En tajunnutkaan että puumaksi muuttuu automaattisesti kun ikää tulee tarpeeksi :D
Näin viime yönä unta, että mulla oli joku noin 19 - vuotias poikaystävä. Unessa moneen kertaan ihmettelin asiaa ja varmistelin häneltä että niin tajuaahan hän nyt että olen 20 vuotta vanhempi ja että mitä hänen kaverinsakin sanovat bongaamastaan vanhasta akasta.
Poika oli hyvin päättäväinen että ei häntä haittaa.
:D
Ja siis oikeasti, en ymmärrä miksi näin tällaista unta ja mistä tämä tuli, en ole enkä ole ikinä ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista, saati jostain teineistä. Naurattaa ajatuskin.
Kommentit (25)
Vieläkö tota termiä käytetään useinkin naisesta? Eiks toi ollut in joskus 15 vuotta sitten?
Musta on alkanut kuoriutua vauhdilla puuma, kun olen eronnut +40v ja on alkanut selvitä, että jos haluaisi omanikäisen miehen, vaihtoehdot ovat isimies joka hakee hushollerskaa, likainen vanha (+55v) pappa tai syrjäytynyt, elämään kyllästynyt ja katkeroitunut peräkammarinpoika. Plus tietysti pari alkoholistia ja ex-vaimonhakkaajaa seassa.
Ei kiitos.
En tarvitse miestä elättäjäksi vaan rakastajaksi, joten nuorempien katseleminen on käytännössä ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Musta on alkanut kuoriutua vauhdilla puuma, kun olen eronnut +40v ja on alkanut selvitä, että jos haluaisi omanikäisen miehen, vaihtoehdot ovat isimies joka hakee hushollerskaa, likainen vanha (+55v) pappa tai syrjäytynyt, elämään kyllästynyt ja katkeroitunut peräkammarinpoika. Plus tietysti pari alkoholistia ja ex-vaimonhakkaajaa seassa.
Ei kiitos.
En tarvitse miestä elättäjäksi vaan rakastajaksi, joten nuorempien katseleminen on käytännössä ainoa vaihtoehto.
Tämä on ihan totta.
Puumaksi kutsuminen ei aina ole kohteliaisuus...