Haluaisin omistautua "yliluonnollisille" ja mystisille asioille elämässäni. Mistä aloitan?
Tämä maallinen elämäntyyli alkaa olemaan itselleni aivan merkityksetöntä enkä vain saa otetta mistään.
Olen masentunut ja alkoholisoitunut, aivan valmis vaikka kuolemaan jos ei tässä ihmeempiä tapahdu.
Mystiset asiat ovat kuitenkin aina kiinnostaneet kuten henkioppaat, edellinen elämä, elämän tarkoitus jne.
Tahdon tukeutua sinne puolelle jos saisin viimein sen tunteen, että tässä on jotain elämisen arvoista. elämää suurempaa tarkoitusta.
Aivan sama jos joku tulee pitämään minua ties millaisena hörhönä mutta jos se on "portti" kadotettuun elämäniloon niin olen valmis sen syvällisyyksiin sukeltamaan ihan itseni vuoksi.
Tahdon taas tuntea olevani osa elämää, nauttia luonnon tuoksuista, katsoa tätä elämää lapsen silmin ja olla vilpitön sekä nöyrä sekä kanssaihmisiä että omaa elämääni kohtaan.
Valitettavasti olen täysin suistunut henkiseltä polulta(jonne pääsin) mutta sitten tuli ikäviä tapahtumaketjuja ja jäin jonnekkin surujeni keskiöön.
Tahdon muuttua ja muutun vaikka lapselliseksi mielummin kun aikuiseksi näkemässä elämän varjopuolet.
Mistä alottaisin?
Laiskan oikotie, ei muuta.