Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan ollut flunssaa joka ei ole meinannut parantua koskaan? "Long covid"

Vierailija
01.03.2021 |

Mulla oli kerran 2 kk kuumeeton "ällötys". Ei vatsatauti vaan tosi huono olo päässä. Yöunien jälkeen pystyi olemaan max 2 h ylhäällä. Parin tunnin unilla pystyi olemaan vain hetken pystyssä. Olin saikulla ja välillä yritin käydä töissä, mutta kotiin piti lähteä jo aamupäivällä.

Mutta sitten jo ihan karmeaa oli influenssa ja 3 kk sen jälkeen ihan sairas olo (vaikka aivan eri hyvä kuin influenssassa). Vasta neljäs lääkäri yhdisti sen influenssasyndroomaksi ja sanoi että ei ole muuta lääkettä kuin aika ja hyvä tuuri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olin pari vuotta sitten melkein kolme kuukautta kipeä, useampi lääkärikeikka, verikokeita, röntgen, mikään ei auttanut eikä mitään syytä löytynyt. Jatkuva paha yskä, hengästyin helposti, kuume sahasi eestaas viikkokausia. Olin täysin voimaton ja aika epätoivoinen kun tauti vaan jatkui.

Sitten se loppui melkein yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin, muistoksi jäi astma. 

Vierailija
2/5 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jäi flunssan jälkeen outo kuumeinen olo päälle. Alaselän iho tuntui pitkään aralta koskettaa ja jaloissa tuntui inhottava veto/kolotus. Parani lopulta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alkoi lokakuun lopussa 2019. Ei ole vielä mennyt ohi.

Vierailija
4/5 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi peräkkäistä angiinaa, joihin meni yhteensä puolitoista kuukautta, ja niiden jälkeinen heikkous vielä pari kuukautta päälle.

Olen perusterve ja teen fyysistä työtä, mutta heikoksi veti.

Vierailija
5/5 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran oli flunssa kaksi kuukautta. Selkeää parantumista ei tapahtunut, oireet vain hiipuivat pikkuhiljaa pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme