Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ työttömäksi jäänyt ja ajattelin käyttää säästöni kauneusleikkauksiin

Vierailija
01.03.2021 |

Niin. Sitähän ei tiedä, saako enää töitä ja elääkö terveenä ja kuinka kauan. Säästöt on pakko käyttää jos tipahtaa peruspäivärahalle (vai mikä se olikaan se alimmainen kasti, en ole vielä siellä). Joten mietin et kannattaako säästää, mitä jos kävisin laittamassa leukalinjan kohotuksen, yläluomileikkauksen ja kulmakarvojen kohotuksen! Lisäksi ikänäköleikkaus, linssi silmään eikä koskaan tulisi ikänäköä/kaihia enää. Muutakin voisi tehdä, mutta ehkä tuossa olisi tarpeeksi.
Olenko hullu? Mielipiteitä puolesta ja vastaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa parhaalta sijoituskohteelta! Ja sanon tämän täysin tosissani.

Vierailija
22/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäät ilman taivaspaikkaakin leikkelemällä itsesi.

Raamatussa lukee et ruumiit nousee ylös.

Mul ois sit tikissä oleva ruumis.

Muut ois sit näitä mammoja , jotka pestessään tissin alta heittää rinnan olan yli:)

Jumala herättää osan kuolleista TAISTELEMAAN rinnallaan saatanan joukkoja vastaan, ei mihinkään taivaalliseen lekotteluun. Ei ole väliä onko riipparit vai ei.

Kyllähän hyvillä riippareilla pari saatanan soturia nuijii tajuttomaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä.

Vierailija
24/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä. Jos et ole tyytyväinen ulkonäköösi, et tule olemaan tyytyväinen siihen koskaan. Muutaman vuoden päästä leikkauksista koet rupsahtaneesi uudestaan eikä raha ole enää uusiin leikkauksiin. Mieti kannattaako niiden muutaman vuoden takia maksaa. Ei sinusta tule nuoren näköistä enää koskaan.

Yläluomileikkaus ok, jos ihan oikeasti luomet roikkuu niin, että haittaa elämää.  

Puppu puhetta. 5 vuotta sitten tehtiin abdominoplastia ja yhä joka aamu nostan paidan ylös ja ihailen timmiä vatsaani. Paranin myös syömishäiriöstä kun se kuvottava etureppu lähti jota yritin saada pois näännyttämällä itseäni nälkään.

Vierailija
25/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäät ilman taivaspaikkaakin leikkelemällä itsesi.

Raamatussa lukee et ruumiit nousee ylös.

Mul ois sit tikissä oleva ruumis.

Muut ois sit näitä mammoja , jotka pestessään tissin alta heittää rinnan olan yli:)

Jumala herättää osan kuolleista TAISTELEMAAN rinnallaan saatanan joukkoja vastaan, ei mihinkään taivaalliseen lekotteluun. Ei ole väliä onko riipparit vai ei.

Kyllähän hyvillä riippareilla pari saatanan soturia nuijii tajuttomaksi!

😁

Tämä ketju lähti ihan ihme sfääreihin, mutta hauskaa on.

Vierailija
26/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylimääräistä laittaa siihen ja iloitsee sen aikaa mikä on, mutta 60+ ulkonäkö ei ole samallatavoin tärkeää enää ollenkaan. 

Minä olen kaunis 53 vuotias

Harkitsen rasvaimua vyötärölle

ja rasvan siirtoa tisseihin

Olen kaunis ja hoikahko.

Ajattelin myös kudosten nostoa kasvoihin.

Iho sileä ja pehmeä..ei synnytysten runtelemaa kehoa

Meneekö mullakin hukkaan?

Eri

Eriä kun sais, varmaan aika puuma.

Meen nukkumaan ja uneksin susta.

T. Nuori mies

Vierailija
27/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maan vetovoima toimii kaikille samoin, oli synnytysten runtelema keho tai ei. Fiksaus ei kauan auta.

Synnyttämättömiltä puuttuu venynyt ja löysä mahanahka, sekä ns. kohtupömpötys, mikä paljastaa tiineenä olleen naisen.

Sellainen söpö pikku alavatsahan on oikein nätti ja feminiininen.

Vierailija
28/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen urheilua harrastava hoikka 46- v nainen. Kroppa on mulle ikään kuin mielenkiintoinen projekti. Minulla on valkaistut hampaat, yläluomet leikattu, DD-kupin silikonit, ripsien pidennykset, ja Botoxia kasvojen nasobaali-juonteissa, ja Sibelius-rypyssä. Työkaverit sanoi, että näytin vain hyvin levänneeltä ja sain kehuja ulkonäöstä kaikkien operaatioiden jälkeen (vaikka en puhunut heille että olin käynyt operaatioissa)Rinnat on laitettu jo vuosia sitten.

Vielä ajattelin mennä vatsan rasvaimuun, koska haluan mahdollisimman kapean uuman, nyt on 5 cm liikaa.

Kivittäjä vain. Mutta saan viikottain kehuja ulkonäöstäni, tänään viimeksi työkaveri kehui silmiäni kauniiksi.

Vierailija
29/32 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen urheilua harrastava hoikka 46- v nainen. Kroppa on mulle ikään kuin mielenkiintoinen projekti. Minulla on valkaistut hampaat, yläluomet leikattu, DD-kupin silikonit, ripsien pidennykset, ja Botoxia kasvojen nasobaali-juonteissa, ja Sibelius-rypyssä. Työkaverit sanoi, että näytin vain hyvin levänneeltä ja sain kehuja ulkonäöstä kaikkien operaatioiden jälkeen (vaikka en puhunut heille että olin käynyt operaatioissa)Rinnat on laitettu jo vuosia sitten.

Vielä ajattelin mennä vatsan rasvaimuun, koska haluan mahdollisimman kapean uuman, nyt on 5 cm liikaa.

Kivittäjä vain. Mutta saan viikottain kehuja ulkonäöstäni, tänään viimeksi työkaveri kehui silmiäni kauniiksi.

Botoxia ei laiteta nasolabiaaleihin. Ne ovat nasolabiaalit, ei nasolaabi-juonteet.

Vierailija
30/32 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fan"s sivustoko suunnitelmissa?

Vierailija
31/32 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta vastaan silti. Panosta itseesi. Ehdottomasti kaikki mahdolliset leikkaukset, joita vain haluat, eikä tämä ole kettuilua, vaan tarkoitan tätä tosissani.

Itse olen 45 ja menossa otsan kokohtukseen, botoxia ja täyteaineita kasvoissa jo onkin. Ja kaikille inisijöille - kukaan ei ole kysynyt, olenko tehnyt kasvoilleni jotakin. Hyvin laitetut täyteaineet ym. ei näy ulkopuolisille luonnottoman näköisinä. Nuorilla naisilla överit täyteen voi herättää huomiota, mutta en tuomitse niitäkään.

Listatkaa asiat, joihin ette voi elämässänne vaikuttaa. Kyllä, melkoisen pitkä lista. Jos pienehköillä operaatioilla voi vaikuttaa omaa ulkonäköönsä ja hyvinvointiin, niin miksi sitä ei tekisi? En keksi yhtään syytä jättää tekemättä itselleen asioita, joista tulee hyvä olo ja hyvä mieli.

Muiden mielipiteet on usein "happamia sanoi kettu" - luokkaa ja niiden merkitys itselleni on puhdas nolla.

Vierailija
32/32 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehkööt mitä haluaa. Älkää antakobä kirurgin painostaa isompiin operaatioihin, silloin on jotakin vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä