Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K marketin ja supermarketin mainokset

Vierailija
28.02.2021 |

Voiko olla raskaampia mainoksia? K marketin mainosääni ja tilutilu musiikki meinaa räjäyttää pään 🤯 samoin kun tää supermarketin kauppias kalastaa teille kalat, käy lypsämässä aamulla tuoreet maidot, on oma kasvimaa mistä tuodaan perunat sun muut sun pöytään, lihakin teurastetaan ihan itse! Ja varsinki tää ämmä kuka sillä potkulaudalla menee, ja hänen murteella vääntäminen! 🤯 näissä mainoksissa varsinkin nämä murteella vääntämisen ottaa aivoon, sillä yritetään vedota asiakkaisiin,mutta mä en näiden mainosten takia käy kyseisissä kaupoissa muuten kun pakon edessä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ se supermarketin miehen laulama rakkauslaulu🤮

Vierailija
2/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite saavutettu, sinun huomiosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoite saavutettu, sinun huomiosi.

Onko se tavoite siis saada negatiivinen huomio?🤔

Vierailija
4/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikasi arvoinen kauppa".  Ei todellakaan ole aikani arvoinen. Parempaa palvelua saan muualta, mistä löydän myös ne elintarvikkeet, joita haluan, sekä kivijalkakaupasta laadukkaammat vaatteet. Tusinalumput ei kiinnosta.

"Koko kylän kauppa". Eipä löydy meidän kylältä.

Vierailija
5/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonoja mainoksia, että en käy K-kaupoissa enkä Kittareissakaan juuri koskaan! *jäiks*

Vierailija
6/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että minulle ei missään k kaupassa ole tullut sitä fiilistä mitä he kovasti yrittää saada mielikuviin

Vierailija
7/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se supermarketin miehen laulama laulu🤢🤢🤢

Vierailija
8/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo K marketin mainokset on kyllä tylsiä muttei ne vaikuta minun kaupan valintaan mitenkään. Mulle on ihan sama mitä ruokakaupat mainostaa. En sillä perustella kauppaa valitse.

Lidli ehkä onnistuu hiukan hauskoilla mainoksillasn koska niistä tulee tietty fiilis. Mutta Lidlissäkin käyn tiettyjen tuotteiden takia onpa mainoksia tai ei.

Vierailija
9/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nuo halpuutushöpötyksetkään toimi, aivan paaaskaa.

Vierailija
10/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se supermarketin miehen laulama laulu🤢🤢🤢

Montako kertaa meinasit kirjoittaa tämän saman kommentin?

Vierailija
11/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyviä on mainokset kun vertaa muihin ruokakauppamainoksiin.

Vierailija
12/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso telkkaria, joten K-ryhmän mainoksista en tiedä.

Vaan kaikki sanomalehden mukana tulevat Citymarketin mainokset ja tarjoukset luen hyvinkin tarkkaan.

Ja Citymarket ja K-Supermarket ovat perheemme pääasialliset kaupat, joista ostamme ruuat ja paljon muutakin, mm. vaatteita.

Vierailija
13/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatetaa eka, kasvatetaa eka!

Vierailija
14/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, edullisia ja laadukkaita tuotteita. Mene vaan siihen toiseen kauppaan, siuta ei tule ikävä.

Vierailija
15/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"supermarketin kauppias kalastaa teille kalat, käy lypsämässä aamulla tuoreet maidot, on oma kasvimaa mistä tuodaan perunat sun muut sun pöytään, lihakin teurastetaan ihan itse!". 

Minuakin on vähän ihmetyttänyt joskus nämä kauppiaan urotyöt ja kunnian ottaminen toisten töistä. Kuitenkin ne viljelijät ja tilalliset tekee sen todellisen työn eli kasvattaa ja korjaa sadon, ei se kauppias.  Kauppias vain kantaa ne hyllyyn ja mainostaa, asiakas kantaa kaupasta ulos kassan kautta. Kuitenkin suurimman potin kaikesta saa se kauppias eikä se joka on kuukausia viljellyt ja eläimiä hoitanut.

Vierailija
16/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeestaan hetkauta ruokakauppojen mainokset suuntaan tai toiseen koska on jo matkojen takia pakko käydä aina tietyssä kaupassa (liikun jalan). Se mikä mua on alkanut nyppimään on tämä, että kauppias kyllä hommaa mitä asiakas pyytää. Lähikauppani on siis K.

No, heillä oli mun koiralle sopivaa ruokaa, mutta pitkään aikaan ei hyllyä täydennetty. Laitoin siis kauppiaalle viestiä, joka kiitti ja antoi päivän milloin murkinaa saa taas. Silloin kävinkin hakemassa heti pari pussia, mutta kun pussit loppuivat ei lisää ole tilattu. Paikka toki vielä on ja hintalappu, mutta sitä tuotetta ei ole saatavilla. Pusseja samalta tuottajalta on isoille koirille kylläkin aina saatavilla.

En jaksa enää laittaa viestiä, olkoot jos kauppiasta ei kiinnosta pitää tuotetta hyllyssä. Pienellä vaivalla kyllä nyppäisi koko hintalapun pois ja pitäisi vain sitä isompien koirien murkinaa. En tajua mikä järki on pitää paikkaa hyllyssä tyhjänä.

Vierailija
17/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn K-ketjun hyvissä kaupoissa ja olen oikein tyytyväinen. Parempaa ei ole.

Vierailija
18/31 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan huikeaa soopaa nämä oman kylän kauppa mainokset Keskolla. Ikään kuin kaikki tuntisivat paikallisen kauppiaan ja se olisi jokaisen perhetuttu.

Vierailija
19/31 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatkos sitten viboja Liidelin mainoksesta (valehtelusta) kovin on vahvoja asiakkaita Liidelissä kun parilla sormella kantaa täyttä viikon ostoskassia

Vierailija
20/31 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä S-Kauppojen joulumainos mikä on tulee joka helvetin joulu? Se typerä laulu siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi