Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko sinä kosketusta?

N25
01.03.2021 |

Kaipaan kosketusta.

Ihan vaikka halaus tai käsi olkapäällä.

Eipä juuri kukaan koske minuun. Ennen oli sentään koira jota halia, mutta nykyään ei ole sitäkään. Joskus vanhemmilleni kun menen niin he rutistavat (asuvat kauempana), mutta siinä kaikki.

Välillä haaveena on, että ottaisipa joku vain karhunhalaukseen ja pitäisi siinä hetken.

Kaipaatko sinä kosketusta?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja välillä piniä:)

Vierailija
42/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut mennä hierojalle tai esim. kosmetologille ihan vain siksi, että kaipaan kosketusta. (ilman minkäänlaista seksuaalissävytteistä perustetta)

Alan vieraantua ihmisistä yksinäisyyden myötä ja huomaan, että koronatoimet ovat lisänneet sitä, etten kohta enää selviä tilanteista, joissa henkklökohtainen tila on alle kaksi metriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Miehet on pahoja, käyttäessään ihmisen syli-ikävää tekosyynä tarpeelleen alistaa objektia.

Vierailija
44/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt semmoista palvelua, missä naiset sais ostaa hellyyttä mieheltä. Siis että maksat 80e tunti ja saat olla vaikka vaan kainalossa/hellässä rutistuksessa. Tai saisit hiusten silitystä.

Kannatetaan 👍

Vierailija
45/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketus on sama kuin ilma ja vesi, tarvitset niitä!

Vierailija
46/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, en hirveästi. Jos olisi rahaa, voisin käydä hierojalla. Tosin selkä sen verran p...na että pitäisi käydä muutenkin.

Vierailija
47/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt semmoista palvelua, missä naiset sais ostaa hellyyttä mieheltä. Siis että maksat 80e tunti ja saat olla vaikka vaan kainalossa/hellässä rutistuksessa. Tai saisit hiusten silitystä.

Kannatetaan 👍

Ei siihenkään hommaan kuka tahansa kelpaa. Pitää näyttää ja tuoksua hyvälle, olla käytöstavat ym ym. Mutta mainio idea.

Vierailija
48/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan naiset kaipaisi halauspalvelua veikkaisin. Miksei miehetkin.

Vierailija
49/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kosketusta niin seksuaalisuudella kuin ilmankin.

m32

Vierailija
50/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ihmisillä on erilaiset tarpeet.

Olen ihmetellyt, miten Temptation Islandilla tyypit ei osaa olla paria viikkoa ilman fyysistä kosketusta. Mulle ei olisi mikään ongelma. Enkä varsinkaan tahtoisi nukkua kenenkään vieressä, ahdistaa jos minuun kosketaan kun nukun.

Eli ei, en tarvitse kosketusta. Joskus hyvin harvoin se saattaa olla mukavaa, mutta useimmiten ei.

Vierailija
51/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan 👍

Multa sais ihan ilmaseksi se joka kanssani suhteeseen päätyy.

m32

Vierailija
52/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei edes omat vanhemmat antaneet rakkaudellusta kosketusta lapsena, joten miten osaisin edes sitä kaivata nyt aikuisena.

Vierailija
53/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään ihmisillä on erilaiset tarpeet.

Olen ihmetellyt, miten Temptation Islandilla tyypit ei osaa olla paria viikkoa ilman fyysistä kosketusta. Mulle ei olisi mikään ongelma. Enkä varsinkaan tahtoisi nukkua kenenkään vieressä, ahdistaa jos minuun kosketaan kun nukun.

Eli ei, en tarvitse kosketusta. Joskus hyvin harvoin se saattaa olla mukavaa, mutta useimmiten ei.

Mä en taas saa nukuttua kun kukaan ei koske. Niin me ollaan erilaisia. Lusikassa olisi ihana kölliä.

Vierailija
54/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomessakin niitä läheisyysterapeutteja joihin voi varata ajan. Mutta en tiedä ottaako ne tällä hetkellä vastaan asiakkaita.

Vierailija
55/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😎😍

Vierailija
56/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksinäistä erakkoelämää alkaen toukokuu 2010.

Vierailija
57/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ja onneksi saan. Olemme vaimon kanssa oikeita halinalleja.

Vierailija
58/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan! Se on ihan fyysistä kipua kun kaipaan sitä niin kovasti ja ihan naimisissa olen. Kuinkahan paljon meitä naimisissa ja parisuhteessa olevia on ilman läheisyyttä.

Vierailija
59/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Inhoan läheisyyttä, haluan omaa tilaa, enkä siedä ihmistä liian lähelle itseäni. Olen ollut parisuhteessa tyyliin aina, lapsiakin on siunaantunut neljä. Että läheisyyttä on ollut ja silloin se oli ihan ok, mutta nyt haluan olla rauhassa. Nuorimman lapsen, teinin, satunnainen halaus riittää ja tietenkin pientä lapsenlastani halaan ja suukottelen, mutta ei enää miestä minun lähelleni 😳

Alkaako nimesi M-kirjaimella? Tosi tuttu kirjoitustyyli 🤔

Vierailija
60/69 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. En ole ikinä tykännyt toisen ihmisen fyysisestä läheisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä