Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähti? Olen 42v, lapset teinejä.

Vierailija
28.02.2021 |

Jotenkin elämä alkanut tuntua liian tyhjältä. Jotain merkityksellisempää pitäisi olla. Ei ole mitään hyvää uraa, mihin keskittyä. Minusta tulisi hyvä äiti vielä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä kuin kaikki mahdolliset iät on huonoja tehdä lapsi. Minusta tuollainen +40v vanhemmat joilla on jo isoja lapsia olisi ihan huipputilaisuus! Tietävät ainakin mihin ryhtyvät ja kaikki on jo valmiina ja resurseja on.

Vierailija
62/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaipaat valtion maksamaa kolmen vuoden kotilomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta pois, sinua on alkanut pelottamaan ajatus siitä, että teinit muuttavat pian pois kotoa ja joudut jäämään kahden miehesi kanssa. Tarvitset siihen väliin jonkun suojapuskurin.

Vierailija
64/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäjän ikä lisää sikiön kehitysvamman riskiä. Itse en uskaltaisi tilanteessasi enää yrittää raskautta.

Vierailija
65/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän tänä vuonna 42v ja kyllä me nykyisen miehen kanssa yritetään lasta. Tulee jos on tullakseen. En seuralle ovista ja kyttäile oikeaa ajoitusta vaan olen vain ilman ehkäisyä. Mulla on ollut jo teini-ikäisestä lähtien haaveena iso perhe, mutta ei mennyt elämä niin, että olisin sellaisen saanut. Olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana eli lapsi on tänä vuonna 18v. Ei ole ollut oma valinta, että on yksi lapsi. Jos tulen vielä raskaaksi, niin lapsi on erittäin tervetullut. Muilta en kysele lupaa koska saan tulla raskaaksi.

Vierailija
66/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Jos olet hoikka ja isot kannut, voin tulla siittämään.

Kokemusta ja referenssejä on, varmistetaan digivirastosta ennen saksien aukaisua.

Tavara yksityisklinikalla testattu ja täyttää ISO9001 standardin. CE- merkinnän voin taata itse.

Koska aloitetaan?

Voittaisiko tämä ällöin kommentti ikinä- palkinnon?

Vierailija
67/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän tänä vuonna 42v ja kyllä me nykyisen miehen kanssa yritetään lasta. Tulee jos on tullakseen. En seuralle ovista ja kyttäile oikeaa ajoitusta vaan olen vain ilman ehkäisyä. Mulla on ollut jo teini-ikäisestä lähtien haaveena iso perhe, mutta ei mennyt elämä niin, että olisin sellaisen saanut. Olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana eli lapsi on tänä vuonna 18v. Ei ole ollut oma valinta, että on yksi lapsi. Jos tulen vielä raskaaksi, niin lapsi on erittäin tervetullut. Muilta en kysele lupaa koska saan tulla raskaaksi.

Lisään vielä, että olen koulutettu ja vakituisessa työssä. Elämäni ei ole tyhjää vaan sisältöä on monesta asiasta.

Vierailija
68/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. Riski saada kehitysvammainen esimerkiksi down-lapsi, on liian suuri.

Vierailija
69/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähdelle ei synny läheistä suhdetta sisaruksiinsa, ei serkkuihin. Isovanhemmatkin ehtivät dementoitua ja kuolla pois. Vanhemmat eläköityvät juuri, kun itse pitäisi siirtyä työelämään. Lastenhoitoapua ei ikinä tule saamaan, kun ei uskalla jättää lastaan mummoutuneen mummonsa hoiviin. Sellaista se iltatähden elämä on.

Vierailija
70/70 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän hankit ja pilaat elämäsi.

15v pilaa elämänsä jos lapsen tekee. 42v on jo sen verran iäkäs, että vauva antaa syyn elää vielä tuossa iässä.

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi