Miehet, millaiset asiat sinun mielestä on naisille miehessä turn-on?
Moi, täällä oli ketju, missä kysyttiin naisilta, millaiset asiat miehissä naisten mielestä ovat turn-on. Tässä ketjussa kysytään nyt, että millaiset asiat miesten mielestä miehessä on naisille turn-on.
Aloitan pelin vastaamalla oman elämänkokemukseni perusteella:
Raju menneisyys, päihdetaustaa, paljon seksipartnereita, avioeroja, rikostaustaa... Myös akuutti päihdeongelmaisuus, rikostaipumus, vilkas sukupuolielämä...
Yleensä se raju menneisyys on naisille tärkeä, mutta myös raju nykyisyys. Paras yhdistelmä on ehkä raju nykyisyys vieläkin rajummalla menneisyydellä.
Erittäin turn-on naisille miehessä on myös narsistinen persoonallisuushäiriö, psykopatia ja sosiopatia. Nämä osittain siitä syystä, että sosiaalinen valta ja miehen laaja tuttavapiiri ovat naisille tärkeitä ja osittain sitten juuri pahapoikamaisuuden vuoksi...
Lähes kaikki naisten keskuudessa erittäin suositut miehet ovat tupakoitsijoita ja käyttävät runsaasti alkoholia. Kyseiset miehet myös käyttävät naista hyväksi jollain tapaa, kuten taloudellisesti...
Naisten keskuudessa suosituimmat tietämäni miehet ovat 1. eräs yliopistossa opiskellut päihdeongelmainen panomiespsykopaatti, jonka ympärillä ison kaupungin nuorten aikuisten pintaliitopiirit pyörivät ja 2. Helsingin Kalliossa vaikuttanut päihdeongelmainen panomies-tyyppinen seksuaalirikollinen, joka huumasi uhrinsa mm. baareissa.
Nämä kaksi henkilöä ovat olleet niin dominantteja parisuhdemarkkinoilla, että he ovat käytännössä hallinneet omien yhteisöjensä parisuhdemarkkinoita .
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Luotettavuus, ystävällisyys, rehellisyys ja perhekeskeisyys. Näillä olen jokaisen naisen itselleni saanut jonka olen halunnut, vaikken mikään hunks ole ulkoisesti.
:D :D :D LOL!!!!
Jos miehellä on iso vehje niin sehän riittää... Nähty fakta.
Älykäs ja huumorintajuinen.
T:mies.
Vierailija kirjoitti:
- Rääväsuisuus, kiroilee jne
- Pahansisuisuus, aina arvostelemassa muita
- Ei huolehdi ulkonäöstään tai terveydestään
- Riippuvainen huumeista tai alkoholista tai uhkapeleistä
- Vaihtaa miestä usein
Tietysti nämä kaikki viat osuvat hervemmin samaan naiseen mutta yksinkin edustavat kuitenkin sellaisia piirteitä jotka saavat ainakin minut ohittamaan sellaiset naiset.
Luin väärin. että kysymys oli "turn-off" eli vastaukset koskivat sitä
Itsevarmuus, lempeys, äly, huumorintaju, pituus, komeus, urheilullisuus, hygieenisyys, tyylitaju, yleissivistys, keskustelutaidot ja oikeudenmukaisuus.
Olen itse samaa mieltä aloituksen kanssa.
Eli naisilla on enemmän kipinää ja kemiaa sellaisten miesten kanssa jotka ovat itseään täynnä olevia ja jotka suhtautuvat naiseen ylimielisesti, toisin sanoen kusipäitä.
Ja jostain syystä vastakkainen persoona eli vähän ujo kiltti ja huomaavainen saa naisen antamaan heti pakit.
Ehkä tämä liittyy alistamiseen, nainen haluaa tulla alistetuksi eikä voi kokea sitä ujon miehen kanssa.
No tässä yhden sain ilmeisesti syttymään vain sillä, että kyselin paljon hänen elämästään ja voinnistaan päivittäin. Ja pelkästään ihan asiallisesti keskustelemalla, tuomatta seksiä mitenkään kuvioihin. Nainen alkoi sitten itse myöhemmin vihjailemaan seksuaalisesti. Ilmeisesti moni mies sitten suoraan vaan vonkaa sitä pildeä, eikä jaksa jutella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
No tässä yhden sain ilmeisesti syttymään vain sillä, että kyselin paljon hänen elämästään ja voinnistaan päivittäin. Ja pelkästään ihan asiallisesti keskustelemalla, tuomatta seksiä mitenkään kuvioihin. Nainen alkoi sitten itse myöhemmin vihjailemaan seksuaalisesti. Ilmeisesti moni mies sitten suoraan vaan vonkaa sitä pildeä, eikä jaksa jutella asiallisesti.
Itse olin nuorempana, kun naisiin pyrin vielä tutustumaan, ujo, kiltti, älykäs, pohdiskeleva nuorimies, joka oli kiinnostunut historiasta, filosofiasta ja psykologiasta. Kuuntelin naisia ja juttelin heidän kanssaan syvällisiä. Olin pitkä, erittäin urheilullinen ja pärjäsin hyvin elämässä. Ulkonäkö kuulemma erittäin komea...
Poikuus oli tallella, enkä siksikään ollut heti seksiä haluamassa.
Tulos: todella vaikea löytää naisia ja ne, joihin tutustuin, lähtivät muutaman kuukauden jälkeen tiehensä. Samaan aikaan persoonallisuushäiriöisillä näytti riittävän naisia.
Lopulta jouduin 27-vuotiaana luovuttamaan parisuhdemarkkinoilta kokonaan, koska päihdeongelmainen seksuaalirikollinen vie minulta kaikki naiset kiusallaan.
Mä olen kuulemma hellä ja huomaavainen... mutta... mutta, kun se ystävällisyys naista kohtaan on naisten mielestä heikkoutta.
kauhistus(ap) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin nuorempana, kun naisiin pyrin vielä tutustumaan, ujo, kiltti, älykäs, pohdiskeleva nuorimies, joka oli kiinnostunut historiasta, filosofiasta ja psykologiasta. Kuuntelin naisia ja juttelin heidän kanssaan syvällisiä. Olin pitkä, erittäin urheilullinen ja pärjäsin hyvin elämässä. Ulkonäkö kuulemma erittäin komea...
Tulos: todella vaikea löytää naisia ja ne, joihin tutustuin, lähtivät muutaman kuukauden jälkeen tiehensä. Samaan aikaan persoonallisuushäiriöisillä näytti riittävän naisia.
Lopulta jouduin 27-vuotiaana luovuttamaan parisuhdemarkkinoilta kokonaan, koska päihdeongelmainen seksuaalirikollinen vie minulta kaikki naiset kiusallaan.
Mä olen kuulemma hellä ja huomaavainen... mutta... mutta, kun se ystävällisyys naista kohtaan on naisten mielestä heikkoutta.
Olet tylsä ja et vain osaa tyydyttää naista.
kauhistus(ap) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan liian komea, liian kunnollinen, liian täydellinen ja naiset kokee alemmuutta seurassasi. Kannattaa etsiä jostain uskonnollisista piireistä esim lääkiksessä opiskeleva kokematon nainen.
Nykypäivänä täytyy joko muuntautua ylimieliseksi pahapojaksi tai ottaa vastaan sata kertaa "ei kipinää" -pakit.
Luotettavuus, ystävällisyys, rehellisyys ja perhekeskeisyys. Näillä olen jokaisen naisen itselleni saanut jonka olen halunnut, vaikken mikään hunks ole ulkoisesti.