Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähti? Olen 42v, lapset teinejä.

Vierailija
28.02.2021 |

Jotenkin elämä alkanut tuntua liian tyhjältä. Jotain merkityksellisempää pitäisi olla. Ei ole mitään hyvää uraa, mihin keskittyä. Minusta tulisi hyvä äiti vielä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi muuta tekemistä. Maailmassa on jo ihan tarpeeksi lapsia ja jukoliste, olet jo täyttänyt 60, kun se seuraava tenava lähtisi kämpästä ulos.

Vierailija
2/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan heti abortti jos paksuksi vahingossa tulet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä vaan, jos tuntuu että jaksat ja puolisokin mukana ajatuksessa. Minä sain 39 vuotiaana vauvan, ei ole kaduttanut yhtään. Vanhin lapsista oli jo aikuinen, kun tämä kuopus syntyi.

Vierailija
4/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä uudestaan, hae muuta sisältöä elämääs oikeasti.

Vierailija
5/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän hankit ja pilaat elämäsi.

Vierailija
6/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lisää vauvoja ne on loppumassa Suomesta.

7/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kasvatuslapsi.Heitä on paljon jotka tarvivat hellyyttä ja hyvää kotia.

Vierailija
8/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton iltatähti. Tämä menee ehdottomasti vihatuinpien sanojen listalleni heti enään jälkeen

Vierailija
9/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää keskustella asiasta mahdollisen lapsesi isäehdokkaan kanssa, mitä mieltä hän olisi ideasta. Ei kannata kuitenkaan enää tuossa iässä tehdä siitä lapsenhankinnasta mitään pakkomiellettä, koska se ei välttämättä onnistu.

Vierailija
10/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ota kasvatuslapsi.Heitä on paljon jotka tarvivat hellyyttä ja hyvää kotia.

Älä ota, perheenne yksityisyys on pilalla ja biovanhemmat hankalia.

Vierailija
11/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iltatähti. Minulla ei ollut oikein mitään yhteistä äitini kanssa. Hän yritti opettaa minulle ns. naisellisia asioita, mutta hänen oppinsa olivat auttamattomasti vanhanaikaisia. En sano, että kaikille tapahtuisi näin. Voihan olla, että saisitkin poikalapsen ja pääsisit kasvattamaan hänestä tasa-arvoista, naista kunnioittavaa nuorta miestä.

Vierailija
12/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja isot kannut, voin tulla siittämään.

Kokemusta ja referenssejä on, varmistetaan digivirastosta ennen saksien aukaisua.

Tavara yksityisklinikalla testattu ja täyttää ISO9001 standardin. CE- merkinnän voin taata itse.

Koska aloitetaan?

Vierailija
13/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 44-vuotiaana ja elämämme on ihanaa, lapsi menee nyt kouluun. Raskaushan kypsemmällä iällä myös myöhentää vaihdevuosien alkamista, sillä raskaushormoni tekee naisen keholle ja hormonitoiminnalle kaikkea hyvää, korjaavaa.

Se on sitten toinen juttu, että jos tekee lapsen ikään kuin omaksi ilokseen, minusta se on aika kevyt peruste.

Vierailija
14/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele uusi kieli,osta asunto ulkomailta, nauti elämästäsi

Vierailija
15/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iltatähti. Minulla ei ollut oikein mitään yhteistä äitini kanssa. Hän yritti opettaa minulle ns. naisellisia asioita, mutta hänen oppinsa olivat auttamattomasti vanhanaikaisia. En sano, että kaikille tapahtuisi näin. Voihan olla, että saisitkin poikalapsen ja pääsisit kasvattamaan hänestä tasa-arvoista, naista kunnioittavaa nuorta miestä.

Tämä riippuu yksilöistä.

Mykyiset nelikymppiset ainakin Helsingissä ovat hyvinkin "iättömiä", kulttuuri on sellainen. Ei se ole enää mikään täti-ikä.

Vierailija
16/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Kokemusta ja referenssejä on, varmistetaan digivirastosta ennen saksien aukaisua.

Tavara yksityisklinikalla testattu ja täyttää ISO9001 standardin. CE- merkinnän voin taata itse.

Koska aloitetaan?

Kiitos kysymästä, mutta otan siemenen aviopuolisoltani, jos siihen päädyn.

Vierailija
17/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin Pentti-setä yritti opettaa leikin varjolla -"miten miestä kosketetaan".

Hänen oppinsa olivat aika vanhanaikaisia, varmaankin Jallusta opittuja.

Ei mitään mainintaa syväkurkusta, straponeista, bbc jutuista eikä creampiesta.. eli juuri kaikki nykypäivän tärkeimmät jutut puuttuivat.

Vierailija
18/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. 3 lasta, nuorin menee syksyllä kouluun. Elämä tyhjää, olen työtön edelleen, kuten ennen esikoista. Ikää 37v.

Vierailija
19/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Koska aloitetaan?

Kiitos kysymästä, mutta otan siemenen aviopuolisoltani, jos siihen päädyn.

Ok.

Palataan asiaan sitten, kun haluat oikeasti lisääntyä etkä pelata parisuhteenpelastusleikkejä.

Vierailija
20/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti tuossa iässä ei ole mikään mahdottomuus, mutta syy on kyseenalainen. Lapsi kasvaa ja onko sitten taas sama edessä. Hanki mieluummin muuta sisältöä elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän