Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään sielunhoitajaa paikalla??

Vierailija
01.03.2021 |

Olisi päästävä purkamaan ongelmaa, josta en meinaa päästä yli, en tajua mikä mua vaivaa 😢 olen uskossa ja siksi tarvitsisin sielunhoitoa..

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhähenki ei voi puhua sinulle ennen kuin olet kasvanut uskossa, älä ole katkera siitä mitä muilla on tai mitä he saavat kokea vaan iloitse heidän puolestaan kun siihen on aihetta.

Vierailija
22/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku tarjosi sinulle tuota rauhoittavaa lääkettä siksi, kun tekstisi perusteella vaikutat jotenkin ahdistuneelta ja raskaiden huolten täyttämältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oma jumalasuhde, sitä ei voi määrittää muut. Sinun ei tarvitse odotella että joku muu sanoo Jumalan puhuneen hänelle. Voit rukoilla Jumalaa/Jeesusta ihan itse.

Vierailija
24/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhähenki ei voi puhua sinulle ennen kuin olet kasvanut uskossa, älä ole katkera siitä mitä muilla on tai mitä he saavat kokea vaan iloitse heidän puolestaan kun siihen on aihetta.

Pyhä henki voi puhua, vaikka ei henkilö uskossa olisikaan. Usein Pyhä henki rohkaiseekin onnettomia ja heikkoja, surullisia. Ap, sinä olet lähellä Jumalan sydäntä. Sinusta voi tuntua, että jäät miehesi varjoon, mutta ei Jumala toimi niin. Ihmiset voivat rukouksissaan jättää sinut sivuun, mutta Jumalan silmissä sinä olet arvokas. Ja hän puhuu sinulle kyllä, Raamatussa. Ei aina korvin kuultavin lausein, mutta aina sanassaan. Ole rauhallisin mielin.

Vierailija
25/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitsisin, jos en tuntisi niin suurta tuskaa. Ihan kuin toinen ihminen olisi tullut ja varastanut mun paikkani.

En halua myöskään, että Jumala puhuisi vain yksin mulle jossakin rukoushetkessä, koska en tahdo että puolisoni tuntisi itsensä hylätyksi ja ulkopuoliseksi.

Ap

Vierailija
26/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhä henki voi puhua, vaikka ei henkilö uskossa olisikaan. Usein Pyhä henki rohkaiseekin onnettomia ja heikkoja, surullisia. Ap, sinä olet lähellä Jumalan sydäntä. Sinusta voi tuntua, että jäät miehesi varjoon, mutta ei Jumala toimi niin. Ihmiset voivat rukouksissaan jättää sinut sivuun, mutta Jumalan silmissä sinä olet arvokas. Ja hän puhuu sinulle kyllä, Raamatussa. Ei aina korvin kuultavin lausein, mutta aina sanassaan. Ole rauhallisin mielin.

Kiitos sanoistasi ❤️

Vierailija
27/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaasi on yksinkertainen ratkaisu. Menet YKSIn rukoiltavaksi. Pyydät rukousta itsellesi. Et ota miestäsi siihen. Sit, jos noin käy taas ettei sinun puolesta ruloiltu, sinä sanot että hei, voisitko sinä rukoiuspalvelija rukoilla nyt sinun puolesta. 

Vierailija
28/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nyt aviopari myös Jumalan silmissä mutta ei se avioliitto siitä huolimatta tule olemaan helpompi. Saatana saattaa iskustaa sinuun nyt epävarmuutta ja ahdistusta jotta saisi sinut ja miehesi erilleen, se ei ole Jumalan eikä Jeesuksen tahto.

Voin kertoa sinulle että ensimmäinen vuosi aviopuolisoina (olemme molemmat olleet naimisissa aiemmin) oli todellakin koettelemus, oli hirveitä riitoja ym ja usein rukoilin ja purnasin Jumalalle etten minä nyt tällaista puolisoa toivonut jne. Kunnes tajusin että ihmisellä on myös oma tahto ja vastuu avioliitosta ja sen toimivuudesta ja pitää ja saa hakea apua muilta uskovilta tai vaikkapa kristilliseltä terapeutilta. Nyt menee jo paljon paremmin ja uskon että Jumala siunaa meitä jatkossakin. Ei se silti tarkoita että yhdessä eläminen olisi jatkossa vain ruusuista, ei todellakaan.

Se että joku uskossa oleva rukoilee sinun tai puolisosi puolesta ei tarkoita että se uskovainen on välttämättä oikeilla teillä, joskus joku voi lihassa eikä pyhästä hengestä antaa ”profetioita” jotka eivät ole Jumalalta. Jeesus ei ole sinua hylännyt. Nyt sinun täytyy oppia rakastamaan itseäsi ja kunnioittamaan avioliittoasi.

Keskustele Jumalan kanssa, kyllä hän vastaa tavalla tai toisella.

Ja hae ammatti apua jos tuntuu että pää hajoaa, Jumala auttaa kyllä joskus ihmisten (myös ei uskovien) kautta.

Vierailija
29/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh hoh. Toivottavasti tuollainen usko tekee teidät onnellisiksi edes. Itse en sitä kykene ymmärtämään tai samaistumaan.

Vierailija
30/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sielunhoito siis vain opastusta kirkon poluille eli epäivät ulkopuoliset älköön vaivatkoon?

Vierailija
31/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sielunhoito siis vain opastusta kirkon poluille eli epäivät ulkopuoliset älköön vaivatkoon?

Kristinuskon mukaan kaikilla ihmisillä on sielu, joten sielunhoito käy kaikille. Eikä ole opastusta, vaan toisen tukemista.

Vierailija
33/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, selvää pässinlihaa. Sinulla on hylkäämistrauma eli Sinulla on jokin hylkäämiskokemus aiemmin etkä ole siitä päässyt yli. Se aktivoituu sitten, kun miehesi lähtee toiselle paikkakunnalle tai kun miehesi puolesta rukoillaan, niin tunnet itsesi hylätyksi. Jos rukouspalvelija rukoilee vain toisen kanssa, hän on joko itse vähän tahditin tai sitten Jumalalla on asiaa juuri puolisollesi, Sinullahan tuntuu olevan hyvät välit yläkerran kanssa jo muutenkin, niin ei Jumalalla ole Sinulle mitään sen kummempaa sanottavaa niissä tilanteissa. Ei hätiä mitä. Hyvä tuosta tulee.

Vierailija
34/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksista, eniten toivon että Jeesus ottaa tämän tuskan pois, sillä se tuntuu kuin sydäntä raastettaisiin ulos...ja ettei tarvitsisi tuntea itseään enää ikinä arvottomaksi ja ulkopuoliseksi...

Näitä olen elämäni aikana saanut ihan tarpeeksi tuntea.

Jos kellään on kertoa omista vaikeuksistaan ja siitä miten Jeesus on auttanut niistä läpi, niin olisin todella kiitollinen.

Siunausta ihan kaikille.

Ap

Vierailija
35/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova uskossa kirjoitti:

No niin, selvää pässinlihaa. Sinulla on hylkäämistrauma eli Sinulla on jokin hylkäämiskokemus aiemmin etkä ole siitä päässyt yli. Se aktivoituu sitten, kun miehesi lähtee toiselle paikkakunnalle tai kun miehesi puolesta rukoillaan, niin tunnet itsesi hylätyksi. Jos rukouspalvelija rukoilee vain toisen kanssa, hän on joko itse vähän tahditin tai sitten Jumalalla on asiaa juuri puolisollesi, Sinullahan tuntuu olevan hyvät välit yläkerran kanssa jo muutenkin, niin ei Jumalalla ole Sinulle mitään sen kummempaa sanottavaa niissä tilanteissa. Ei hätiä mitä. Hyvä tuosta tulee.

Mutta miksi Jeesuksella ei ole minulle mitään sanottavaa, janoan kuulla Hänen puhettaan, janoan Hänen läsnäoloaan ja rakkauttaan...janoan näitä enemmän, kuin tätä ihmisrakkautta..

Vierailija
36/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa että sinulla on huomion tarve ja koet helposti loukkaantumista, tunnet jääväsi sivuun jos puoliso tapaa muita ihmisiä tai kun puolisol puhutaan.

yritä hahmottaa tunteitasi ja mikä aiheutttaa kateuden tai hylkäämisen tunteita. mielestäni ei ole kyse hengellisestä ongelmasta vaan psykologisesta ongelmasta, tavallinen psykologin kanssa keskustelukin voisi auttaa.

avioliitto myös aiheuttaa varmaan kaikenlaisia tunteita,vaikeitakin. sinulla on kasvun ja aikuistumisen paikka.

Vierailija
37/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette nyt aviopari myös Jumalan silmissä mutta ei se avioliitto siitä huolimatta tule olemaan helpompi. Saatana saattaa iskustaa sinuun nyt epävarmuutta ja ahdistusta jotta saisi sinut ja miehesi erilleen, se ei ole Jumalan eikä Jeesuksen tahto.

Voin kertoa sinulle että ensimmäinen vuosi aviopuolisoina (olemme molemmat olleet naimisissa aiemmin) oli todellakin koettelemus, oli hirveitä riitoja ym ja usein rukoilin ja purnasin Jumalalle etten minä nyt tällaista puolisoa toivonut jne. Kunnes tajusin että ihmisellä on myös oma tahto ja vastuu avioliitosta ja sen toimivuudesta ja pitää ja saa hakea apua muilta uskovilta tai vaikkapa kristilliseltä terapeutilta. Nyt menee jo paljon paremmin ja uskon että Jumala siunaa meitä jatkossakin. Ei se silti tarkoita että yhdessä eläminen olisi jatkossa vain ruusuista, ei todellakaan.

Se että joku uskossa oleva rukoilee sinun tai puolisosi puolesta ei tarkoita että se uskovainen on välttämättä oikeilla teillä, joskus joku voi lihassa eikä pyhästä hengestä antaa ”profetioita” jotka eivät ole Jumalalta. Jeesus ei ole sinua hylännyt. Nyt sinun täytyy oppia rakastamaan itseäsi ja kunnioittamaan avioliittoasi.

Keskustele Jumalan kanssa, kyllä hän vastaa tavalla tai toisella.

Ja hae ammatti apua jos tuntuu että pää hajoaa, Jumala auttaa kyllä joskus ihmisten (myös ei uskovien) kautta.

Kiitos vastauksestasi. Olenkin alkanut miettimään että pitäisi käydä puhumassa, minulla oli yksi ihminen, jonka kanssa oli tarkoitus keskustella, mutta koronan takia on nyt siirretty..

Omen rukoillut että Jeesus muuttaisi minua itseäni, ei miehessäni mitään vikaa ole, hän rakastaa ja kohtelee hyvin, ongelma on vain minä itse...

En osaa tai halua puhua näistä miehelleni, koska koen että tämä on itselle niin arka aihe..

Vierailija
38/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi Jeesuksella ei ole minulle mitään sanottavaa, janoan kuulla Hänen puhettaan, janoan Hänen läsnäoloaan ja rakkauttaan...janoan näitä enemmän, kuin tätä ihmisrakkautta..

et kuule ehkä Hänen ääntään jos olet etääntynyt Hänestä. Tai tehnyt syntiä, ja et ole pyytänyt anteeksi, tehnyt parannusta. Mutta jos ei ole tästä kyse, niin sinun tulee vain etsiä Häntä enemmän. Lue Raamattua, hiljenny hänen edessään ja odota.

Vierailija
39/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikuttaa että sinulla on huomion tarve ja koet helposti loukkaantumista, tunnet jääväsi sivuun jos puoliso tapaa muita ihmisiä tai kun puolisol puhutaan.

yritä hahmottaa tunteitasi ja mikä aiheutttaa kateuden tai hylkäämisen tunteita. mielestäni ei ole kyse hengellisestä ongelmasta vaan psykologisesta ongelmasta, tavallinen psykologin kanssa keskustelukin voisi auttaa.

avioliitto myös aiheuttaa varmaan kaikenlaisia tunteita,vaikeitakin. sinulla on kasvun ja aikuistumisen paikka.

Olen aina ollut syrjäänvetäytyvä, en halunnut koskaan olla huomion kohteena.

Olen pohtinut tätä kaikkea niin paljon, miettinyt mikä mua vaivaa...

Itsetunto on aina ollut huono, vähän parempi nykyään, mutta koen etten ole täysin parantunut kaikesta menneisyydessä saamista kokemuksista...traumoista..

Kyllä, niinkuin sanoinkin, tunnen kateutta, hylkäämistä, mustasukkaisuutta ja kaikkea mahdollista negatiivista...ja haluan päästä eroon tästä kaikesta.

Haluan palvella Jumalaa, olla Hänen käytössään, kokea, että olen Hänelle tärkeä...

Ap

Vierailija
40/44 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et kuule ehkä Hänen ääntään jos olet etääntynyt Hänestä. Tai tehnyt syntiä, ja et ole pyytänyt anteeksi, tehnyt parannusta. Mutta jos ei ole tästä kyse, niin sinun tulee vain etsiä Häntä enemmän. Lue Raamattua, hiljenny hänen edessään ja odota.

Kiitos vastauksestasi, Teen näin, Haluan tehdä parannusta ja luottaa että Hän vielä puhuisi minullekin, lukea Raamattua enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme