Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään sielunhoitajaa paikalla??

Vierailija
01.03.2021 |

Olisi päästävä purkamaan ongelmaa, josta en meinaa päästä yli, en tajua mikä mua vaivaa 😢 olen uskossa ja siksi tarvitsisin sielunhoitoa..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskossa olevallakin voi olla traumoja ja niistä johtuvia mielenterveysongelmia joita pitää käsitellä maallisin keinoin. Usko harvoin korjaa niitä kaikkia itsestään tai tekee turvattomasta turvallisen kuten itsekin huomaat.

Koitat ulkoistaa pahan olosi ja pienen ihmisen turvattomuuden ja läheisriippuvsisuuden kokemukset jollekin mahdollisimman etäiselle ja kaikkivoipalle taholle koska sinulla ei ole omia välineitä käsitellä niitä tunteita.

Yhteyden kokemuksesta voi olla apua matkalla kohti luottavaisempaa huomista mutta suojele itseäsi, ei kaikkia seurakunnan seppiä tarvitse päästää oman kokemuksen välimieheksi.

Voihan senkin ottaa jo johdatuksena että on mahdollisuus työstää omia kipukohtia, harvemmin kestävää yhteyttä löytyy mihinkään ilman että kohtaa omat rajat.

Vierailija
42/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Raamatun mukaan Jumalan sana tule (ensin) miehelle. Sehän on se marssijärjestys; mies on vaimon pää, ja Kristus on miehen pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän vielä kaikkia jotka jaksoitte ottaa kantaa tähän, on jo parempi mieli, menen rukoilemaan ja lukemaan Raamattua. Muistan teitä palstalaisia myös rukouksissani, tahtoisin, että kaikki teistä saisivat tuntea Jeesuksen rakkauden. Ja että kenenkään ei tarvitsisi tuntea tuskaa ja yksinäisyyttä...ap

Vierailija
44/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikuttaa että sinulla on huomion tarve ja koet helposti loukkaantumista, tunnet jääväsi sivuun jos puoliso tapaa muita ihmisiä tai kun puolisol puhutaan.

yritä hahmottaa tunteitasi ja mikä aiheutttaa kateuden tai hylkäämisen tunteita. mielestäni ei ole kyse hengellisestä ongelmasta vaan psykologisesta ongelmasta, tavallinen psykologin kanssa keskustelukin voisi auttaa.

avioliitto myös aiheuttaa varmaan kaikenlaisia tunteita,vaikeitakin. sinulla on kasvun ja aikuistumisen paikka.

Olen aina ollut syrjäänvetäytyvä, en halunnut koskaan olla huomion kohteena.

Olen pohtinut tätä kaikkea niin paljon, miettinyt mikä mua vaivaa...

Itsetunto on aina ollut huono, vähän parempi nykyään, mutta koen etten ole täysin parantunut kaikesta menneisyydessä saamista kokemuksista...traumoista..

Kyllä, niinkuin sanoinkin, tunnen kateutta, hylkäämistä, mustasukkaisuutta ja kaikkea mahdollista negatiivista...ja haluan päästä eroon tästä kaikesta.

Haluan palvella Jumalaa, olla Hänen käytössään, kokea, että olen Hänelle tärkeä...

Ap

Tällä ajatuksella saatat päätyä palvelemaan vain jonkun seurakunnan jäsenen omia egoistisia pyrkimyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän