujaan sängyssä. Himokas ja kokeilunhaluinen. Miehet haistavat vaistomaisesta naisesta huokuvan erotiikan.

Harmaavarpuset, estoiset, miesmäiset, tätimäiset naiset, itsensä turvattomaksi syöneet, turvonneet bubiruusut eivät kuulu tähän lajiin.

Vierailija
16/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit kannattaa sopia yökerhoon tai ravintolaan, missä on 18 vuoden ikäraja. Kiimaiset teinipojat eivät pääse ovesta sisälle, koska portsari tarkistaa paperit ja heittää teinit pihalle.

Vierailija
17/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle sopii nuorempi mies. Alle 18-vuotiaisiin en koske. Ihan jo sen takia, että kiimainen teinipoika voisi uhriutua ja syyttää minua "raiskauksesta" jos minä vastaisin pojan kiimaisiin viesteihin ja suostuisin harrastamaan hänen kanssaan seksiä.

Nuoret miehet (yli 20-vuotiaat) on just parhaita. Nelikymppisiä miehiä kiinnostaa enimmäkseen omat urheiluharrastukset eikä tällaset mammat ollenkaan.

Vierailija
18/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aina jakanu niin ei sitä mitään huomaa

Vierailija
19/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha normaalii naisilta tommonen, ku me nuoret miehet ny ollaan vaan yksinkertaisesti kaikes parempii kui vanhat ukot. :D

Vierailija
20/25 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Iha normaalii naisilta tommonen, ku me nuoret miehet ny ollaan vaan yksinkertaisesti kaikes parempii kui vanhat ukot. :D

Tietyissä asioissa joo ;)