Taas uutisoidaan Ruotsin jengeistä
Puhutaan näköalattomuudesta, yksinjäämisen tunteesta, äidin sairastumisesta, yms, yms...
Mutta ei sanaakaan SIITÄ, vaikka SE on ylivoimaisesti suurin tekijä.
Emmekä mekään TÄÄLLÄ voi puhua SIITÄ, koska kaikki keskustelu aiheesta on lähtökohtaisesti epäasialllista.
...sori mut jos et näe tässä touhussa mitään mätää etkä äänestä persuja, niin ansaitset jengiväkivallan siirtymisen Suomeen. Kun et voi enää kävellä ulkona iltaisin ilman pelkoa, muista että teit sen itse, ylimielisyyttäsi ja itsepäisyyttäsi.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
tapa itses incel
Minusta ei voi vaatia että romaneille riittäisi 500 vuotta kotouttamista t. Maria O.
Mua pelottaa ihan ilman jengejä joskus kävellä yöllä, en voi ees kuvitella minkälaista se on Ruotissa niillä alueilla joissa ammuskellaan joka päivä.
Ihan älytöntä kun sitä yhtä koiranulkoiluttaja naista kritisoitiin että mitäs oli Tukholmassa mennyt ulkoiluttamaan koiraa kello 23 jälkeen, oma syy. Kyllä on Ruotsalaisten näkemys siitä mikä on normaalia muuttunut. Vähän niin kuin muualla Euroopassa on uusi normaali että joulumarkkinoilla laitetaan betonipossuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tapa itses incel
Minusta ei voi vaatia että romaneille riittäisi 500 vuotta kotouttamista t. Maria O.
Ei tässä romaneista ole kyse, mutta on kyllä hassua miten meillä on kotimainen esimerkki siitä miten jotkut porukat kotoutuu ja käyttäytyy, mutta silti väitetään että tällä kertaa se on varmasti hyvä juttu :D Ja jos et ole samaa mieltä tai kauhistus, äänestät persuja, niin olet satavarmasti pahis. Huhhuh.
Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon
Nämä persuja äänekkäästi vihaavat vassut aina asuvat alueella jossa on todella vähän tai jopa ei lainkaan musuja. Vuosi musulähiössä muuttaisi monella äänen kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ihan ilman jengejä joskus kävellä yöllä, en voi ees kuvitella minkälaista se on Ruotissa niillä alueilla joissa ammuskellaan joka päivä.
Ihan älytöntä kun sitä yhtä koiranulkoiluttaja naista kritisoitiin että mitäs oli Tukholmassa mennyt ulkoiluttamaan koiraa kello 23 jälkeen, oma syy. Kyllä on Ruotsalaisten näkemys siitä mikä on normaalia muuttunut. Vähän niin kuin muualla Euroopassa on uusi normaali että joulumarkkinoilla laitetaan betonipossuja.
Todella surullinen tilanne Ruotsissa. Kritisoitaisiinkohan myön vuorotyöntekijää, että mitäs tulet kotiin töistä klo 23 jälkeen? Kun asiat ovat päin helvettiä tarpeeksi kauan, sitä alkaa pitää uutena nornaalina.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mä katoin kans mun päätutkalla sen päähän ja siellä oli pelkoa ihonväriä kohtaan. Ruskea pelottaa sitä! Mutta vaaleanpunainen ei!
Oikeesti, musta on niin hauskaa että ihmiset pelkää jotain rasismia. Ketään ei kiinnosta. Suomalaiset katto 30v sitten joukolla Men in Blackia eikä kukaan sanonut sanaakaan Will Smithistä - muuta kuin hyvää.
Nyt sitten pitäisi uskoa, että meillä on rasismiongelma. Ei ole. Yrität vain löytää jonkun jota syyttää surkeista päätöksistä rajalla.
Tähän viherpunikkien unelmaan on saatava stoppi mahdollisimman nopeasti.
Ruotsissa oli alkujaan puolen kaupungin poliisit kun sattui jotain ja nykyään jo hyvin vähäeleisesti ja paikat palaa jo hyvin nopeasti sitten normaaliin.Tuokin kello 23 tapaus oli jokin nuori tyttö joka ulkoilutti koiraa epätavalliseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mä katoin kans mun päätutkalla sen päähän ja siellä oli pelkoa ihonväriä kohtaan. Ruskea pelottaa sitä! Mutta vaaleanpunainen ei!
Oikeesti, musta on niin hauskaa että ihmiset pelkää jotain rasismia. Ketään ei kiinnosta. Suomalaiset katto 30v sitten joukolla Men in Blackia eikä kukaan sanonut sanaakaan Will Smithistä - muuta kuin hyvää.
Nyt sitten pitäisi uskoa, että meillä on rasismiongelma. Ei ole. Yrität vain löytää jonkun jota syyttää surkeista päätöksistä rajalla.
Mä olin 2010 teinoilla intissä. Siellä oli yksi, YKSI ainoa musta jätkä. Oli vielä oikein tyypillinen, isot huulet ja silmät. Koko 6kk aikana kukaan ei sanonut sitä edes mustaksi, saati että olisi mitään pahaa sanonut. Nyt puhutaan INTISTÄ, paikasta jossa nuoret keskisuomalaiset juntit teki ja puhu tyhmiä. Ei rasismin häivääkään.
Sitten kun tulee siviiliin, lukee joka vaaleissa YLE juttuja että onko meillä rasismi iso ongelma. Missä hiton todellisuudessa jotkut elää?
Tänään on poikkeuksellisen kovat rytinät kyllä.
500-vuotta ja aivan suotta. Kenkälankkia naamaan ja sossuun.
Uppsalan seudulla suurimmat kolme m a mu -ryhmää ovat syyrialaiset, irakilaiset ja iranilaiset. Finnjävelit, joiden edelle menevät mm. eritrealaiset, taitavat olla viiden kuuden seutuvilla listalla.
Vierailija kirjoitti:
tapa itses incel
T: hylkeen näköinen vihervassari, jota pystyy panemaan vain rumat ja vähä-älyiset somalit
Suomalainen media on suomalaisten vihollisten hallussa, siksi ne välttelee kertomasta kaikkia totuuksia ja faktoja.
Suomessa oli vielä 50v sitten neuvostopropagandaa, 10v sitten YLE:n tehtäviin kuului "sen" edistäminen, meillä ei saa pilkata jumalaa eikä puhua kansanryhmistä...
Suomessa ajatusten vaihto on aina ollut kankeaa, kun meidän muuten hienoon kulttuuriin kuuluu kyräily ja sättiminen sen mukaan mikä koetaan "hyvän ihmisen" tavaksi toimia. Sen takia reagointi asioihin on toivottoman hidasta. Itärajan sulussakin kesti ikuisuus vaikka tilanne oli tulenpalava.