Onko mitään keinoa muuttua sellaiseksi ihmiseksi, josta pidettäisiin?
Miltä näyttää, miten pukeutuu ja miten käyttäytyy sellainen ihminen, josta on helppo pitää?
Minua pidetään jostain syystä jonain kammottavana ja pelottavana pahiksena ja ihmisr*skana sekä puliakkana, vaikka olen oikeasti hyväntahtoinen, raitis, nuhteeton ja luotettava. Olen aina ollut kiltti, ujo ja nörttimäinen, mutta ensivaikutelmani on jotenkin epämiellyttävä fyysisesti sekä olemukseni osalta muutenkin. Minun ulkoisessa olemuksessani en yleisvaikutelmassani on jotain sellaista (ilmeisesti jotain "pultsarimaista"), johon en vain mitenkään pysty vaikuttamaan positiivisella tavalla omin voimin. Olisiko ideoita muutokseen kohtalaisella vaivannäöllä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko näitä alternate-tyylisiä muikkeleita, ehkä se on vaan se. Heidän helposti yhdistetään mielikuvissa vähemmän kivoihin asioihin, kuten huumeisiin ja alkoholiin. Eli on tatuointia, naamakorua, rastaa ja värikästä tukkaa.
Eri, mutta pelkät kapeat kasvot riittää, että näyttää narkilta. Mulla sattuu olemaan (ruman isän näköä) todella kaita naama.
Kun olin laiha ja pitkä tukka roikkui sivulla kyllä tuli tietynlaiset juttelemaan vaikka olin muuten aivan "au naturel".
Tukka lyhyeksi ja vähän lisäkiloja, ei näytä enää niin pahalta.
Hyvä ryhti on kaikkein tärkein, se miten kantaa itsensä.
Tämä täsmää minuun täysin. Mulla on siis hieman oudot kasvonpiirteet, kaidat ja samalla karkeahkot, vähän noitamaiset. Sellaiset kuin jossain jenkkileffoissa jollain erikoisemmalla tyypillä. Oikeasti mulla on käynyt huono tuuri geenilotossa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein kuin naispuolinen elefanttimies tms. Siis sen verran ruma, että ihmiset hätkähtävät. Sellainen vain tekee ihmisen epävarmaksi. Oikeasti olen kiltti ja hyväntahtoinen, mutta kaikki kohtaamani paha on katkeroittanut minua vuosien varrella ja tehnyt vieläkin epävarmemmaksi.
Katso TV:stä "Apua mikä tauti". Maailmassa on sellaisia epämuodostumia ja sairauksia jota ei voisi edes keksiä. Kaksossikiön osa näkyy jostain kehon osasta. Kasvaimia ja ylimääräisiä raajoja.
Omat vaivat tuntuu aika pieniltä eli kaikki on suhteellista. Olemme suht normaaleja.
Oma tahto on mielenkiintoinen asia.
Kun lapsena nujerretuilla sitä ei ole päässyt kehittymään, toisilla on sitten tarve päättää heidänkin puolestaan. "heidän todellisuutensa ymmärtämisestä" seuraa vaan huonoa.
Kiusaajat voisi valita että toimivat toisin.