Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko sinä kosketusta?

N25
01.03.2021 |

Kaipaan kosketusta.

Ihan vaikka halaus tai käsi olkapäällä.

Eipä juuri kukaan koske minuun. Ennen oli sentään koira jota halia, mutta nykyään ei ole sitäkään. Joskus vanhemmilleni kun menen niin he rutistavat (asuvat kauempana), mutta siinä kaikki.

Välillä haaveena on, että ottaisipa joku vain karhunhalaukseen ja pitäisi siinä hetken.

Kaipaatko sinä kosketusta?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa kosketusta?

Vierailija
2/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa kaveri kosketti olkapäätäni pikkujouluissa. Jouluna ja tammikuussa halasin äitiäni. Tammi- tai helmikuussa saatoin myös vahingossa hipaista kassaneidin kättä vaihtorahoja vastaanottaessa.

Joo, kaipaan kosketusta.

- M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopun kiinni miehessäni, niin nyt on saanut kosketusta sen verran että pärjää taas jonkin aikaa. Kosketus on kyllä tosi kaunis, ihana ja tärkeä asia, joka vaikuttaa meidän hyvinvointiin kyllä todella paljon. Sitä vois sit itse kukin miettiä kuinka paljon toista voi koskettaa 2m päästä.

Vierailija
4/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa kosketusta?

Ei tarvii olla ku sinkku.

Vierailija
5/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saa kosketusta?

Ei tarvii olla ku sinkku.

Korona-aika ei myöskään auta asiaa

Vierailija
6/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, syliä, mutta ilman mitään seksuaalisuutta.

Vierailija
8/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, syliä, mutta ilman mitään seksuaalisuutta.

Veit sanat suustani. Eli kaipaan, kosketusta ilman seksuaalisuutta.

Vierailija
9/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt semmoista palvelua, missä naiset sais ostaa hellyyttä mieheltä. Siis että maksat 80e tunti ja saat olla vaikka vaan kainalossa/hellässä rutistuksessa. Tai saisit hiusten silitystä.

Vierailija
10/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/69 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan!

Voi että tuntu mukavalle kun yks päivä työkaveri letitti hiukseni.

Vierailija
12/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan😔

Vierailija
13/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Olen parisuhteessa ja saan päivittäin haleja ja silittelyjä. Välillä tulee halipula niin menen sitten halaamaan poikaystävääni. Suurin osa ihmisistä kaipaa ja tarvitsee kosketusta. Niin tekevät eläimetkin. Muistan kyllä, että kun olin sinkku niin välillä oli ihan järjetön kosketuksen kaipuu. Kun toinen ihminen koskee niin siinä tulee näkyväksi. Tulee tunne, että on elossa ja se toinenkin ihminen huomioi sen.

Vierailija
14/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa läheisyyttä aviomieheltä muuta kuin seksuaalista..

Vierailija
15/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tykkää haleista eikä halua kosketusta juurikaan.. itse haluaisin. Haleja saan lapsilta mutta ei tietenkään sama asia kuin puolisolta.

Vierailija
16/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt semmoista palvelua, missä naiset sais ostaa hellyyttä mieheltä. Siis että maksat 80e tunti ja saat olla vaikka vaan kainalossa/hellässä rutistuksessa. Tai saisit hiusten silitystä.

Olisiko mun pitänyt muistaa kysyä maksu vai.. Viime kesänä tuli nainen mun luokse ekoilla treffeillä ja oltiin vain sylikkäin sohvalla ja katseltiin leffaa.

Vierailija
17/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan. Luulin aina että on niinkään välitä kosketuksesta, mutta sitten tapasin pari ihmistä joilla on tapana halata tosi usein. Olin aluksi ihan hämilläni halauksista ( tulen perheestä jossa ei juurikaan halailtu vaikka läheisiä kaikki oltiinkin eikä rakkautta puuttunut, kaveripiirissä ei ole tapana myöskään toisiamme halailla) tajusin kuinka ihanalta se tuntuu.

Nyt ei olla nähty aikoihin eikä ole ketään jota halata ja kaipaan halauksia ja läheisyyttä :<

Vierailija
18/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Inhoan läheisyyttä, haluan omaa tilaa, enkä siedä ihmistä liian lähelle itseäni. Olen ollut parisuhteessa tyyliin aina, lapsiakin on siunaantunut neljä. Että läheisyyttä on ollut ja silloin se oli ihan ok, mutta nyt haluan olla rauhassa. Nuorimman lapsen, teinin, satunnainen halaus riittää ja tietenkin pientä lapsenlastani halaan ja suukottelen, mutta ei enää miestä minun lähelleni 😳

Vierailija
19/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Mut tuskin jotaki voi kaivata, jos sitä ei oo ikinä kokenu. Ja en laske vanhempie, veljie tai koiran halaamista. Vai pitäskö laskee? En tiiä. Näinki tulee iha hyvin toimeen. :)

Vierailija
20/69 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Edellinen halaus joskus kauan ennen koronaa.

M44 yksineläjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä