Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ työttömäksi jäänyt ja ajattelin käyttää säästöni kauneusleikkauksiin

Vierailija
01.03.2021 |

Niin. Sitähän ei tiedä, saako enää töitä ja elääkö terveenä ja kuinka kauan. Säästöt on pakko käyttää jos tipahtaa peruspäivärahalle (vai mikä se olikaan se alimmainen kasti, en ole vielä siellä). Joten mietin et kannattaako säästää, mitä jos kävisin laittamassa leukalinjan kohotuksen, yläluomileikkauksen ja kulmakarvojen kohotuksen! Lisäksi ikänäköleikkaus, linssi silmään eikä koskaan tulisi ikänäköä/kaihia enää. Muutakin voisi tehdä, mutta ehkä tuossa olisi tarpeeksi.
Olenko hullu? Mielipiteitä puolesta ja vastaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja taivas putoaa huomenna päähän. Sä teet kuten parhaaksi näet, itse jatkan osakkeisiin sijoittamista jotta saan osingoista kassavirtaa työttömänäkin. Säästöt kun on just sitä varten että ne käytetään jos tulee paha paikka. Mutta ei siis naamaan.

Vierailija
2/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään työttömyysetuus ei vaadi säästöjen käyttämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylimääräistä laittaa siihen ja iloitsee sen aikaa mikä on, mutta 60+ ulkonäkö ei ole samallatavoin tärkeää enää ollenkaan. 

Vierailija
4/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Rahat on tarkoitettu käytettäväks, ei makuutettavaks jossain säästössä ja samaa aikaa kuitenkin olla nauttimatta elämästä. Minä aijon tehdä kans kasvojenkohotusta. Tosin en säästöillä. Otan velkaa. Elämä on tarkoitettu elettäväks. 

Ei sitku joskus elämään. Tiiä onko sitä enää hengissäkään sit joskus. Elämä on tässä ja nyt. Se tuppaa unohtumaan usein

Vierailija
5/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ihmeessä, itsekin harkitsen, mutta ei sinun tarvitse peruspäivärahalla tai työmarkkinatuella käyttää säästöjäsi, mistä niin päättelit? Tuloja ei saa olla kuin suojaosan verran, mutta ei varakkuus vaikuta noihin tukiin. Toimeentulotukeen vaikuttaa.

Vierailija
6/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Jos et ole tyytyväinen ulkonäköösi, et tule olemaan tyytyväinen siihen koskaan. Muutaman vuoden päästä leikkauksista koet rupsahtaneesi uudestaan eikä raha ole enää uusiin leikkauksiin. Mieti kannattaako niiden muutaman vuoden takia maksaa. Ei sinusta tule nuoren näköistä enää koskaan.

Yläluomileikkaus ok, jos ihan oikeasti luomet roikkuu niin, että haittaa elämää.  

Vierailija
7/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä. Jos et ole tyytyväinen ulkonäköösi, et tule olemaan tyytyväinen siihen koskaan. Muutaman vuoden päästä leikkauksista koet rupsahtaneesi uudestaan eikä raha ole enää uusiin leikkauksiin. Mieti kannattaako niiden muutaman vuoden takia maksaa. Ei sinusta tule nuoren näköistä enää koskaan.

Yläluomileikkaus ok, jos ihan oikeasti luomet roikkuu niin, että haittaa elämää.  

Elhän jaksa. Jos oot kaunis ja alat pikkasen rupsahtaa ja saat leikkauksella takas sellasen 10 vuotta lisäaikaa , niin kyllä se kannattaa.  Koska nykyään se on mahdollista.  Itse ainkain haluan näyttää hyvältä mahdollisimman pitkään. Koska jos kroppa on kunnossa, niin en halua naaman valahtavan

Vierailija
8/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noista leikkauksista on iloa sittenkin kun on köyhä. Joten mikä ettei?

Vierailija
9/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maksut voisi myös hajottaa osamaksuihin, niin ei kaikki mene kerralla.

Vierailija
10/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käy avannossa ja harrasta liikuntaa. Naamaleikkaus ei kauaa palvele. Alin kasti työttömällä on työmarkkinatuki. Mutta sen saa vaikka on omaisuuttakin, joten älä turhaan tuhlaa rahojasi kauneusleikkauksiin. Varmaan parempiakin kohteita on.

Vierailija
11/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylimääräistä laittaa siihen ja iloitsee sen aikaa mikä on, mutta 60+ ulkonäkö ei ole samallatavoin tärkeää enää ollenkaan. 

Minä olen kaunis 53 vuotias

Harkitsen rasvaimua vyötärölle

ja rasvan siirtoa tisseihin

Olen kaunis ja hoikahko.

Ajattelin myös kudosten nostoa kasvoihin.

Iho sileä ja pehmeä..ei synnytysten runtelemaa kehoa

Meneekö mullakin hukkaan?

Eri

Vierailija
12/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja hoikahko.

Eri

Menee. Maan vetovoima toimii kaikille samoin, oli synnytysten runtelema keho tai ei. Fiksaus ei kauan auta.

Vierailija
13/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja hoikahko.

Eri

Menee. Maan vetovoima toimii kaikille samoin, oli synnytysten runtelema keho tai ei. Fiksaus ei kauan auta.

Kateelliset kaakattaa..ei saa rauhassa maatakkaan:)

Vierailija
14/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja hoikahko.

Eri

Vetääkö se vetovoima littamahankin alespäin?

Kerro oi viisas?

Vierailija
15/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät ilman taivaspaikkaakin leikkelemällä itsesi.

Vierailija
16/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä kannattaa sijoittaa. Kateellisia ei kannata kuunnella.

Vierailija
17/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäät ilman taivaspaikkaakin leikkelemällä itsesi.

Raamatussa lukee et ruumiit nousee ylös.

Mul ois sit tikissä oleva ruumis.

Muut ois sit näitä mammoja , jotka pestessään tissin alta heittää rinnan olan yli:)

Vierailija
18/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä ei kannata leikata, jos ikänäkö vaivaa. Muutaman vuoden päästä joudut menemään uudelleen leikkaukseen, eli se leikkaus ei ole lopullinen.

Vierailija
19/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mixi et laittaisi kylpypaljua parvekkeellesi

🙂

Vierailija
20/32 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos säästöjä on vaan vähän eli joitain tonneja. Jos yhtään enemmän, niin sitten kannattaa ostaa esim. sijoitusasunto tai kesämökki. Niitä ei kai voi kukaan pakottaa myymään jos putoaa alimpaan kastiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan