Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko sinä kosketusta?

N25
01.03.2021 |

Kaipaan kosketusta.

Ihan vaikka halaus tai käsi olkapäällä.

Eipä juuri kukaan koske minuun. Ennen oli sentään koira jota halia, mutta nykyään ei ole sitäkään. Joskus vanhemmilleni kun menen niin he rutistavat (asuvat kauempana), mutta siinä kaikki.

Välillä haaveena on, että ottaisipa joku vain karhunhalaukseen ja pitäisi siinä hetken.

Kaipaatko sinä kosketusta?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä, kaipaisin miehen rauhallista kosketusta vaikka sitä päivittäin onkin, ehkä kuitenkin vähän. Kolmen muksun kanssa on kyllä aika paljon haleja ja pusuja ja kantamista...

N28

Vierailija
22/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Täysin turhaa lääppimistä. Onneksi en ole parisuhteessa niin ei tarvitse harrastaa sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Nope. Mut tuskin jotaki voi kaivata, jos sitä ei oo ikinä kokenu. Ja en laske vanhempie, veljie tai koiran halaamista. Vai pitäskö laskee? En tiiä. Näinki tulee iha hyvin toimeen. :)

Itse ainakin lasken kaiken kosketuksen. Mulla jo koiran halaaminen laskee stressitasoa ja tulee parempi mieli :)

Vierailija
24/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti joo, otaksuisin. . Halauksen sain ikäiseltäni tytöltä 16.2.1999. Sen jälkeen sisko halasi äitienpäivänä 2008, yks mummeli tammikuussa 2017 ja joku juoppo tyttö siveli niskaani joku kesälauantai vuonna 2010 tai 2011. Siinäpä ne sykähdyttävimmät hiplailut arinkymmenen viime vuoden ajalta

Vierailija
25/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistotungos helteisenä päivänä kerran Lintsinmäjellä oli aika jees. Ei haitannu vaikka ehkä 3/4 osaa ajasta oli jonottelua. Vanha jaksaa jo oottaakin.  Sollu poika mithn kun sai seistä lähellä tuntemattomia ja suhtautua vahinkotönäisyihin ihan ku ei mitään olsii huomannut. Tylleröt remusivat pitkästyneinä odotusjonossa perässäni ja vispailivat minuakin siinä samalla.   Ei anteeksipyydelty huitasuja puolin eikä toisin , keiltään koko päivänä.  En mitä siis  keneltäkään eikä kukaan minua huitassut minulta. Kyllä oli ns. comfy ceissi, mukavampaa laatua oleva sanaton sopimus.  Jokin junttimainen "soreilu" ja hup-oho-sattuikoilu" olisikin kyllä latistanut tunnelman kuin monsuunikuuro hattaran. Ehkä kaikki huitojat ja huitaistut olivat sillä kertaa vahinkohipaisujen tarpeessa.

Minkä siis opimme: Vahinkokosketelkaa toisianne!

Vierailija
26/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jokainen kokee kosketuksen omalla tavallaan. Kaikki ei ehkä tykkää ollenkaan.

Mutta itse kaipaan sitä. Koen, että kosketuksella (ilman seksuaalisuutta) on minulle rentouttava ja parantava vaikutus. Joskus jos joku muu haluaa halata minua, niin saatan jopa aavistuksen herkistyä. Se tulee aina niin tarpeeseen.

Olen siis sinkku, mutta minulla on rakkaita perheenjäseniä ja ystäviä, joiden kanssa halataan kun nähdään (paitsi korona on vähentänyt sitä..).

Vierailija
27/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään oman miehen kosketuksesta. Mutta en erityisesti kaivannut miehen kosketusta sinkkuna. Minulla on sekä koira että hevosia, joita pääsen koskettamaan ja halaamaan. Hieronnassa on tullut käytyä joskus mikä tuntuu mukavalta ja kampaajan kosketus päänahkaan tuntuu myös mukavalta. Ehkä kyse on siitä, että saan riittävästi kosketusta joten en koe kaipuuta juuri koskaan. 

Vierailija
28/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 20 vuoden parisuhde, jossa en saanut hellyyttä koskaan tarpeeksi. Asuimme yhdessä ja olimme avioliitossa. Kärsin tilanteesta todella ja yritin puhua, mutta ei minulle vastattu

Nyt minulla on ollut etäsuhde neljä vuotta ja vaikka rakkaamme kanssa nähdään 1-2 kertaa viikossa niin hellyyttä on paljon ja päivittäiset puhelut ovat helliä. Kaipaan kosketusta, mutta nyt onneksi sitä saan hyvin.

Vierailija
29/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan. Olen parisuhteessa ja saan päivittäin haleja ja silittelyjä. Välillä tulee halipula niin menen sitten halaamaan poikaystävääni. Suurin osa ihmisistä kaipaa ja tarvitsee kosketusta. Niin tekevät eläimetkin. Muistan kyllä, että kun olin sinkku niin välillä oli ihan järjetön kosketuksen kaipuu. Kun toinen ihminen koskee niin siinä tulee näkyväksi. Tulee tunne, että on elossa ja se toinenkin ihminen huomioi sen.

Tämä oli hienosti sanottu. Kaipaan kosketusta niin paljon, että välillä kuvittelen sen tuntuvan iholla rauhattomuutena.

Vierailija
30/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan naisilta kiinostusta ja kosketuksia liikaakin.

Olen nuori perheen isä, ja rakastan vaimoani ja pientä poikaani.

Töissä naiset luulevat että olen joku nössö, tumma ja ruskea silmäinen ja helposti valloittettava

ujo kaveri, jota pitää vain pikkasen rohkaista, niin johan se on valmis sänkykeikkaan kenen kanssa tahansa-

Onko nyky naisille ihan outo ja aivan ennen kuulumaton ja kokematon tilanne se, että joku mies haluaa ja saattaa ollakin omassa liitossaan täysin onnellinen kaveri.

Siis kaveri eli mies, joka rakastaa syvästi vaimoaan ja lastaan, eikä hänen mieleensä tule missään olosuhteissa, ei ainoassakaan pikkujoulussa, eikä syyys-eikä kevätjuhlissa ruveta paneskelamaan yhtäkään vapaata tai varattua oma työpaikkansa tyrkkyä naista?

Vierailija
31/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitä tahansa. Kylmä ja teennäinen kosketus on kamala.

Vierailija
32/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ikinä halanneeni äidin kanssa. Terveisin ikisinkku 55.

Vierailija
33/69 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontakti toiseen ihmiseen ei tarvitse olla välttämättä fyysistä että sillä olisi merkittävää vaikutusta toisen hyvinvointiin, joskus toisen ihmisen merkitykselliset sanat tai jopa pelkkä katse voi olla vaikutuksiltaan verrattavissa fyysiseen kosketukseen.

Vierailija
34/69 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä häiriköivän, epätoisoisen päänaukoja-typeryksen kosketusta ei kyllä tarvitse.

pitäisikö logata enenmmän tämän häirintäsessiota lisää ku n kirmaa edestakasin kauppakeskuksessa ja korttelissa?

Vierailija
35/69 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kosketusta niin. Välillä tuntuu pistelynä iholla.

Sinkku jo vuosia. N40

Vierailija
36/69 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan naisilta kiinostusta ja kosketuksia liikaakin.

Olen nuori perheen isä, ja rakastan vaimoani ja pientä poikaani.

Töissä naiset luulevat että olen joku nössö, tumma ja ruskea silmäinen ja helposti valloittettava

ujo kaveri, jota pitää vain pikkasen rohkaista, niin johan se on valmis sänkykeikkaan kenen kanssa tahansa-

Onko nyky naisille ihan outo ja aivan ennen kuulumaton ja kokematon tilanne se, että joku mies haluaa ja saattaa ollakin omassa liitossaan täysin onnellinen kaveri.

Siis kaveri eli mies, joka rakastaa syvästi vaimoaan ja lastaan, eikä hänen mieleensä tule missään olosuhteissa, ei ainoassakaan pikkujoulussa, eikä syyys-eikä kevätjuhlissa ruveta paneskelamaan yhtäkään vapaata tai varattua oma työpaikkansa tyrkkyä naista?

Aikamoista puppua. Ei varmasti naiset koskettele mitään "ujoa poikaa, joka tarvitsee rohkaisua", ellei oma käytöksesi anna siihen aihetta. Jos nyt kuitenkin jostain ihmeen syystä tällaista tapahtuisi, niin aina voi tehdä selväksi, että olet kiinnostunut ainoastaan omasta naisestasi ja olette onnellisia. Miehetkin voi myös sanoa että näpit irti minusta.

Vierailija
37/69 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora kysymys "kaipaatko" on syvällisemmin pohdittuna sen verran monisäikeinen, että siihen on vaikea vastata suoraan kyllä tai ei. Ihannemaailmassa molemminpuolisesti toivotun kosketuksen tuottaman biologisen hyvinvoinnin kaipaaminen olisi luonnollinen asia. Reaalimaailmassa koskettamiseen sen sijaan liittyy koronan ja metoon lisäksi useita sosiaalisia ja emotionaalisia riskejä, joiden vuoksi on lähes aina parempi katsoa kuin katua.

Vierailija
38/69 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä osannut kaivata, kunnes pääsin intiimiin tekemisiin erään kanssa ja huomasin, että pidänkin siitä suuresti. Ero kuitenkin tuli ja se oli kyllä kauheaa kitumista siitä koskettelusta vieroittautua, mutta nyt en taas oikeastaan kauheasti kaipaa.

Vierailija
39/69 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan.

Vierailija
40/69 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan mutta en saa paitsi joskus lapsilta mutta se ei ole riittävää. Harmi kun mies ei tykkää läheisyydestä!! ;((.

Onneks edes joskus haluaa halia! Tähän on tyytyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi